eCommerce Conference 2017 - Ako zvýšiť obrat x-násobne za 1 rok

Druhý deň konferencie sme začali pomerne s náročnými témami. V prvom bloku sa stretlo 5 odborníkov, s ktorými sme sa pozreli na to, ako optimálne nastaviť web a e-shop pomoc dostupných nástrojov s ...

Rok vydania
1/2018
Forma produktu
Videoškolenie
Dĺžka
151 minút
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor
Daniel Duriš, Katarína Molnárová, Pavol Adamčák, Marián Zeleniak, Ivan Jašek
Bez DPH S DPH
Videoškolenie online 25,00 € 30,00 €
+ -

eCommerce Conference 2017 - Ako zvýšiť obrat x-násobne za 1 rok

Druhý deň konferencie sme začali pomerne s náročnými témami. V prvom bloku sa stretlo 5 odborníkov, s ktorými sme sa pozreli na to, ako optimálne nastaviť web a e-shop pomoc dostupných nástrojov s vynaložením nielen vlastných síl, ale aj s čo najnižšími vstupnými nákladmi.
Hneď v prvej prednáške nám Daniel Duriš z PizzaSEO zadefinoval najzákladnejšie pojmy, ktoré pri SEO musíme ovládať. Začali sme hovoriť zabezpečení stránky na HTTPS, SSL certifikátu a ako ho získať zadarmo, kedy začas s longtail, ako správne dopĺňať SEO SEM-kom, čo je to linkbuilding, ako funguje organika a iné. V druhej prednáške vystúpila Katarína Molnárová z Online TORO, ktorá nám na praktických príkladoch z praxe ukázala, ako predčiť očakávane ciele a zvýšiť obrat o 51% v predčase. Pavol Adamčák a Marián Zeleniak z Ui42 v ich case study ukázali ako funguje webová analytika, ako nastaviť konverzie, ako najlepšie zarábať na webe prostredníctvom klilkov, PPC kampaní cez Google AdWords, ako funguje organické vyhľadávanie a prečo začať na youtube sa práve dozviete v ich prednáške. Poslednou prednáškou prvého bloku sa pozrieme na najčastejšie chyby, ktoré všetci na weboch robíme. Komplexne Vás chybami webu prevedie Ivan Jašek z InCreative, ktorý nám poskytne komplexnú analýzu webových nedostatkov s praktickými návrhmi a odporúčaniami na ich odstránenie.

  • Ako môžete zarábať cez organiku viac?
  • Ako dosiahnúť 51% nárast online objednávok aj mimo sezóny a splniť stanovené ciele o  7 mesiacov skôr
  • GymBeam case study - from zero to hero
  • Viem, čo máte na vašom webe chybne bez toho, aby som ho videl, alebo TOP 10 chorôb webov

Súčasťou videoškolenia sú aj pracovné materiály.