Verejné obstarávanie 2021

Úrad podpredsedu vlády SR v spolupráci s Úradom pre verejné obstarávanie SR v týchto dňoch aktívne zostavuje návrh novely zákona o verejnom obstarávaní, ktorý má v priebehu rokov 2022 – 2024 zaviesť rozsiahle zmeny. Táto prevratná novela sa dotkne rovnako tak verejných obstarávateľov, ako aj dodávateľov.
K novinkám, ktoré majú optimalizovať celý proces verejného obstarávania, zaviesť povinnú elektronickú platformu pre podlimitné zákazky, posilniť nezávislosť Úradu pre verejné obstarávanie a taktiež profesionalizovať verejné obstarávanie, organizujeme na začiatku decembra v poradí už III. ročník EPI KONFERENCIE.

Forma produktu
Konferencia
Miesto konania
Demänovská Dolina, Hotel Grand Jasná****
Dátum konania
2. – 3.12.2021
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Bez DPH S DPH
Fyzická účasť 2. – 3.12.2021 240,00 € 288,00 €
+ -
Online prenos 2. – 3.12.2021 150,00 € 180,00 €
+ -

Verejné obstarávanie 2021

Úrad podpredsedu vlády SR v spolupráci s Úradom pre verejné obstarávanie SR v týchto dňoch aktívne zostavuje návrh novely zákona o verejnom obstarávaní, ktorý má v priebehu rokov 2022 – 2024 zaviesť rozsiahle zmeny. Táto prevratná novela sa dotkne rovnako tak verejných obstarávateľov, ako aj dodávateľov.
K novinkám, ktoré majú optimalizovať celý proces verejného obstarávania, zaviesť povinnú elektronickú platformu pre podlimitné zákazky, posilniť nezávislosť Úradu pre verejné obstarávanie a taktiež profesionalizovať verejné obstarávanie, organizujeme na začiatku decembra v poradí už III. ročník EPI KONFERENCIE.

Tieto veľké (zásadné) zmeny vám predstavia samotní tvorcovia novely, ktorí sa postavia pred firmy z praxe a zodpovedia najdôležitejšie otázky týkajúce sa procesu verejného obstarávania pre nasledujúce roky. Ako účastník tak získate z prvej ruky všetky nevyhnutné znalosti, odpovede na otázky a zároveň inšpirácie pre vaše úspešné verejné obstarávanie.

Tešíme sa na vás v Jasnej, kde si môžete pobyt spríjemniť relaxom a predvianočnou lyžovačkou, alebo online z pohodlia vášho domova.

Povedali o nás

„Konferencia bola na profesionálnej úrovni, krásne prostredie, príjemná atmosféra počas celej doby konferencie. Profesionálni lektori a príjemní ľudia.“

„Ďakujem najmä lektorom za množstvo podnetných informácií. Je vidieť, že ide o skutočných odborníkov. Pozitívne hodnotím aj výber hotela a príjemný program zo strany organizátorov. Rada spolu s kolegyňou zvážim aj budúcoročnú účasť.“

 „Niet čo vytknúť. Nádherné prostredie, výborní lektori, užitočné informácie a skvelá zábava. Tešíme sa na ďalší ročník. “

„Ďakujeme za skvelú organizáciu. Lektori sú skutoční odborníci z praxe. Oceňujem najmä výber hotela – výborná príležitosť, ako si popri vyčerpávajúcom dni oddýchnuť v pýche našich slovenských hôr.“

„Maximálna spokojnosť. Ďakujem.“

 *Anotácie boli získané prostredníctvom anonymného dotazníka.

Čo vás čaká?

  • Prehľad legislatívnych zmien
  • Riešenia pre aktuálne problémy v praxi
  • Postrehy a rady odborníkov i firiem z praxe
  • Praktické tipy pre úspešné verejné obstarávanie

Prednášajúci

Tešiť sa môžete na unikátny lektorský tím zložený zo zástupcov kompetentných úradov a firiem z praxe. Mená odborníkov uverejníme už čoskoro.

Program konferencie

Na programe pracujeme. Doplníme ho už čoskoro.


Vstupenka pre fyzickú účasť zahŕňa

  • Fyzická účasť na odbornom programe
  • Online pracovné materiály na 30 dní
  • Videozáznam z konferencie na 30 dní
  • Obed a ďalšie občerstvenie počas konferencie
  • Voucher na bezplatný mesačný prístup k manažérskemu portálu www.ezisk.sk 
  • 10 % zľava na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope www.zakon.sk 
  • Vouchers 10 % zľavou na ročný prístup k portálu www.bezpecnostvpraxi.sk 

Vstupenka pre online účasť zahŕňa

  • Konferenčný balíček pre príjemné sledovanie streamu, ktorý dostanete kuriérom
  • Videozáznam z podujatia na 30 dní
  • Online účasť na odbornom programe
  • Online pracovné materiály na 30 dní
  • Voucher na bezplatný mesačný prístup k manažérskemu portálu www.ezisk.sk 
  • 10 % zľava na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope www.zakon.sk 
  • Voucher s 10 % zľavou na ročný prístup k portálu www.bezpecnostvpraxi.sk 


Informácie pre záujemcov o ubytovanie

Upozorňujeme, že v cene vstupenky nie je zahrnuté ubytovanie. Účastníci konferencie si môžu rezervovať ubytovanie s 20% zľavou v Hoteli Grand Jasná****.

Cena ubytovania po zľave je nasledovná:

Štandard izba

DELUX izba

1 osoba / noc

2 osoby / noc

1 osoba / noc

2 osoby / noc

70 €

80 €

70 €

80 €


Rezervácia ubytovania

  • Ubytovanie v termíne od 2. – 3. 12. 2021 je možné rezervovať na e-mailovej adrese promocode@tmr.sk 
  • Pre uplatnenie zľavy na ubytovanie do obsahu e-mailu uveďte, že rezerváciu vykonávate v rámci účasti na podujatí od spoločnosti Poradca podnikateľa a tiež promokód:VEO21
  • V prípade akýchkoľvek problémov s rezerváciou, prípadne stornovaním alebo uhradením ubytovania môžete v čase od 9:00 do 14:00 (PO – PI) kontaktovať zákaznícku podporu na tel. čísle: +421 910 535 871, +421 911 119 501

Cena ubytovania zahŕňa

  • Uvedené ceny sú za pobyt, vrátane raňajok formou bufetu, Wifi pripojenie
  • 3-hodinový vstup do wellness a fitness centra 1-krát za pobytový deň
  • Papuče a župan na izbách pre ubytovaných hostí
  • Parkovanie

Dôležité upozornenie

V prípade, že budete chcieť faktúru ako právnická osoba, prosíme, aby ste dodržali jeden z nasledujúcich postupov:

  1. Platba na fyzickú osobu (nepodnikateľa)

V prípade, že je pre vás prijateľný a postačujúci doklad o zaplatení na fyzickú osobu (nepodnikateľa), môžete realizovať platbu priamo pri rezervácii.

  1. Platba na právnickú osobu/fyzickú osobu (podnikateľa)

V prípade, že máte záujem o daňový doklad vo forme faktúry vystavenej v prospech právnickej osoby alebo fyzickej osoby (podnikateľa), ste povinný o tejto skutočnosti informovať hotel ešte predtým, než rezerváciu uhradíte platobnou kartou, alebo ešte predtým, než zadáte bankový platobný príkaz na úhradu, a to s uvedením presných a správnych fakturačných údajov právnickej osoby (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v obchodnom registri, bankové spojenie) alebo fyzickej osoby (podnikateľa) (obchodné meno, miesto podnikania, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v živnostenskom alebo inom registri, bankové spojenie). Zmena fakturačných údajov po realizácii platby za pobyt alebo po príchode do hotela už nie je možná.

KoronaSafe

  • Priebeh registrácie s náležitým odstupom
  • Meranie teploty pri vstupe do priestorov
  • Dezinfekcia a ďalšie hygienické opatrenia v priestoroch
  • Odstup a sedenie podľa aktuálne platných nariadení
  • Hygienické opatrenia pri podávaní cateringu

Upozornenie o digitálnom zaznamenávaní konferencie

V rámci oprávnených záujmov prevádzkovateľa, ktorým je spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 31 592 503, S-EPI, s. r. o., Martina Rázusa 23A/8336, 010 01 Žilina, IČO: 36 014 991, EUROKÓDEX, s. r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 44 871 3842, bude o účastníkoch a zaujímavých momentoch podujatia v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) všeobecného nariadenia o ochrane údajov vyhotovená fotodokumentácia a videozáznamy, ktoré môžu byť následne použité na propagáciu aktivít prevádzkovateľa. Napriek tomu, že vyhotovenie uvedenej dokumentácie nie je podmienené súhlasom dotknutej osoby, rešpektujeme váš prípadný nezáujem o snímanie vašej osoby.

V uvedenom prípade informujte pri registrácii niektorú z našich referentiek alebo nám svoj nesúhlas zašlite na e-mailovú adresu sinska@pp.sk. Viac informácií o zásadách ochrany osobných údajov nájdete v časti Podmienky spracovania osobných údajov.

Adresa organizátora

Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Úsek Profivzdelávanie
Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina

Miesto konania konferencie

Hotel Grand Jasná**** 
031 01, Demänovská Dolina 71
GPS súradnice: 48.970689, 19.580561