Projektový manažment pre marketing a branding (praktický 2-dňový workshop)

Uspieť na dnešnom trhu ako spoločnosť je náročné a konkurencia veľmi silná. Preto by si každá firma mala položiť otázky: Ako sa odlíšiť od ostatných? Ako byť výnimočný? Ako presvedčiť ľudí, že daný produkt si majú obstarať práve od vás? Kľúčovým nástrojom je v súčasnosti práve firemný marketing a branding. Na školení s Petrom Minárikom vysvetlíme, prečo je marketing taký dôležitý, pomôžeme vám zvýšiť prínosefektívnosť vašich marketingových kampaní a nastaviť optimálne nákladyčas na ich realizáciu.

Forma produktu
Školenie
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa
Autor
Peter Minárik
Bez DPH S DPH
Bratislava 9. -10. 11. 2017 200 € 240 €
Bratislava 9. -10. 11. 2017 + <strong>ročné predplatné časopisu Zisk manažment </strong> 217 € 260,40 €

Projektový manažment pre marketing a branding (praktický 2-dňový workshop)

Uspieť na dnešnom trhu ako spoločnosť je náročné a konkurencia veľmi silná. Preto by si každá firma mala položiť otázky: Ako sa odlíšiť od ostatných? Ako byť výnimočný? Ako presvedčiť ľudí, že daný produkt si majú obstarať práve od vás? Kľúčovým nástrojom je v súčasnosti práve firemný marketing a branding. Na školení s Petrom Minárikom vysvetlíme, prečo je marketing taký dôležitý, pomôžeme vám zvýšiť prínosefektívnosť vašich marketingových kampaní a nastaviť optimálne nákladyčas na ich realizáciu.

Hlavné témy a oblasti workshopu

  • Biznis prostredie – prečo projekty v marketingu a „brandingu“?
  • Čo je projekt, parametre projektu
  • Projektový manažment a Projektový cyklus
  • Hranice projektu
  • Úvodné zadanie projektu
  • Projektový 3-uholník – Rozsah a Kvalita projektu verzus limity každého projektu: Čas, Zdroje, Rozpočet
  • Plánovanie projektových aktivít (WBS)
  • Plánovanie času na projekte – Ganttov diagram
  • Plánovanie zdrojov
  • Ukončenie projektu

Čo sa naučíte?

  • spoznáte základné princípy projektového manažmentu
  • vyskúšate si vybrané nástroje projektového manažmentu
  • pochopíte základné procesy projektového manažmentu
  • získate základné projektové myslenie

Príklady marketingových tréningových projektov

  • umiestnenie nového produktu na trh
  • tvorba marketingu a „brandu“ novej značky
  • rebranding
  • marketingové kampane
  • marketingové stratégie
  • príprava a realizácia konferencie
  • príprava a realizácia odborných workshopov
  • marketingové raňajky
  • marketingový prieskum

Účastnícky poplatok 240 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed.

Účastnícky poplatok 260,40 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed + ročné predplatné časopisu Zisk manažment

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.

HARMONOGRAM:
08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
09.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
12.00 – 16.00 prednáška spojená s diskusiou

Miesto konania: 9. - 10. 11. 2017, Bratislava – Hotel Saffron, Školská 5 (mapa)

logo zisk