- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Projektový manažment pre marketing a branding (praktický 2-dňový workshop)
Projektový manažment pre marketing a branding (praktický 2-dňový workshop)
Uspieť na dnešnom trhu ako spoločnosť je náročné a konkurencia veľmi silná. Preto by si každá firma mala položiť otázky: Ako sa odlíšiť od ostatných? Ako byť výnimočný? Ako presvedčiť ľudí, že daný produkt si majú obstarať práve od vás? Kľúčovým nástrojom je v súčasnosti práve firemný marketing a branding. Na školení s Petrom Minárikom vysvetlíme, prečo je marketing taký dôležitý, pomôžeme vám zvýšiť prínos a efektívnosť vašich marketingových kampaní a nastaviť optimálne náklady a čas na ich realizáciu.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Bratislava | 9. -10. 11. 2017 | 200 € | 240 € | |
Bratislava | 9. -10. 11. 2017 + <strong>ročné predplatné časopisu Zisk manažment </strong> | 217 € | 260,40 € |
Projektový manažment pre marketing a branding (praktický 2-dňový workshop)
Uspieť na dnešnom trhu ako spoločnosť je náročné a konkurencia veľmi silná. Preto by si každá firma mala položiť otázky: Ako sa odlíšiť od ostatných? Ako byť výnimočný? Ako presvedčiť ľudí, že daný produkt si majú obstarať práve od vás? Kľúčovým nástrojom je v súčasnosti práve firemný marketing a branding. Na školení s Petrom Minárikom vysvetlíme, prečo je marketing taký dôležitý, pomôžeme vám zvýšiť prínos a efektívnosť vašich marketingových kampaní a nastaviť optimálne náklady a čas na ich realizáciu.
Hlavné témy a oblasti workshopu
- Biznis prostredie – prečo projekty v marketingu a „brandingu“?
- Čo je projekt, parametre projektu
- Projektový manažment a Projektový cyklus
- Hranice projektu
- Úvodné zadanie projektu
- Projektový 3-uholník – Rozsah a Kvalita projektu verzus limity každého projektu: Čas, Zdroje, Rozpočet
- Plánovanie projektových aktivít (WBS)
- Plánovanie času na projekte – Ganttov diagram
- Plánovanie zdrojov
- Ukončenie projektu
Čo sa naučíte?
- spoznáte základné princípy projektového manažmentu
- vyskúšate si vybrané nástroje projektového manažmentu
- pochopíte základné procesy projektového manažmentu
- získate základné projektové myslenie
Príklady marketingových tréningových projektov
- umiestnenie nového produktu na trh
- tvorba marketingu a „brandu“ novej značky
- rebranding
- marketingové kampane
- marketingové stratégie
- príprava a realizácia konferencie
- príprava a realizácia odborných workshopov
- marketingové raňajky
- marketingový prieskum
Účastnícky poplatok 240 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed.
Účastnícky poplatok 260,40 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed + ročné predplatné časopisu Zisk manažment
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.
HARMONOGRAM:
08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
09.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
12.00 – 16.00 prednáška spojená s diskusiou