- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Zmluvy a zmluvné vzťahy vo verejnom obstarávaní
Zmluvy a zmluvné vzťahy vo verejnom obstarávaní
Na školení s Ing. Hildou Gajdošovou sa dozviete všetko, čo potrebujete vedieť o pravidlách a postupoch pri príprave verejného obstarávania, tvorbe súťažných podkladov, zmluvných náležitostiach a aktuálnych problémoch súvisiacich s problematikou verejného obstarávania. Počas školenia účastníkom dôsledne objasníme súťažné podklady, zmluvné typy, náležitosti zmluvy a venovať sa budeme aj vyváženosti zmluvných sankcií alebo možnosti odstúpenia od zmluvy.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Žilina <font style="color: red;">- ZRUŠENÉ!!!</font> | 7.3.2018 | 85 € | 102 € |
Zmluvy a zmluvné vzťahy vo verejnom obstarávaní
školenie je určené pre: verejných obstarávateľov, obstarávateľov, osoby podľa § 8 ZVO (dotované osoby), ktorí zadávajú zákazky, resp. osoby ktoré sa podieľajú na príprave verejného obstarávania ale aj pre uchádzačov a záujemcov.
Prehľad aktuálnej zákonnej úpravy verejného obstarávania a súvisiacich predpisov vo vzťahu k danej téme.
Súťažné podklady, oznámenia a výzvy – základná báza informácií o návrhu zmluvy.
Správne určenie právneho režimu záväzkového vzťahu (zmluvy), upraveného v základných súkromnoprávnych kódexoch
Občiansky zákonník a Obchodných zákonník (právny dualizmus úpravy záväzkových vzťahov, princíp subsidiarity), relatívny obchodný záväzkový vzťah medzi podnikateľom a subjektom verejného práva (§ 261ods. 2 Obch.z.).
Zmluvné typy – typické (pomenované) alebo atypické (nepomenované), povinné náležitosti.
Povinné náležitosti a obsah zmluvy podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Vyváženosť zmluvných sankcií.
Niektoré zabezpečovacie inštitúty v zmluve, ktoré sa aplikujú v praxi (napr. tzv. výkonová zábezpeka) a princípy verejného obstarávania.
Spoločná zodpovednosť – solidárna/delená.
Účastníci zmluvného vzťahu a postavenie subdodávateľa a „inej osoby“.
RPVS – možnosti odstúpenia od zmluvy.
Vaše problémy a otázky.
HARMONOGRAM: 09.30 – 10.00 prezentácia účastníkov školenia 10.00 – 12.30 prednáška 12.30 – 13.30 obedná prestávka 13.30 – 16.00 prednáška
Účastnícky poplatok 102 € s DPH zahŕňa: cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Miesto konania: 7. 3. 2018, Žilina - Poradca podnikateľa, spol. s.r.o., M. Rázusa 23A/8336 (mapa)