Manažment vymáhania pohľadávok: Interné vymáhanie pohľadávok

V ďalšej časti série videoškolení na tému Manažment vymáhania pohľadávok lektor rozoberá interné vymáhanie pohľadávok. Poskytuje odpovede na otázky, kedy sa zákazník stáva dlžníkom, aké majú ...

Rok vydania
11/2016
Forma produktu
Videoškolenie
Dĺžka
73 minút
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor
Ing. Ľubomír Havierník
Bez DPH S DPH
Videoškolenie online 20,00 € 24,00 €
+ -

Manažment vymáhania pohľadávok: Interné vymáhanie pohľadávok

V ďalšej časti série videoškolení na tému Manažment vymáhania pohľadávok lektor rozoberá interné vymáhanie pohľadávok. Poskytuje odpovede na otázky, kedy sa zákazník stáva dlžníkom, aké majú veritelia možnosti, čo je potrebné ovládať a čomu sa naopak vyhýbať.
  • Kedy sa zákazník stáva dlžníkom?
  • Ktorý je to deň „D“?
  • Aké mám možnosti?
  • Prispôsobte vymáhanie zákazníkovi
  • Segmentácia dlžníkov
  • Moja komunikácia s dlžníkom
  • Mehrabianove pravidlo komunikácie
  • Čo sa oplatí ovládať
  • Čomu sa treba vyhýbať
  • Najčastejšia školácka chyba

Ukážka