Bezplatné služby
1. EPI notifikácia
- Služba umožňuje všetkým registrovaným používateľom (bez ohľadu na zaplatené produkty) ukladať požiadavky na vyhľadávanie informácií zo všetkých produktov. Jednorazové uloženie požiadaviek umožňuje kedykoľvek sa k požiadavke vrátiť a bez nutnosti opätovnej formulácie požiadavky (= prácne vyplnenie vyhľadávacieho formulára) potrebné informácie rýchlo a jednoducho vyhľadať, dokonca si ich v rovnakej chvíli zaslať na e-mailovú adresu.
- Hlavným prínosom služby je však možnosť nechať si automaticky monitorovať e-mailom nové informácie na portáli EPI – či neboli vydané také, ktoré zodpovedajú práve Vašim potrebám. Portál EPI sleduje za Vás všetky nové informácie na EPI a ak sa vyskytnú také, ktoré zodpovedajú uloženej požiadavke, automaticky ich zašle do e-mailovej schránky. EPI šetrí Váš čas a poskytuje Vám záruku, že žiadna dôležitá informácia Vám neunikne!
- Postup používania služby je veľmi jednoduchý: štandardným spôsobom si vyplníte vyhľadávací formulár – zadáte si svoju požiadavku na vyhľadávanie informácií, ktoré často a pravidelne potrebujete (napr. v EPI VO „všetky živé súťaže na stavebné práce“).
- Prihlásenému užívateľovi sa po stlačení tlačítka „Hľadaj“ vo vyhľadávacom formulári zobrazí zoznam vyhľadaných záznamov a v pravej hornej časti odkaz „uložiť požiadavku“:
- Po kliknutí na odkaz sa Vám zobrazí jednoduché okno na uloženie zadanej požiadavky, svoju požiadavku si nazvete, zaradíte si ju do svojho adresára a zároveň máte možnosť nastaviť si k požiadavke automatický monitoring e-mailom:
- Registrovaným užívateľom sa po prihlásení v hornej lište objaví položka „Moje rešerše“ – práve v nej sa nachádzajú uložené požiadavky :
- Na stránke, ktorá sa zobrazí po kliknutí na odkaz „Moje rešerše“, si môžete uložené požiadavky upravovať, mazať, zapínať/vypínať automatický monitoring e-mailom, naviac tu máte k dispozícii príručku používania služby:
- Po kliknutí na odkaz „Zmeniť nastavenie automatického monitoringu“ máte možnosť zmeniť si frekvenciu automatického zasielania e-mailov (denne/týždenne/mesačne) a zvoliť si, či chcete posielať aj informáciu, že na EPI nepribudla žiadna nová informácia, ktorá zodpovedá Vašim potrebám:
2. EPI záložka
- Služba je prístupná v profile registrovaného používateľa EPI, po prihlásení, vpravo hore v sekcii „Moje rešerše“. Služba – ukladanie ZÁLOŽIEK na EPI dokumenty Vám umožňuje uložiť si odkaz na akýkoľvek konkrétny dokument, s ktorým často pracujete a potrebujete sa k nemu vracať. Môžete si tak v kombinácii so službou EPI MONITORING vytvárať z informácií EPI svoje vlastné elektronické produkty – uložené a automaticky monitorované požiadavky Vám zaručia pohodlný prísun vždy aktuálnych informácií len z oblastí, ktoré Vás zaujímajú, a uložené záložky na dokumenty EPI Vám zas umožnia najrýchlejší možný prístup k informáciám, s ktorými potrebujete pracovať častejšie.
- Služba funguje podobným spôsobom ako v prípade ukladania požiadaviek na vyhľadávanie EPI MONITORING:
1. Cez vyhľadávací formulár si vyhľadáte dokument, ku ktorému sa potrebujete často vracať, a otvoríte si ho, napr. Opatrenie MF SR, ktoré ustanovuje sadzby stravného pri zahraničných pracovných cestách (ÚZ predpisu č. 565/2003).
