Moderný obchodník: Praktické predajné techniky

Naším cieľom je, aby sme Vám priniesli svieže a neotrepané myšlienky, ktoré prinesú nové nadšenie do vášho predajného procesu. A posunú ho vpred. Toto školenie samotné, vám nezaručí pokrok v predaji. ...

Forma produktu
Školenie
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor
Ing. Ľubomír Havierník
Doručenie tovaru zadarmo
Bez DPH S DPH
Bratislava - ZRUŠENÉ!!! 28.11.2017 100,00 € 120,00 €
Bratislava - ZRUŠENÉ!!! 28. 11. 2017 + ročné predplatné časopisu Zisk manažment. 117,00 € 140,40 €

Moderný obchodník: Praktické predajné techniky

Naším cieľom je, aby sme Vám priniesli svieže a neotrepané myšlienky, ktoré prinesú nové nadšenie do vášho predajného procesu. A posunú ho vpred. Toto školenie samotné, vám nezaručí pokrok v predaji. Ale zaručí ho obchodník, ktorý vie robiť obchod a baví ho to. Chodiť s katalógom v ruke dokáže každý, ale vytvoriť si so zákazníkom obojstranne profitabilný a dlhotrvajúci vzťah, to dokážu len tí najlepší. Na školení si osvojíme staré zlaté pravidlá, poučíme sa z cudzích chýb a pozrieme sa, čo je nové vo svete.

Ako vyzerá úspešný obchodník

Budeme rozoberať profil úspešného obchodníka a poukážeme na niekoľko rozdielov medzi úspešným a neúspešným obchodníkom.


  • najčastejšie chyby obchodníkov a ako sa im vyhýbať
  • obchodník musí byť magnet na ľudí, zákazník sa v jeho prítomnosti musí cítiť dobre
  • obchodník a produkt sú jedna značka – čo to znamená byť autentický a konzistentný 

Predajný proces – nájsť, získať, udržať

Ľudia radi kupujú, ale nemajú radi, ak im niekto niečo chce predať. Budeme sa zaoberať tým, kto sú naši ideálni zákazníci, spôsobmi, ako ich získať a spôsobmi, ako ich udržať. Prejdeme si aj konkrétne kroky predaja.


  • hľadanie a získavanie zákazníkov
  • námietky pri prvom kontakte – kedy má zmysel ich prekonávať a kedy má zmysel ich počúvať
  • ako nastaviť predajný proces tak, aby bol prirodzený, nenútený a ľudia od nás radi nakupovali
  • ako využívať moderné technológie tak, aby nám skutočne pomáhali a neškodili

Ako vyzerá ideálny zákazník

Zákazník nie je číslo ani názov firmy, je to konkrétny človek alebo ľudia, ktorých niečo spája. Potrebujeme pochopiť potreby a priority zákazníkov. Potrebujeme ich pochopiť ako ľudí a nie ako položky v zozname.


  • marketing ako prvý krok v zoznamovaní so zákazníkom
  • prečo niektorí zákazníci kupujú a niektorí nie?
  • prečo si ľudia tetujú Harley Davidson, ale nikto si nevytetuje Microsoft?
  • ako zákazníka presvedčiť, že prezentované riešenie je najlepšie?

HARMONOGRAM:
08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
09.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
12.00 – 16.00 prednáška spojená s diskusiou

Účastnícky poplatok 120 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed.

Účastnícky poplatok 140,40 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed + ročné predplatné časopisu Zisk manažment.

Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 3 eurá na celý deň.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.



Miesto konania:
28. 11. 2017, Bratislava - ZRUŠENÉ!!! – Hotel Saffron, Školská 5 (mapa)

logo zisk