MPR Forum 2017 – Lídri o efektívnej komunikácii

INCOMA Slovakia v spolupráci s Poradcom podnikateľa a odbornou asistenciou SOUKENÍK – ŠTRPKA, zakladá tradíciu odborného podujatia v spolupráci s ďalšími odborníkmi na marketing, komunikáciu, legislatívu, aby sme odbornej verejnosti z rôznych odvetví národného hospodárstva mohli každoročne prinášať hodnotné informácie z oblasti marketingu a komunikácie.

Forma produktu
Školenie
Autor
JUDr. Peter Štrpka, PhD., Mgr. Lukáš Štefánik, LLM., Martin Woska, Zuzana Benková, Pavol Minár, Haike Ivaničová, Tomáš Bezák, Robert Cyprich, Tomáš Sepp, Juraj Bóna, Emil Huraj, Marek Pajtáš, Marek Chovanec, Martina Hrivnáková, Slavo Danko

MPR Forum 2017 – Lídri o efektívnej komunikácii

INCOMA Slovakia v spolupráci s Poradcom podnikateľa a odbornou asistenciou SOUKENÍK – ŠTRPKA, zakladá tradíciu odborného podujatia v spolupráci s ďalšími odborníkmi na marketing, komunikáciu, legislatívu, aby sme odbornej verejnosti z rôznych odvetví národného hospodárstva mohli každoročne prinášať hodnotné informácie z oblasti marketingu a komunikácie.
Dobré vzťahy sú založené, ďalej sa udržiavajú a rozvíjajú na základe dobrej komunikácie. Preto môžeme hovoriť o konkurenčnej výhode, ak firma zvládne takúto alchýmiu komunikácie so svojimi cieľovými skupinami a správne nakombinuje prvky, ktoré patria do tejto dynamickej oblasti. Nechať sa inšpirovať skúsenosťami lídrovz rôznych odvetví, hľadať odpovede, aké formy komunikácie zvoliť v prostredí, v ktorom narastá počet produktov a značiek, skracuje sa dĺžka životného cyklu produktov, zvyšujú sa nároky zákazníkov na produkt, ktorých je zároveň čoraz ťažšie zaujať a to pri zachovaní všetkých ukazovateľov efektívnosti a právnych aspektov je cieľom MPR Forum 2017

logo mpr forum 2017-2                           

HARMONOGRAM:

Moderátor:

 

Slavomír Jurko

8:00 – 9:00 hod.

 

Registrácia účastníkov s občerstvením

9:00 – 10:00 hod.

 

Komunikácia v číslach – trendy a zmeny

Vývoj ekonomiky vyvoláva zmeny na spotrebiteľských trhoch a tým sa mení správanie zákazníkov. Zmena prichádza aj s rastom vzdelanostnej úrovne zákazníkov. Menia ich hodnoty, postoje a snahu o správny výber tovarov a služieb. Pod vplyvom komunikácie sa mení životný štýl a teda aj nákupné správanie spotrebiteľov. Viditeľné zmeny nastali aj vďaka možnostiam digitálnej komunikácie. Využívame tieto možnosti správne a efektívne? Čo o tom hovoria čísla a porovnania?

• Filip Vítek, Head of CRM, mediworx software solutions
• Tomáš Sokol, Client Service Director, ecake
Ján Miklášik, Megaloman

10:10 – 11:30 hod. 

 

Segmentový zákazník a marketing

Prerod charakteru marketingovej komunikácie od masového k individuálnemu je spojený s vývojom trhového prostredia daného priestoru. Spotrebiteľ je viac segmentovaný a chce byť lepšie, podrobnejšie, rýchlejšie informovaný, čo umožňujú stále nové možnosti informačných a komunikačných technológií. S touto presýtenosťou vzniká otázka, ako čeliť problému zvyšovania imunity zákazníkov voči reklame a marketingovej komunikácii. Ktoré komunikačné nástroje sú aktuálne najúčinnejšie a osvedčené praxou?

  • Tomáš Bezák, vedúci oddelenia komunikácie, LIDL
  • Finančný sektor
  • Nepotravinársky priemysel
  • Milan Pašmík, Chairman of the Board, Mc Carter
  • Vladimír Janček, marketingový riaditeľ, Slovenský zväz ľadového hokeja Automobilový sektor

11:30 – 12:00 hod.

 

prestávka s občerstvením

12:00 – 13:00 hod.

 

Informovaný zákazník a Public relations

Zo všetkých strán sa na nás valia lavíny informácií. Ako v tomto informačnom smogu zaujať pozornosť, vyvolať emócie, zážitky ľudí či podnety na spontánnu komunikáciu medzi spotrebiteľmi? Prečo je dôležité nesklamať zákazníka polopravdami a zahmlievaním? Budovanie vzťahov s rozhodujúcimi záujmovými skupinami je zdrojom jedinečnej konkurenčnej výhody a práve úprimná komunikácia je základom každého dobrého a pevného vzťahu.

  • Martin Gärtner, vedúci úseku reklamy a hovorca, Kaufland Slovenská republika
  • Juraj Bóna, Director of Marketing and Product Management forConsumer Segment, Slovak Telekom a T-Mobile CZ
  • Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ, NAY Elektordom a ElectroWorld

13:00 – 14:00 hod.

 

Obed

14:00 – 15:00 hod.

 

Svet komunikácie a právo

Zo všetkých strán stále silnejšie zaznieva naliehavá potreba správnej komunikácie v súlade s legislatívou a etikou. Táto téma je obzvlášť aktuálna práve pri využívaní komunikácie prostredníctvom sociálnych médií. Ako sa to dá dodržiavať v súčasných podmienkach?

• Peter Štrpka, zakladajúci partner, advokátska kancelária SOUKENÍK – ŠTRPKA
• Lukáš Štefánik, právnik, advokátska kancelária SOUKENÍK – ŠTRPKA

Spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o., si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Účastnícky poplatok 180 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie, obed  

Miesto konania:
ZMENA TERMÍNU 29. 11. 2016 - na 14.3.2017, Bratislava - Technopol, Kutlíkova 17, 852 50 Bratislava 5 (mapa)

Organizátor konferencie:

 Incoma logo 2   

Spoluorganizátor:

 185x60_poradca-podnikatela     185x60_profi-vydelavanie(1) 

Odborný garant:     

logo_soukenik-strpka

Generálny partner:

KL_Logo_4c-1

Mediálni partneri:

retailmagazin

logo zisk

185x60_education