- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Príprava a vyhodnotenie VO – ako na to s novým zákonom
Príprava a vyhodnotenie VO – ako na to s novým zákonom
Na školení sa dozviete, ako komplexne pomôcť verejnému obstarávateľovi pripraviť verejné obstarávanie na podlimitnú a nadlimitnú zákazku v súlade so zákonom č. 343/2016 Z. z. o verejnom obstarávaní. Cieľom školenia je pomôcť verejnému obstarávateľovi pri zefektívnení a urýchlení procesov verejného obstarávania. Princíp transparentnosti predstavuje hlavnú zásadu pre celé verejné obstarávanie, pričom podmienkou dodržania tohto princípu je priebeh verejného obstarávania takým spôsobom, ktorý sa navonok javí ako férový a riadny.
Príprava a vyhodnotenie VO – ako na to s novým zákonom
Smernice Európskej únie o verejnom obstarávaní vyžadujú, aby bolo zadávanie zákaziek realizované v súlade so zásadami Zmluvy o fungovaní Európskej únie, najmä so zásadami voľného pohybu tovaru, slobody usadiť sa a slobody poskytovania služby, ako aj s princípmi, ktoré z týchto slobôd vyplývajú, t. j. v súlade s princípom rovnakého zaobchádzania, nediskriminácie, vzájomného uznávania, proporcionality a transparentnosti.
- § 42 Verejný obstarávateľ vypracuje opis predmetu zákazky
- § 6 Vypočíta predpokladanú hodnotu zákazky
- § 5 Na základe predpokladanej hodnoty určí, či ide o zákazku nadlimitnú alebo podlimitnú
- § 26 Oznámenia používané vo verejnom obstarávaní – nadlimitná zákazka
- § 113 Výzva na predkladanie ponúk – podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska
- § 21 Ako určiť lehotu na predkladanie ponúk
- § 44 Kritériá na vyhodnotenie ponúk – ekonomicky najvýhodnejšia ponuka
- § 46 Zábezpeka
- § 20 Komunikácia s uchádzačmi
- § 38 Určenie podmienok účasti – § 32, § 33, § 34, § 35, § 36 Podmienky účasti,
- § 39 Jednotný európsky dokument, plnenie podmienok účasti treťou osobou
- § 41 Subdodávatelia vo verejnom obstarávaní
- § 43 Dostupnosť dokumentov k verejnému obstarávaniu, § 114 ods. 6 podlimitná zákazka
- § 48 Vysvetlenie, § 114 ods. 8 podlimitná zákazka
- § 49 Predkladanie ponuky
- § 52 Otváranie ponúk
- § 40 Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti – princíp proporcionality
- § 53 Vyhodnocovanie ponúk
- § 56 Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk
- § 58 Uzavretie zmluvy
- § 64 Povinnosti uverejniť informácie a dokumenty v profile
- § 24 Dokumentácia – Správa o zákazke
HARMONOGRAM:
8:45 – registrácia účastníkov
9:00 – 15:00 – program školenia
10:30 – občerstvenie
12:00 – prestávka na obed
Účastnícky poplatok 98 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.
Uhradiť účastnícky poplatok je potrebné najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Miesto konania: 29. 6. 2016, Žilina - Poradca podnikateľa, spol. s.r.o., M. Rázusa 23A/8336 (mapa)