- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Emočný marketing – ako emócie ovplyvňujú spotrebiteľské rozhodovanie
Emočný marketing – ako emócie ovplyvňujú spotrebiteľské rozhodovanie
Môžeme tvrdiť, že v dnešnej dobe sa vytrácajú tradičné marketingové kampane a na scénu nastupujú kampane, v ktorých firmy vo významnej miere využívajú emócie. Prečo je to tak? Firmy potrebujú neustále hľadať nové spôsoby a postupy, ako povedať zákazníkovi, že toto je výrobok/služba, ktorú potrebuje a musí ju mať. Jednou z foriem, ako dostať produkt alebo službu priamo k zákazníkovi, je emočný marketing, prostredníctvom ktorého firmy dokážu intenzívnejšie podnietiť nákupné správanie.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Bratislava | 14.2.2018 | 75 € | 90 € | |
Bratislava | 14.2.2018 + <strong>ročné predplatné časopisu Zisk manažment. </strong> | 92 € | 110,40 € |
Emočný marketing – ako emócie ovplyvňujú spotrebiteľské rozhodovanie
Na školení sa naučíte:
- Ako vytvoriť úspešnú emočnú kampaň
- Ako správne vytvoriť 3-faktorový model emočného marketingu
- Ako neurovedy ovplyvňujú nákupné správanie
- Ako emócie pomáhajú k budovaniu a posilňovaniu brandu
Čo získate:
- Nové skúsenosti, vedomosti, zručnosti a pohľady na oblasti emočného marketingu
- Nápady na vytvorenie a realizáciu emočnej marketingovej kampane
BONUS: Praktická realizácia a tvorba emočnej marketingovej kampane na prípadovej štúdii.
HARMONOGRAM:
08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
09.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
12.00 – 16.00 prednáška spojená s diskusiou
Účastnícky poplatok 90 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed.
Účastnícky poplatok 110,40 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed + ročné predplatné časopisu Zisk manažment.
Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 3 eurá na celý deň.
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Miesto konania: