- Úvod
- >>
- Povinnosti prevádzkovateľa e-shopu voči spotrebiteľovi
Povinnosti prevádzkovateľa e-shopu voči spotrebiteľovi
Webinár je určený pre každého, kto predáva či plánuje predávať tovar alebo služby prostredníctvom internetu. Jeho cieľom je spoločne si prejsť všetky povinnosti prevádzkovateľov, a to nielen z pohľadu legislatívy, ale najmä z pohľadu praxe. V rámci programu si vysvetlíme, akú dokumentáciu musíte mať pri online obchodovaní vypracovanú, čo by mali obsahovať obchodné podmienky a reklamačný poriadok, aké povinnosti pre vás plynú zo zákona o ochrane osobných údajov a nahliadneme aj na ďalšie témy, ktoré bezprostredne súvisia s dennodennou prevádzkou e-shopu.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Webinár 10.6.2020 | 10.6.2020 | 50 € | 60 € |
Povinnosti prevádzkovateľa e-shopu voči spotrebiteľovi
legislatívy, ale najmä z pohľadu praxe. V rámci programu si vysvetlíme, akú dokumentáciu musíte mať pri online obchodovaní vypracovanú, čo by mali obsahovať obchodné podmienky a reklamačný
poriadok, aké povinnosti pre vás plynú zo zákona o ochrane osobných údajov a nahliadneme aj na ďalšie témy, ktoré bezprostredne súvisia s dennodennou prevádzkou e-shopu.
Ako prebieha webinár a technické podmienky pre sledovanie nájdete TU.
Obsah webinára:- Právna úprava e-shopu
Zákonné náležitosti, ktoré musí e-shop splniť. Taktiež budú poskytnuté vzory k všeobecným obchodným podmienkam, reklamačnému poriadku, formuláru na odstúpenie od zmluvy a reklamačný formulár.
- Povinnosti prevádzkovateľa e-shopu voči spotrebiteľovi
Vysvetlíme si povinnosti prevádzkovateľa. Každej požiadavke spotrebiteľa nemusí prevádzkovateľ vyhovieť. Napr. nie vždy musí akceptovať odstúpenie od zmluvy.
- Uzavretie zmluvy online
Zákonné náležitosti ako uzatvoriť zmluvu online. Vysvetlíme si postup na vzorových všeobecných obchodných podmienkach.
- Odstúpenie od zmluvy
Prevádzkovateľ nemusí automaticky akceptovať každé odstúpenie od zmluvy a vrátiť všetky platby. Vysvetlíme si kedy tak nie je povinný urobiť.
- Doručenie tovaru
Aj doručenie tovaru má svoje zákonné náležitosti. Aj na základe nesprávneho doručenia môže spotrebiteľ od zmluvy odstúpiť.
- Vrátenie tovaru
Vrátenie tovaru je spojené s odstúpením od zmluvy. Musí spotrebiteľ vrátiť tovar nepoškodený? Ako sa môže prevádzkovateľ brániť keď je tovar poškodený?
- Reklamačné konanie
Nevybavenie reklamácie zákonných spôsobom oprávňuje spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy. Vysvetlíme si v akých prípadoch tak môže urobiť.
- Náležitosti všeobecných obchodných podmienok e-shopu
Náležitosti všeobecných obchodných podmienok si vysvetlíme na predloženom vzore.
- Ochrana osobných údajov v e-shope
Ktoré náležitosti musí e-shop z pohľadu GDPR splniť? Vysvetlíme si základný postup pri vypracovávaní dokumentácie GDPR.
- Konanie so SOI a na súde
Popíšeme si postup kontroly SOI a na súde voči prevádzkovateľovi e-shopu v prípade odstúpenia od zmluvy a vrátenia tovaru a pod.
Harmonogram webinára: 09,00 – 11,00 – prednáška 11,00 – 11,30 – prestávka 11,30 – 13,00 – prednáška