- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Správa registratúry a archív organizácie – aktuálne zmeny (Mgr. Jana Bauerová, PhD.)
Správa registratúry a archív organizácie – aktuálne zmeny (Mgr. Jana Bauerová, PhD.)
Nezabudnite, že odborná správa dokumentov nie je zrušená a zákon ukladá povinnosť pôvodcovi registratúry, ktorým je každá právnická osoba, z činnosti ktorej vzniká registratúra, zabezpečovať správu tejto dokumentácie. Posledná novela zákona o archívoch a registratúrach a nová vyhláška MV SR o výkone správy registratúry orgánov verejnej moci priniesli do oblasti správy dokumentov na Slovensku niekoľko podstatných zmien. Informácie o platných právnych predpisoch týkajúcich sa správy registratúry vrátane posledných noviel a nových právnych predpisov získate na školení s Mgr. Janou Bauerovou, PhD. Okrem iného spoznáte i zásady odbornej správy neelektronických i elektronických záznamov, systémy ...
Správa registratúry a archív organizácie – aktuálne zmeny (Mgr. Jana Bauerová, PhD.)
- Platné právne predpisy pre správu registratúry – vrátane posledných schválených noviel
- Práva a povinnosti pôvodcov registratúry
- Správa registratúry – terminológia, systémy, manipulačné úkony vrátane práce s elektronickými záznamami
- Hodnotenie a vyraďovanie záznamov, odovzdávanie archívnych dokumentov do archívu
- Tvorba registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu
HARMONOGRAM: 08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia 09.00 – 11.00 prednáška 11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka 12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou
Účastnícky poplatok 66 € s DPH obsahuje: cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.
Uhradiť účastnícky poplatok je potrebné najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Miesto konania: 5. 4. 2017, Trenčín - Hotel Magnus, Považská ulica 1706 (mapa)