- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Moderný obchodník: Praktické predajné techniky
Moderný obchodník: Praktické predajné techniky
Naším cieľom je, aby sme Vám priniesli svieže a neotrepané myšlienky, ktoré prinesú nové nadšenie do vášho predajného procesu. A posunú ho vpred. Toto školenie samotné, vám nezaručí pokrok v predaji. Ale zaručí ho obchodník, ktorý vie robiť obchod a baví ho to. Chodiť s katalógom v ruke dokáže každý, ale vytvoriť si so zákazníkom obojstranne profitabilný a dlhotrvajúci vzťah, to dokážu len tí najlepší. Na školení si osvojíme staré zlaté pravidlá, poučíme sa z cudzích chýb a pozrieme sa, čo je nové vo svete.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Bratislava <font style="color: red;"> - ZRUŠENÉ!!!</font> | 28.11.2017 | 100 € | 120 € | |
Bratislava<font style="color: red;"> - ZRUŠENÉ!!!</font> | 28. 11. 2017 + <strong>ročné predplatné časopisu Zisk manažment. </strong> | 117 € | 140,40 € |
Moderný obchodník: Praktické predajné techniky
Ako vyzerá úspešný obchodník
Budeme rozoberať profil úspešného obchodníka a poukážeme na niekoľko rozdielov medzi úspešným a neúspešným obchodníkom.
- najčastejšie chyby obchodníkov a ako sa im vyhýbať
- obchodník musí byť magnet na ľudí, zákazník sa v jeho prítomnosti musí cítiť dobre
- obchodník a produkt sú jedna značka – čo to znamená byť autentický a konzistentný
Predajný proces – nájsť, získať, udržať
Ľudia radi kupujú, ale nemajú radi, ak im niekto niečo chce predať. Budeme sa zaoberať tým, kto sú naši ideálni zákazníci, spôsobmi, ako ich získať a spôsobmi, ako ich udržať. Prejdeme si aj konkrétne kroky predaja.
- hľadanie a získavanie zákazníkov
- námietky pri prvom kontakte – kedy má zmysel ich prekonávať a kedy má zmysel ich počúvať
- ako nastaviť predajný proces tak, aby bol prirodzený, nenútený a ľudia od nás radi nakupovali
- ako využívať moderné technológie tak, aby nám skutočne pomáhali a neškodili
Ako vyzerá ideálny zákazník
Zákazník nie je číslo ani názov firmy, je to konkrétny človek alebo ľudia, ktorých niečo spája. Potrebujeme pochopiť potreby a priority zákazníkov. Potrebujeme ich pochopiť ako ľudí a nie ako položky v zozname.
- marketing ako prvý krok v zoznamovaní so zákazníkom
- prečo niektorí zákazníci kupujú a niektorí nie?
- prečo si ľudia tetujú Harley Davidson, ale nikto si nevytetuje Microsoft?
- ako zákazníka presvedčiť, že prezentované riešenie je najlepšie?
HARMONOGRAM:
08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
09.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
12.00 – 16.00 prednáška spojená s diskusiou
Účastnícky poplatok 120 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed.
Účastnícky poplatok 140,40 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed + ročné predplatné časopisu Zisk manažment.
Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 3 eurá na celý deň.
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Miesto konania: 28. 11. 2017, Bratislava - ZRUŠENÉ!!! – Hotel Saffron, Školská 5 (mapa)