Zisk manažment 4/2015

Mesačník Zisk manažment je určený pre manažérov, personalistov, marketérov, obchodníkov, podnikateľov a všetkých, ktorých zaujíma osobný a profesionálny rast.

Cena s DPH
1,50 €
Cena bez DPH
1,25 €
Rok vydania
2015
Väzba
mäkká väzba
Forma produktu
Tlačená publikácia
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
+ -

Zisk manažment 4/2015

Mesačník Zisk manažment je určený pre manažérov, personalistov, marketérov, obchodníkov, podnikateľov a všetkých, ktorých zaujíma osobný a profesionálny rast.
OBSAH

Technológie a inovácie


Podnikanie v skratke


Na káve s...
  • Radim Jančura: „Verte svojmu snu a tvrdo pracujte na jeho splnení.“

Tipy pre manažérov
  • Naučte sa aktívne počúvať

Téma mesiaca: Branding
  • Prečo by si mal zákazník kúpiť práve váš produkt? Pretože dôveruje vašej značke!
  • Reklama je v procese budovania značky čerešnička na torte
  • Potrebujú branding aj stredné a menšie firmy?
  • Ako vybudovať lovemark?
  • Branding 2015

Personalistika a riadenie
  • Vedenie kreatívcov
  • Elegantná biznismanka
  • Angažovaní zamestnanci? Silná konkurenčná výhoda tých najlepších
  • Multikultúrna abeceda HR manažéra IV.
  • Inteligencia v manažmente

Podnikanie
  • Premeňte úpadok na nový začiatok
  • Ľuboš Fellner: „Byť užitočným pre svoje okolie je dôležitejšie ako všetky peniaze sveta.“

Marketing a obchod
  • Starého obchodníka novým kúskom nenaučíš! Alebo, že by predsa?
  • Čo je „alergia na predaj“?
  • Kam sa posunie online marketing v najbližšom období?

Právny servis
  • Obezita ako dôvod diskriminácie v pracovnoprávnom vzťahu

Angličtina so Ziskom
  • 6 tips for making a good first impression