Správa registratúry a archív organizácie – aktuálne zmeny v roku 2022

Na školení so zamestnancami Štátneho archívu v Bratislave poznáte všetky zákonné povinnosti a podrobnosti týkajúce sa správy registratúry na tento rok. Okrem toho, že sa zorientujete v základných troch otázkach, aké dokumenty máte – kde sú – dokedy tam budú, nadobudnete tiež všetky praktické zručnosti k odbornej správe neelektronických i elektronických záznamov, k evidencii, tvorbe, ukladaniu, hodnoteniu a vyraďovaniu záznamov, ako aj ku tvorbe registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu.

Forma produktu
Školenie
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa
Autor
Mgr. Daniel Kurucár, Mgr. Jana Baureová, PhD.
Bez DPH S DPH
Bratislava 19.10.2022 70 € 84 €
Trenčín 20.10.2022 70 € 84 €

Správa registratúry a archív organizácie – aktuálne zmeny v roku 2022

Na školení so zamestnancami Štátneho archívu v Bratislave poznáte všetky zákonné povinnosti a podrobnosti týkajúce sa správy registratúry na tento rok. Okrem toho, že sa zorientujete v základných troch otázkach, aké dokumenty máte – kde sú – dokedy tam budú, nadobudnete tiež všetky praktické zručnosti k odbornej správe neelektronických i elektronických záznamov, k evidencii, tvorbe, ukladaniu, hodnoteniu a vyraďovaniu záznamov, ako aj ku tvorbe registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu.

Školenie v Bratislave s pánom lektorom Mgr. Danielom Kurucárom, v Trenčíne s pani lektorkou Mgr. Janou Bauerovou, PhD. 

Školenie je určené subjektom verejnej správy a podnikateľskej sféry, konkrétne správcom registratúry a archivárom, pracovníkom podateľne a sekretariátov, zamestnancom na úseku ľudských zdrojov, manažérom systémov riadenia podľa noriem radu ISO, interným audítorom manažérskych systémov riadenia kvality, zamestnancom hospodárskych správ, ako aj ďalším odborným zamestnancom.

Korona Safe: 

  • Meranie teploty pri vstupe do priestorov
  • Priebeh registrácie s náležitým odstupom
  • Dezinfekcia a ďalšie hygienické opatrenia v priestoroch
  • Odstup a sedenie podľa aktuálne platných nariadení
  • Hygienické opatrenia pri podávaní cateringu

Bonus

Odborné poradenstvo s lektorom počas školenia

Program školenia

  • Platné právne predpisy pre správu registratúry – vrátane posledných schválených noviel 
  • Práva a povinnosti pôvodcov registratúry
  • Správa registratúry – terminológia, systémy, manipulačné úkony vrátane práce s elektronickými záznamami 
  • Hodnotenie a vyraďovanie záznamov, odovzdávanie archívnych dokumentov do archívu 
  • Tvorba registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu

Časový harmonogram školenia
08:30 - 09:00 - prezentácia účastníkov školenia
09:00 - 11:00 - prednáška
11:00 - 12:00 - obedňajšia prestávka
12:00 - 15:00 - prednáška spojená s diskusiou

Účastnícky poplatok 84 € s DPH obsahuje: cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.

Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 8 eur na celý deň.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.

Miesta konania: 19. 10. 2022, Bratislava - Hotel TATRA, Námestie 1. mája 5, Bratislava (mapa) 20. 10. 2022, Trenčín - Hotel Magnus, Považská ulica 1706, Trenčín (mapa)