Elektronické schránky v zmysle zákona o e-Governmente

Máte už aktivovanú elektronickú schránku? Ak nie, tak toto školenie je určené pre vás. Dozviete sa, ktorých subjektov sa elektronická schránka týka, jej funkcie, aké náležitosti sú na zriadenie potrebné, aké sú následky nesplnenia tejto povinnosti a iné podstatné informácie týkajúce sa tejto problematiky.

Forma produktu
Školenie
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa
Autor
JUDr. Zuzana Latiková, PhD.
Bez DPH S DPH
Nitra<font style="color:red;"> - Zrušené</font> 19.1.2017 47,50 € 57 €

Elektronické schránky v zmysle zákona o e-Governmente

Máte už aktivovanú elektronickú schránku? Ak nie, tak toto školenie je určené pre vás. Dozviete sa, ktorých subjektov sa elektronická schránka týka, jej funkcie, aké náležitosti sú na zriadenie potrebné, aké sú následky nesplnenia tejto povinnosti a iné podstatné informácie týkajúce sa tejto problematiky.
  • Zákonná úprava a účel zriadenia elektronických schránok.
  • Vymedzenie základných pojmov.
  • Zriadenie elektronickej schránky.
  • Aktivácia a prístup do elektronickej schránky.
  • Deaktivácia elektronickej schránky.
  • Zrušenie elektronickej schránky.
  • Samotný výkon verejnej moci elektronicky.
  • Samotný výkon vytvorenia elektronickej schránky vrátane praktickej ukážky jej jednotlivých funkcií a metodiky (kto má záujem, môže si priamo na školenie priniesť vlastný notebook s vopred nainštalovaným softvérom, eID kartu a čítačku).

Na tomto školení NEPREBIEHA INŠTALÁCIA príslušného softvéru – aplikácie eID klient (slúži na prihlasovanie), aplikácie pre vytváranie KEP a ovládačov k čítačke kariet. V prípade záujmu výkonu praktickej časti školenia na vlastnom notebooku je nutné mať tento softvér vopred nainštalovaný. Softvér na inštaláciu nájdete na stránke www.slovensko.sk.

 HARMONOGRAM

Košice, Nitra, Banská Bystrica, Poprad, Trnava, Nitra:

09.30 – 10.00 prezentácia účastníkov školenia
10.00 – 11.30 prednáška
11.30 – 11.45 prestávka s občerstvením
11.45 – 13.30 prednáška spojená s diskusiou

Bratislava, Žilina, Trenčín:

08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
09.00 – 10.30 prednáška
10.30 – 10.45 prestávka s občerstvením
10.45 – 12.30 prednáška spojená s diskusiou

Účastnícky poplatok 57 € s DPH obsahuje: cenu poldňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.

Miesto konania: 11.11.2016, Košice - OBSADENÉ - Internát Technickej Univerzity, Jedlíková 7 (mapa) 24.11.2016, Bratislava -OBSADENÉ - Hotel Saffron, Školská 5 (mapa) 25.11.2016, Žilina - Poradca Podnikateľa, spol s.r.o., M. Rázusa 23A/833 (mapa) 2.12.2016, Nitra - Agroinštitút Nitra, štátny podnik, Akademická č. 4 (mapa) 6.12.2016, Bratislava - Hotel Saffron, Školská 5 (mapa) 8.12.2016, Banská Bystrica - Hotel Dixon, Švermova 32 (mapa) 14.12.2016, Trenčín - Hotel Magnus, Považská ulica 1706 (mapa) 15.12.2016, Žilina - Poradca Podnikateľa, spol s.r.o., M. Rázusa 23A/833 (mapa) 16.12.2016, Košice - Internát Technickej Univerzity, Jedlíková 7 (mapa) 10.1.2017, Poprad - TATRA HOTEL, Karpatská 3273/7 (mapa) 12.1.2017, Trnava - Hotel Spectrum, Vladimíra Clementisa 13 (mapa) 19.1.2017, Nitra - Zrušené - Agroinštitút Nitra, štátny podnik, Akademická č. 4 (mapa)