Príprava a vyhodnotenie VO – ako na to s novým zákonom

Na školení sa dozviete, ako komplexne pomôcť verejnému obstarávateľovi pripraviť verejné obstarávanie na podlimitnú a nadlimitnú zákazku v súlade so zákonom č. 343/2016 Z. z. o verejnom obstarávaní. Cieľom školenia je pomôcť verejnému obstarávateľovi pri zefektívnení a urýchlení procesov verejného obstarávania. Princíp transparentnosti predstavuje hlavnú zásadu pre celé verejné obstarávanie, pričom podmienkou dodržania tohto princípu je priebeh verejného obstarávania takým spôsobom, ktorý sa navonok javí ako férový a riadny.

Forma produktu
Školenie
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa
Autor
Ing. Dagmar Melotíková

Príprava a vyhodnotenie VO – ako na to s novým zákonom

Na školení sa dozviete, ako komplexne pomôcť verejnému obstarávateľovi pripraviť verejné obstarávanie na podlimitnú a nadlimitnú zákazku v súlade so zákonom č. 343/2016 Z. z. o verejnom obstarávaní. Cieľom školenia je pomôcť verejnému obstarávateľovi pri zefektívnení a urýchlení procesov verejného obstarávania. Princíp transparentnosti predstavuje hlavnú zásadu pre celé verejné obstarávanie, pričom podmienkou dodržania tohto princípu je priebeh verejného obstarávania takým spôsobom, ktorý sa navonok javí ako férový a riadny.

Smernice Európskej únie o verejnom obstarávaní vyžadujú, aby bolo zadávanie zákaziek realizované v súlade so zásadami Zmluvy o fungovaní Európskej únie, najmä so zásadami voľného pohybu tovaru, slobody usadiť sa a slobody poskytovania služby, ako aj s princípmi, ktoré z týchto slobôd vyplývajú, t. j. v súlade s princípom rovnakého zaobchádzania, nediskriminácie, vzájomného uznávania, proporcionality a transparentnosti.

  •       § 42   Verejný obstarávateľ vypracuje opis predmetu zákazky
  •       § 6     Vypočíta predpokladanú hodnotu zákazky
  •       § 5     Na základe predpokladanej hodnoty  určí, či ide o zákazku  nadlimitnú alebo  podlimitnú
  •       § 26   Oznámenia používané vo verejnom obstarávaní – nadlimitná zákazka
  •       § 113  Výzva na predkladanie ponúk – podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska
  •       § 21    Ako určiť lehotu na predkladanie ponúk
  •       § 44    Kritériá na vyhodnotenie ponúk – ekonomicky najvýhodnejšia ponuka
  •       § 46    Zábezpeka
  •       § 20    Komunikácia s uchádzačmi 
  •       § 38    Určenie podmienok účasti – § 32, § 33, § 34, § 35, § 36  Podmienky účasti,
  •       § 39 Jednotný európsky dokument, plnenie podmienok účasti treťou osobou
  •       § 41    Subdodávatelia vo verejnom obstarávaní 
  •       § 43    Dostupnosť dokumentov k verejnému obstarávaniu, § 114 ods. 6 podlimitná zákazka
  •       § 48    Vysvetlenie, § 114 ods. 8 podlimitná zákazka
  •       § 49    Predkladanie ponuky
  •       § 52    Otváranie ponúk  
  •       § 40    Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti – princíp proporcionality 
  •       § 53    Vyhodnocovanie ponúk
  •       § 56    Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk
  •       § 58    Uzavretie zmluvy
  •       § 64    Povinnosti uverejniť informácie a dokumenty v profile
  •       § 24    Dokumentácia – Správa o zákazke

HARMONOGRAM:

8:45 – registrácia účastníkov
9:00 – 15:00 – program školenia
10:30 – občerstvenie
12:00 – prestávka na obed

Účastnícky poplatok 98 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.

Uhradiť účastnícky poplatok je potrebné najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia.

Miesto konania: 29. 6. 2016, Žilina - Poradca podnikateľa, spol. s.r.o., M. Rázusa 23A/8336 (mapa) 9 . 8. 2016 - Zmenený termín školenia na 10 . 8. 2016, Žilina - Poradca podnikateľa, spol. s.r.o., M. Rázusa 23A/8336 (mapa)