2. V navigačnej lište sa nachádza ikona „Uložiť záložku na predpis“, po stlačení ktorej si môžete uložiť záložku na práve otvorený dokument:
3. Otvorí sa nové okno veľmi podobné tomu, ktoré slúži na ukladanie požiadaviek v rámci služby EPI MONITORING. Záložku si v ňom nazvete a zaradíte ju do už vytvorených zložiek pre EPI MONITORING, resp. si vytvoríte zložku novú:
4. V sekcii Moje rešerše sa Vám objaví uložená záložka vedľa už uložených požiadaviek:
5. Pre opätovné otvorenie dokumentu kedykoľvek v budúcnosti stačí len kliknúť na názov uloženej záložky.
3. EPI požiadavka
- uloženie odkazu na vyplnený vyhľadávací formulár (odporúčame využiť v prípade pravidelného zadávania rovnakých kritérií hľadania)
4. EPI monitoring
- Služba umožňuje všetkým registrovaným používateľom (bez ohľadu na zaplatené produkty) ukladať požiadavky na vyhľadávanie informácií zo všetkých produktov. Jednorazové uloženie požiadaviek umožňuje kedykoľvek sa k požiadavke vrátiť a bez nutnosti opätovnej formulácie požiadavky (= prácne vyplnenie vyhľadávacieho formulára) potrebné informácie rýchlo a jednoducho vyhľadať, dokonca si ich v rovnakej chvíli zaslať na e-mailovú adresu.
- Hlavným prínosom služby je však možnosť nechať si automaticky monitorovať e-mailom nové informácie na portáli EPI – či neboli vydané také, ktoré zodpovedajú práve Vašim potrebám. Portál EPI sleduje za Vás všetky nové informácie na EPI a ak sa vyskytnú také, ktoré zodpovedajú uloženej požiadavke, automaticky ich zašle do e-mailovej schránky. EPI šetrí Váš čas a poskytuje Vám záruku, že žiadna dôležitá informácia Vám neunikne!
- Postup používania služby je veľmi jednoduchý: štandardným spôsobom si vyplníte vyhľadávací formulár – zadáte si svoju požiadavku na vyhľadávanie informácií, ktoré často a pravidelne potrebujete (napr. v EPI VO „všetky živé súťaže na stavebné práce“).
- Prihlásenému užívateľovi sa po stlačení tlačítka „Hľadaj“ vo vyhľadávacom formulári zobrazí zoznam vyhľadaných záznamov a v pravej hornej časti odkaz „uložiť požiadavku“:
- Po kliknutí na odkaz sa Vám zobrazí jednoduché okno na uloženie zadanej požiadavky, svoju požiadavku si nazvete, zaradíte si ju do svojho adresára a zároveň máte možnosť nastaviť si k požiadavke automatický monitoring e-mailom:
- Registrovaným užívateľom sa po prihlásení v hornej lište objaví položka „Moje rešerše“ – práve v nej sa nachádzajú uložené požiadavky :
- Na stránke, ktorá sa zobrazí po kliknutí na odkaz „Moje rešerše“, si môžete uložené požiadavky upravovať, mazať, zapínať/vypínať automatický monitoring e-mailom, naviac tu máte k dispozícii príručku používania služby:
- Po kliknutí na odkaz „Zmeniť nastavenie automatického monitoringu“ máte možnosť zmeniť si frekvenciu automatického zasielania e-mailov (denne/týždenne/mesačne) a zvoliť si, či chcete posielať aj informáciu, že na EPI nepribudla žiadna nová informácia, ktorá zodpovedá Vašim potrebám:
5. služba Poradca pri vyhľadávaní
Služba „Poradca pri vyhľadávaní“ je len pre prihlásených zákazníkov, ktorým umožňuje získať pokyny ako vyhľadať požadované informácie. Odpoveď obdržia na svoju e-mailovú adresu nasledujúci pracovný deň. Služba „Poradca pri vyhľadávaní“ je prístupná cez link na rovnomenný formulár:
- pri každom vyhľadávacom formulári,
-
v okne, ktoré sa Vám zobrazí, keď sa Vám nepodarí po zadaní výberových kritérií vyhľadať žiadny záznam.
Obrázok služby Poradca pri vyhľadávaní:
6. EPI asistent
- v pracovných dňoch od 8,00 - 15,30 hod. je vám na tel. č.: +421 41 70 53 777 k dispozícii vyškolený asistent, ktorý odpovie na všetky vaše otázky.