Objednávky vo verejnej správe – ako ich správne vystaviť a zverejniť po zmenách od roku 2024

Zamestnanci verejnej správy, trápia vás otázky ohľadom vystavovania, obehu a zverejňovania objednávok? Alebo si neviete poradiť s novelou, ktorá v roku 2024 zaviedla nové termíny, upravila rozsah zverejňovaných údajov a priniesla tiež zmeny pri zverejňovaní dodatkov, objednávok v centrálnom portáli a podobne? Potom si nenechajte ujsť náš webinár s PhDr. Jozefom Sýkorom, MBA, DSc., ktorý pôsobí ako kontrolór vo verejnej správe. Z prvej ruky tak získate overené informácie, postupy a odpovede na vaše otázky. Naučíte sa, ako správne zverejňovať objednávky, aké sú povinné údaje, ako kontrolovať ich vystavovanie a ako zabezpečiť obeh dokladov aj finančnú kontrolu.

Forma produktu
Webinár
Dátum konania
22. 8. 2024
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa
Autor
PhDr. Jozef Sýkora, MBA, DSc.
Bez DPH S DPH
Webinár 22. 8. 2024 70 € 84 €

Objednávky vo verejnej správe – ako ich správne vystaviť a zverejniť po zmenách od roku 2024

Zamestnanci verejnej správy, trápia vás otázky ohľadom vystavovania, obehu a zverejňovania objednávok? Alebo si neviete poradiť s novelou, ktorá v roku 2024 zaviedla nové termíny, upravila rozsah zverejňovaných údajov a priniesla tiež zmeny pri zverejňovaní dodatkov, objednávok v centrálnom portáli a podobne? Potom si nenechajte ujsť náš webinár s PhDr. Jozefom Sýkorom, MBA, DSc., ktorý pôsobí ako kontrolór vo verejnej správe. Z prvej ruky tak získate overené informácie, postupy a odpovede na vaše otázky. Naučíte sa, ako správne zverejňovať objednávky, aké sú povinné údaje, ako kontrolovať ich vystavovanie a ako zabezpečiť obeh dokladov aj finančnú kontrolu.

Ako prebieha webinár a technické podmienky pre sledovanie nájdete TU.

Bonusy

  • Odborné poradenstvo s lektorom počas školenia
  • Videozáznam z webinára na 30 dní

Na webinári bude lektor vychádzať zo svojej kontrolnej a lektorskej činnosti za posledné roky. Garantujeme vám tak, že budú rozoberané všetky problematické prípady a otázky, ktoré sú v praxi spojené so zverejňovaním objednávok či s dodržiavaním nových pravidiel od roku 2024.

Čo sa na webinári dozviete:

  • Ako správne zverejniť objednávky?
  • Treba povinne zverejniť aj vystavené rozhodnutia?
  • Ako správne zverejniť povinné údaje a na čo sa v praxi zabúda najčastejšie?
  • Na čo si dať pozor pri vystavení objednávok a čo musia obsahovať?
  • Ako dlho musia byť tieto údaje zverejnené?
  • Aké sú procesy overovania objednávok a požiadaviek na objednanie?
  • Aké sú pravidlá pre uvádzanie súm a finančných limitov v objednávkach?
  • Čo kontrola najčastejšie preveruje pri zverejňovaní?

Cieľová skupina:

  • Subjekty štátnej správy
  • Kapitoly štátneho rozpočtu a štátne fondy
  • Rozpočtové a príspevkové organizácie
  • Poisťovne
  • Zamestnanci obcí, miest, vyšších územných celkov
  • Školy a školské zariadenia
  • Ekonómovia, rozpočtári, hospodári, majetkári
  • Zamestnanci zriadených organizácií obcou alebo vyšším územným celkom
  • Osoby zodpovedné za oblasť zverejňovania na webových sídlach organizácií verejnej správy

Obsah webinára

1. Objednávky v praxi roka 2024

    1.1.  Objednávky a ich vystavenie

    1.2. Objednávky a ich zverejňovanie a evidovanie

2. Kontrolné zistenia z praxe posledných rokov

3. Konzultácie s účastníkmi

4. Zhrnutie

5. Záver

Harmonogram webinára

09:00 - 11:00 - prednáška spojená s diskusiou