- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Zložitosti v procesoch verejného obstarávania vrátane rozhodnutí a judikatúry
Zložitosti v procesoch verejného obstarávania vrátane rozhodnutí a judikatúry
Verejné obstarávanie je veľmi komplikovaný a administratívne náročný proces. Aj z toho dôvodu sme pre vás pripravili praktický seminár zameraný na prehľad aktuálnej zákonnej úpravy verejného obstarávania. Školenie je vedené Ing. Hildou Gajdošovou, poradkyňou pre oblasť verejného obstarávania, ktorá vám v rámci školenia priblíži zákonné inštitúty a ich správnu aplikáciu, predmet zákazky, podmienky účasti, náležitosti zmluvy alebo povinnosti a práva účastníkov verejného obstarávania. Chýbať nebudú ani príklady z praxe a poznatky z rozhodnutí správnych orgánov a súdov.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Žilina | 5.4.2018 | 80 € | 96 € |
Zložitosti v procesoch verejného obstarávania vrátane rozhodnutí a judikatúry
Zákonná úprava verejného obstarávania a súvisiacich predpisov vo vzťahu k danej téme – zákonné inštitúty a ako ich správne aplikovať.
Komplexná zadávacia dokumentácia (predmet zákazky, podmienky účasti, zmluva, pokyny a pravidlá) – náročnosť jej prípravy si vyžaduje poznať trhové podmienky a akceptovať súvisiace predpisy. V procese verejného obstarávania majú jeho účastníci (VO/O a záujemca/uchádzač) povinnosti a práva – rozlišujú ich dôkladne? Je ich vzájomná komunikácia konštruktívna alebo konfrontačná ?
Zákon priniesol VO/O väčšiu mieru subjektívneho rozhodovania avšak v medziach princípov, v prostredí hospodárskej súťaže s cieľom podpory MSP, vylúčenia konfliktu záujmov a zamerania sa na ekologické riešenia, zohľadňujúce sociálne aspekty a presadzujúce inovácie.
Niektoré zákonné inštitúty sú upravené vágne – ako ich aplikovať v praxi ?
Súvisiace rozhodnutia a judikatúra.
Vaše problémy a otázky.
HARMONOGRAM: 08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia 09.00 – 11.00 prednáška 11.00 – 12.00 obedná prestávka 12.00 – 15.00 prednáška
Účastnícky poplatok zahŕňa: cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Miesto konania: 5.4.2018, Žilina - Poradca podnikateľa, spol. s.r.o., M. Rázusa 23A/8336, Žilina (mapa)