Bezpečnostné riziká zamestnancov v prostredí internetu

Ste manažérom, asistentom, ekonómom, účtovníkom, personalistom alebo zastávate inú pozíciu vo firme? Pozor, na každého, kto sa pohybuje v prostredí internetu (email, webové stránky, chat, sociálne siete a ďalšie), číha množstvo rizík, ktoré môžu mať fatálne následky. Jednou z najväčších hrozieb spoločností je únik významných firemných dát, ktorý vo viac ako 50 % zapríčiníme práve my sami alebo iní neznalí zamestnanci v podniku.

Forma produktu
Školenie
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa
Autor
Tomáš Zaťko
Bez DPH S DPH
Bratislava 7.2.2018 100 € 120 €
Bratislava 7.2.2018 + <strong>ročné predplatné časopisu Zisk manažment.</strong> 117 € 140,40 €

Bezpečnostné riziká zamestnancov v prostredí internetu

Ste manažérom, asistentom, ekonómom, účtovníkom, personalistom alebo zastávate inú pozíciu vo firme? Pozor, na každého, kto sa pohybuje v prostredí internetu (email, webové stránky, chat, sociálne siete a ďalšie), číha množstvo rizík, ktoré môžu mať fatálne následky. Jednou z najväčších hrozieb spoločností je únik významných firemných dát, ktorý vo viac ako 50 % zapríčiníme práve my sami alebo iní neznalí zamestnanci v podniku.

Zabráňte odcudzeniu dôležitých informácií na školení s Tomášom Zaťkom, špecialistom na online bezpečnosť, ktorý vám poskytne praktický návod na to, ako sa chrániť pred neželaným vniknutím hackera do vášho súkromia. Školenie je zrozumiteľné aj pre ľudí bez hlbších technických znalostí.

  • Ako funguje hacking cez manipuláciu zamestnancov a ako sa pred ním brániť – stačí nevedomosť zamestnanca (útoky sociálneho inžinierstva)
  • Ako sa na internete správať a naopak nesprávať
  • Počítačové hrozby a ich riziká
  • Šifrovanie ukladaných a prenášaných údajov
  • Ako správne a nesprávne pracovať s heslami
  • Kedy a ako používať WiFi siete
  • Nebezpečenstvá pri používaní USB kľúčov
  • Reálne ukážky hackerských útokov a metódy obrany
  • Otázky a otvorená diskusia na ujasnenie odovzdaných informácií
  • Odovzdanie kľúčových informácií v letáku

Účastnícky poplatok 120 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed.

Účastnícky poplatok 140,40 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed + ročné predplatné časopisu Zisk manažment.

Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 3 eurá na celý deň.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.

HARMONOGRAM:

08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
09.00 – 10.30 prednáška
10.30 – 10.45 prestávka s občerstvením
10.45 – 13.30 prednáška spojená s diskusiou

logo zisk

Miesto konania: 25. 10. 2017 Zmenený termín školenia na 7. 2. 2018, Bratislava – Hotel Saffron, Školská 5 (mapa)