eCommerce Conference 2017 - Cesta zákazníka k nákupu

Novinka

V treťom bloku 2. dňa konferencie sa detailnejšie pozrieme na faktory, ktoré ovplyvňujú ...

Rok vydania
1/2018
Forma produktu
Videoškolenie
Dĺžka
59 minút
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor
Peter Minárik, Michal Mervart, Katarína Tallová
Doručenie tovaru zadarmo
Bez DPH S DPH
Videoškolenie online 20,00 € 24,00 €
+ -

eCommerce Conference 2017 - Cesta zákazníka k nákupu

V treťom bloku 2. dňa konferencie sa detailnejšie pozrieme na faktory, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľské správanie na webe.
Budeme hovoriť nielen o web designe, prehľadnosti web stránky, ale aj psychologických aspektoch, ako sú farby, vyskakovacie okná,  rôzne animácie, hudby, rozloženie textu a pod. Prednáška sa skladá z troch nosných častí. Ako prvý vystúpi  Michal Mervart, ktorý nám porozpráva o tom, ako skúsenosť užívateľov na webe dokáže ovplyvniť nakupovanie. V druhej časi nám Katarína Tallová z Ui42 na praktických príkladoch ukáže 10 najčastejších chýb v user experience (UX) a na záver vystúpi Peter Minárik z COMM-PASS, ktorý z hľadiska neurovedy vysvetlí, ako reaguje náš mozog na rôzne podnety.

  • Ako zarába UX e-shopom
  • 10 najčastejších UX chýb
  • Rozhodovanie a náš mozog – „behind the scene“



Súčasťou videoškolenia sú aj pracovné materiály.