UPTERDAM 2020/2021

Pozývame ťa na IV. ročník e-commerce konferencie UPTERDAM 2020 „Nová éra, doba e-shopová“. My najlepšie vieme, že začínajúci malí a strední podnikatelia to nemajú vo svete biznisu ľahké. Aj preto sme sa rozhodli podať pomocnú ruku. Spojili sme sa s odborníkmi a skúsenými lídrami na trhu, aby sme ti pomohli zorientovať sa v divokých online vodách.

Forma produktu
Konferencia
Miesto konania
Hotel Saffron, Bratislava
Dátum konania
máj/jún 2021

UPTERDAM 2020/2021

Pozývame ťa na IV. ročník e-commerce konferencie UPTERDAM 2020 „Nová éra, doba e-shopová“. My najlepšie vieme, že začínajúci malí a strední podnikatelia to nemajú vo svete biznisu ľahké. Aj preto sme sa rozhodli podať pomocnú ruku. Spojili sme sa s odborníkmi a skúsenými lídrami na trhu, aby sme ti pomohli zorientovať sa v divokých online vodách.
Rok 2020 nám ukázal, že sa zmeny dokážu diať rýchlo a úspech praje pripraveným. Príď si vypočuť rady, skúsenosti odborníkov, praktické riešenia konkrétnych situácií a naučiť sa vyťažiť maximum z údajov a dát, pomocou ktorých zvýšiš tržby a zefektívniš marketing.

Konferencia sa bude konať v náhrodnom termíne, o ktorom budeme včas informovať. V prípade nepriaznivej situácie si budeš môcť konferenciu pozrieť z pohodlia tvojej obývačky. Moderátorom bude Kamil Aujeský (CEO samsiDigital, spolumajiteľ developerskej firmy Studio TEM, Google Certified Trainer pre YouTube).



Program konferencie (hlavný stage):

8:00 - Registrácia účastníkov

9:30 - Vitajte vo svete dát – Prečo sú dáta kľúčové pre rast e-shopu? (Bližšie informácie čoskoro)

10:00 - Budúcnosť e-commerce (Ján Řezáč, CEO House Of Řezáč)

„Poďme sa pozrieť do krištáľovej gule na budúcnosť e-commerce. Akurát namiesto krištáľu využijeme jednu z metód mapovania biznisu. Zďaleka nie všetky udalosti sú náhodné, takže sa na ne môžeme pripraviť omnoho skôr, ako sa v skutočnosti stanú a potom z nich vyťažiť viac ako konkurencia.“

10:30 - Coffee Break

11:00 - Panelovka – Počas krízy sa rodia hrdinovia

Ako sa firmy vynašli v oblasti e-commerce počas korona krízy? Čo nám kríza dala a čo vzala a ako z toho môžeme vyťažiť v budúcnosti?

12:00 - Obed

13:00 - Ako úspešne a ľahko zvýšiť výkon produktových reklám v Google Ads? (Štefan Chochláč, CEO Bluewinston)

„Stavať správne a efektívne produktové reklamy je dnes vďaka využívaniu aktuálne dostupných nástrojov na automatizáciu, research, management a optimalizáciu jednoduchšie ako kedykoľvek predtým. Vieš, ako znížiť cenu za kliknutie, zvýšiť impresie a zároveň vytlačiť konkurenciu z výsledkov vyhľadávania? Poznáš optimalizačné nástroje a vieš, ako využiť dáta z tvojho e-shopu pre akvizíciu nových zákazníkov?“

13:30 - Ako s pomocou dát z helpdesku efektívne riadiť zákaznícku podporu? (Tomáš Vrtík, CEO Expandeco)

14:00 - Coffee break

14:30 - Strategické plánovanie e-shopu (Bližšie informácie čoskoro)

15:00 - Panelovka – Príbehy úspešných e-shopov: Know-how od najlepších

„Ako začínali úspešné e-shopy bez investície? Ako dosiahli svoj prvý vysoký obrat? Ako robili marketing s obmedzeným budgetom? A iné praktické info o ďalších e-commerce míľnikoch.“

16:00 - Coffee break

16:30 - Marketing 2.0: Keď spojíte zákaznícke dáta a zákaznícku psychológiu (Matej Šucha, Managing partner, Mindworx)

„Zbierať dáta o zákazníkoch je jednoduchšie ako kedykoľvek predtým. Kľúčová otázka preto neznie, či zbierať alebo ako zbierať, ale čo zbierať a čo robiť s nazbieranými dátami. Tu vstupuje na scénu zákaznícka psychológia a behaviorálna ekonómia. Odvetvie, ktoré odhaľuje, ako sa zákazníci naozaj rozhodujú a čo ovplyvňuje ich správanie. 95 % nákupných rozhodnutí sa udeje podvedome. Viete, ako to využiť?“

17:00 - Panelovka – Ako docieliť a zvládnuť rast e-shopu? (Blueweb, Expandeco, Kreativ Gang, Poradca podnikateľa a ostatní odborní garanti Upterdamu)

Čo nesmie chýbať tvojmu e-shopu, aby si sa pohol ďalej? Aké sú úskalia prechodu z malej do strednej firmy? Ak nepredávaš, koľko by si chcel, je to chyba webu, marketingu alebo produktu?

Súčasťou programu sú dve aj workshopové miestnosti:

  • WORKSHOP ROOM #1

Miestnosť pre začiatočníkov v e-commerce podnikaní. Na praktických workshopoch získaš všetko potrebné pre navrhnutie webu a spustenie e-shopu. Za pomoci odborníkov sa dozvieš, ako pripraviť základnú marketingovú stratégiu, naučíš sa spustiť kľúčové procesy pre tvoj nový e-shop, navrhneš si biznis plán. Jednoducho všetky kľúčové e-commerce kroky v jednej workshopovej miestnosti.

  • WORKSHOP ROOM #2

Či máš malý alebo stredný obrat, 2 alebo 20 zamestnancov, ukážeme ti, ako sa pohnúť ďalej. Praktické workshopy zamerané na výber vhodného trhu pre expanziu, využívanie informácií a dát v tvoj prospech a prácu s existujúcimi zákazníkmi (lebo získať nového zákazníka je 6x drahšie). Ukážeme ti príležitosť na rast a naštartujeme ťa v priebehu pár hodín.

 * Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu

Čo zahŕňa vstupenka?

  • Celodenný vstup na konferenciu (hlavný stage, workshopové miestnosti, e-commerce konzultácie, expo zóna)
  • Catering počas celého dňa
  • Upterdam darčeková taška
  • Bezplatný prístup k videozáznamom z prednášok a workshopov
  • Večerný networking
  • Občianstvo Upterdamu, o ktorého výhodách ťa budeme informovať

 

Keďže online nikdy nespí a Upterdam už vôbec nie, každé dva týždne realizujeme ONLINE WEBINÁRE zdarma. Na programe máme vzdelávanie – prednášky, praktické diskusie a poradenstvo zo sveta tých najlepších slovenských odborníkov a e-shopov. Registrovať sa môžeš TU.