- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Verejné obstarávanie trochu inak – zelené VO, sociálne aspekty, „in – house“ zákazky
Verejné obstarávanie trochu inak – zelené VO, sociálne aspekty, „in – house“ zákazky
Ing. Dagmar Melotíková vás prevedie viacerými nadstavbovými témami vo VO. V rámci zeleného verejného obstarávania vám ozrejmí, ako aplikovať GPP vo verejnom obstarávaní, ako určiť „zelené“ požiadavky na predmet zákazky a zameria sa i na enviromentálne značky. Venovať sa bude i sociálnym aspektom vo VO a procesu zadávania in house zákaziek, kde prezradí výhody zadávania zákaziek týmto spôsobom.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Bratislava <font style="color: red;">-ZRUŠENÉ!!!</font> | 1.2.2017 | 97,50 € | 117 € |
Verejné obstarávanie trochu inak – zelené VO, sociálne aspekty, „in – house“ zákazky
- Zelené verejné obstarávanie
- Ako „zelený“ je zákon o verejnom obstarávaní?
- Ako aplikovať GPP vo verejnom obstarávaní?
- Určenie „zelených“ požiadaviek na predmet zákazky.
- Environmentálne značky.
- Podmienky účasti.
- Kritériá na vyhodnotenie ponúk.
- Plnenie zákazky – osobitné podmienky plnenia zmluvy.
- Sociálne aspekty vo verejnom obstarávaní
- Čo je to sociálne verejné obstarávanie?
- Aplikácia sociálneho aspektu vo verejnom obstarávaní.
- Podmienky účasti v rámci technickej alebo odbornej spôsobilosti.
- Špecifikácia predmetu zákazky.
- Kritériá na vyhodnotenie ponúk.
- Osobitné podmienky plnenia zmluvy.
- Vyhradené práva účasti vo verejnom obstarávaní len pre chránené dielne a chránené pracoviská.
- Proces zadávania „in – house“ zákaziek
Aké sú výhody zadávania zákaziek týmto procesom? Je to legálny nástroj priameho zadania zákazky - výnimka zo zákona o verejnom obstarávaní. Zvýšená hospodárnosť výdavkov, keďže zákazky nie sú realizované na komerčnej báze. Využitie potenciálu a zdrojov vlastných subjektov. Podstatné skrátenie času na zadanie zákazky oproti procesu verejného obstarávania – šetrí sa čas aj peniaze.
Harmonogram:
08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
09.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou
Účastnícky poplatok 117 € s DPH obsahuje: cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.
Uhradiť účastnícky poplatok je potrebné najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia.
ORGANIZAČNÉ POKYNY:Miesto konania: 1.2.2017, Bratislava -ZRUŠENÉ!!! - Astrová 2/A (1. poschodie), Bratislava - Ružinov (mapa)
PARTNERI: