• Úvod
  • >>
  • Dodávatelia a ich účasť vo verejnom obstarávaní

Dodávatelia a ich účasť vo verejnom obstarávaní

Pre dodávateľov tovarov, služieb či stavebných prác, pripravujeme pod vedením Mgr. Kataríny Hreusovej praktický webinár, počas ktorého sa zorientujú v celom procese verejného obstarávania. Zaoberať sa budeme vyhľadávaním verejných zákaziek vyhlásených v SR, online otváraním ponúk, vyhotovením súťažných podkladov, povinnosťami súvisiacimi s uzatvorením zmluvy, ako aj špecifickejšímo spojitosťami, napr. revíznymi postupmi, samoočisťovacím mechanizmom či konfliktom záujmov.

Forma produktu
Webinár
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa
Autor
Mgr. Katarína Hreusová
Bez DPH S DPH
Webinár 5.11.2020 5.11.2020 70 € 84 €

Dodávatelia a ich účasť vo verejnom obstarávaní

Pre dodávateľov tovarov, služieb či stavebných prác, pripravujeme pod vedením Mgr. Kataríny Hreusovej praktický webinár, počas ktorého sa zorientujú v celom procese verejného obstarávania. Zaoberať sa budeme vyhľadávaním verejných zákaziek vyhlásených v SR, online otváraním ponúk, vyhotovením súťažných podkladov, povinnosťami súvisiacimi s uzatvorením zmluvy, ako aj špecifickejšímo spojitosťami, napr. revíznymi postupmi, samoočisťovacím mechanizmom či konfliktom záujmov.

Ostrieľaná lektorka, ktorá bude webinár viesť, pôsobí zároveň ako vedúca oddelenia VO na Úrade pre verejné obstarávanie, a preto hneď z prvej ruky získate celý rad praktických informácií, napríklad:

  • ako vám vie pomôcť zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov,
  • ako zvýšiť svoje šance na úspech v jednotlivých súťažiach,
  • na čo si dať pozor pri súťažných podkladoch,
  • kedy stačí predložiť čestné vyhlásenie,
  • aké sú požiadavky na predmet zákazky,
  • ktoré systémy na el. komunikáciu sú v SR najpoužívanejšie,
  • ako sa brániť proti nezákonnému postupu verejného obstarávateľa
  • a mnoho ďalších.

 

Začínajúci i pokročilý dodávatelia určite uvítajú taktiež praktickú ukážku, ako vyplniť jednotný európsky formulár (JED), ktorého zostavenie v praxi často spôsobuje značné problémy.

Ako prebieha webinár a technické podmienky pre sledovanie nájdete TU.

Ako bonus získa každý účastník:

  • Záznam z webinára počas 14 dní
  • Služby daňovej a mzdovej pohotovosti počas 30 dní

Program

  • Vymedzenie jednotlivých subjektov vo verejnom obstarávaní
  • Druhy zákaziek z hľadiska finančných limitov
  • Priebeh zákazky
  • Prípravné trhové konzultácie, stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky
  • Konflikt záujmov
  • Dokumenty k príprave ponuky
  • Vysvetľovanie súťažných podkladov
  • Podmienky účasti a ich preukázanie
  • Ako vyplniť Jednotný európsky formulár (JED)
  • Kedy stačí predložiť čestné vyhlásenie
  • Formy zapojenia dodávateľov do verejného obstarávania
  • Predkladanie ponúk, otváranie ponúk
  • Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti, vysvetľovanie, vylúčenie uchádzača
  • Samoočisťovací mechanizmus
  • Vyhodnocovanie ponúk, vysvetľovanie uchádzačov, vylúčenie ponuky
  • Mimoriadne nízka ponuka
  • Dva rovnaké návrhy na plnenie kritérií v ponuke
  • Revízne postupy - ako sa brániť proti nezákonnému postupu verejného obstarávateľa
  • Uzatvorenie zmluvy, zápis v RPVS
  • Vystavenie referencie, resp. ako postupovať ak verejný obstarávateľ referenciu nevystaví

Harmonogram: 8.30 – 9.00 - prezentácia účastníkov školenia 9.00 – 11.00 - prednáška 11.00 – 12.00 - obedová prestávka 12.00 – 15.00 - prednáška spojená s diskusiou