- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Elektronické verejné obstarávanie povinné od 18.10.2018 Začať treba už dnes!
Elektronické verejné obstarávanie povinné od 18.10.2018 Začať treba už dnes!
Od 18. 10. 2018 sa zavádza plná elektronická komunikácia pre všetky postupy a procesy verejného obstarávania. Na prípravu plnej elektronizácie verejného obstarávania má verejný obstarávateľ "iba" pol roka. Cieľom tohto seminára je komplexne vás informovať a prakticky pripraviť na prácu v elektronickom systéme www.ezakazky.sk, ktorý môže významne zjednodušiť spôsob vykonávania obstarávania, znížiť plytvanie a prispieť k lepším výsledkom obstarávania.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Žilina | 19.6.2018 | 60 € | 72 € |
Elektronické verejné obstarávanie povinné od 18.10.2018 Začať treba už dnes!
Minimálne požiadavky na technické vybavenie,
- Prihlásenie sa do systému a predstavenie frontendovej a backendovej časti systému,
- Zoznam zákaziek
- Navigácia v hlavnom menu systému eZákazky,
- Výber postupu verejného obstarávania a následné vytvorenie a nastavenie zákazky a jej jednotlivých etáp.
Elektronická komunikácia pri verejnej súťaži a podlimitnej zákazke bez elektronického trhoviska
· Poskytovanie súťažných podkladov
· Vysvetľovanie
· Predkladanie ponúk
· Vyhodnocovanie
Elektronická komunikácia pri zákazke s nízkou hodnotou
· Výzva na predkladanie ponúk
· Predkladania ponúk
· Vyhodnocovania
- Pridanie dokumentov k zákazke (SP, Výzva na PP, prílohy),
- Jednoduchá a prehľadná komunikácia medzi zadávateľom a záujemcami/uchádzačmi v každej etape zákazky (poskytovanie súťažných podkladov, spracovanie žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov, vloženie vysvetlenia pre záujemcov, žiadosti o vysvetlenie ponuky, žiadosť o nápravu, odpoveď na žiadosť o nápravu a pod.)
- Pridanie fázy Certifikovaná aukcia
p>- Spracovanie dokumentácie a vytvorenie reportov k zákazkeHARMONOGRAM:
8.30 – 9.00 prezentácia účastníkov školenia
9.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou
Účastnícky poplatok zahŕňa: cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.
ORGANIZAČNÉ POKYNY:Miesto konania: 19.6.2018, Žilina - Poradca podnikateľa, spol. s.r.o., M. Rázusa 23A/8336, Žilina (mapa)