- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Manažment vymáhania pohľadávok a krízová komunikácia
Manažment vymáhania pohľadávok a krízová komunikácia
Manažment pohľadávok predstavuje v podnikateľskej praxi dôležitý faktor, ktorý je previazaný s úspešnosťou každého podnikateľského subjektu. O najdôležitejších zmenách v zákonoch a ich vplyve na vymáhanie pohľadávok vás informuje lektor z praxe Ing. Ľubomír Havierník. Venovať sa bude nielen zmenám v rámci riadenia pohľadávok, ale informuje tiež o administratívnych úlohách firemného špecialistu na pohľadávky a ako bonus vám poskytne náhľad na krízové riadenie a krízovú komunikáciu, ktoré vám v rizikovom období uľahčia vyrovnať sa so súčasnými problémami.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Bratislava | 1.2.2018 | 100 € | 120 € | |
Bratislava | 1.2.2018 + <strong>ročné predplatné časopisu Zisk manažment. </strong> | 117 € | 140,40 € |
Manažment vymáhania pohľadávok a krízová komunikácia
Najdôležitejšie zmeny v zákonoch a ich vplyv na vymáhanie pohľadávok
- zmeny v súdnom a rozhodcovskom konaní
- zmeny v exekučnom konaní
- mediácia vo vymáhaní pohľadávok
- osobný bankrot
Agenda firemného špecialistu na pohľadávky
- okruhy činností špecialistu pohľadávok
- overené postupy pri manažmente pohľadávok
- tipy na vymáhanie a zabezpečenie pohľadávok
- praktické tipy na komunikáciu s dlžníkom
BONUS: Krízové riadenie a krízová komunikácia
- Vybrané krízové situácie v podnikaní a ich riešenia
- Dôležité zásady pri krízovom riadení
- Dôležité zásady pri krízovej komunikácii
- Krízová komunikácia a pohľadávky
Diskusia
Účastnícky poplatok 120 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed.
Účastnícky poplatok 140,40 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed + ročné predplatné časopisu Zisk manažment.
Účastníci školenia v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 3 eurá na celý deň.
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.
HARMONOGRAM:
08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
09.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou