Odpadové hospodárstvo 2021

Novinka

Zmeny, ktoré nie sú jednoduché a už vôbec nie lacné... Od roku 2021 nastala ďalšia revolúcia, ktorá nám ponúka príležitosť skvalitniť odpadové hospodárstvo na Slovensku.
Spoločnosť Poradca podnikateľa vás pozýva na VII. ročník prestížnej EPI konferencie, kde za prítomnosti tvorcov legislatívy, miest, obcí aj firiem z praxe spoločne rozpútame otvorenú diskusiu k „najdôležitejším zmenám za posledných 20 rokov“.

Forma produktu
Konferencia
Miesto konania
Demänovská Dolina, Hotel Grand Jasná****
Dátum konania
27. – 28. 9. 2021
Bez DPH S DPH
Fyzická účasť 27. – 28. 9. 2021 240,00 € 288,00 €
+ -
Online stream 27. – 28. 9. 2021 150,00 € 180,00 €
+ -

Odpadové hospodárstvo 2021

Zmeny, ktoré nie sú jednoduché a už vôbec nie lacné... Od roku 2021 nastala ďalšia revolúcia, ktorá nám ponúka príležitosť skvalitniť odpadové hospodárstvo na Slovensku.
Spoločnosť Poradca podnikateľa vás pozýva na VII. ročník prestížnej EPI konferencie, kde za prítomnosti tvorcov legislatívy, miest, obcí aj firiem z praxe spoločne rozpútame otvorenú diskusiu k „najdôležitejším zmenám za posledných 20 rokov“.

Mestá a obce si vypočujú, ako na triedenie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu, čo so zákazom skládkovania odpadov a taktiež sa dozvedia, ako sa zmení triedený zber po zavedení nulových donáškových vzdialeností. Obchodné spoločnosti pripravíme na spustenie informačného systému odpadového hospodárstva (ISOH).

A čo hudba budúcnosti? Pre mnohých obchodná príležitosť, pre iných neželané poplatky – bude raz množstvový zber povinný? Aké sú s nim prvé skúsenosti a aké ďalšie ciele Európskej únie nás v oblasti odpadového hospodárstva zamestnajú až do roku 2035? A čo naopak dlho očakávaný ISOH? Bude od roku 2022 potrebné evidovať odpady v tomto štátnom systéme? Ako to ovplyvní administratívnu náročnosť firiem aj obcí a ako je na tom s prípravami Ministerstvo životného prostredia?

Pokiaľ sa nemôžete zúčastniť konferencie prezenčne, resp. to nedovolia okolnosti týkajúce sa COVID-19, môžete sledovať priamy prenos z konferencie online.


Čo vás čaká

  • Tvorcovia legislatívy a predstavitelia z praxe na jednom mieste
  • Inšpiratívne prednášky, trendy a možnosti nakladania s odpadmi
  • Rozsiahle panelové diskusie na konci oboch dní

Prednášajúci a moderátor

  • Gregor Mareš, Moderátor konferencie
  • Martin Basila, Founder & CEO, SENSONEO j. s. a.
  • Ľuboš Lopatka, MH Teplárenský holding, Generálny riaditeľ
  • Tomáš Baloch, Ekolog ZEVO – zařízení na energetické využívání odpadů

Program konferencie

Pondelok 27. 9. 2021      

09:30 – 10:30 hod. - registrácia účastníkov s občerstvením

10:30 – 10:40 hod. - otvorenie konferencie (Vedenie Ministerstva životného prostredia SR)

10:40 – 11:50 hod. - I. blok prednášok:  Úprava odpadov od roku 2023 – povinnosť zákazu skládkovania pre mestá a obce

10:40 – 11:10 hod. - Prednášku doplníme čoskoro

11:10 – 11:30 hod. - Potenciál teplární na reforme odpadového hospodárstva SR (Ľuboš Lopatka, MH Teplárenský holding, Generálny riaditeľ)

11:30 – 11:50 hod. - Mýty a polopravdy energetického zhodnotenia a čo so škvárou zo spaľovania? (Tomáš Baloch, Pražské služby, a.s. | Ekolog ZEVO)

11:50 – 12:00 hod. - Pár slov o EPI – ekonomický a právny systém

12:00 – 13:00 hod. - obedná prestávka

13:00 – 14:00 hod. - II. blok prednášok: Kuchynské bioodpady a ich povinný zber – prvé skúsenosti od júla 2021

14:00 – 14:10 hod. - prestávka

14:10 – 15:10 hod. - III. blok prednášok: Množštvový zber odpadov – bude to hudba budúcnosti?

15:10 – 15:30 hod. - prestávka s občerstvením

15:30 – 17:00hod. - panelová diskusia s prednášajúcimi prvého dňa


Utorok 28. 9. 2021

09:00 – 10:00 hod. - I. blok prednášok:  Donáškové vzdialenosti a ich vplyv na triedený zber a motiváciu občanov triediť odpad

10:00 – 10:40 hod. - II. blok prednášok: ISOH – časová línia zavádzania do praxe

    • Nebojte sa ISOHu – časová línia zavádzania do praxe (Martin Basila, Founder & CEO, SENSONEO j. s. a.)
    • Prednášku doplníme čoskoro

10:40 – 11:00 hod. - prestávka s občerstvením

11:00 – 12:30 hod. - panelová diskusia s prednášajúcimi druhého dňa

12:30 - obed a ukončenie konferencie


Vstupenka pre fyzickú účasť zahŕňa:

  • Fyzická účasť na odbornom programe
  • Videozáznam z podujatia na 30 dní
  • Online pracovné materiály na 30 dní
  • Obed a ďalšie občerstvenie počas konferencie
  • Voucher na bezplatný mesačný prístup k manažérskemu portálu ezisk.sk
  • 10 % zľava na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom e-shope zakon.sk
  • Voucher s 10 % zľavou na ročný prístup k portálu bezpecnostvpraxi.sk

Vstupenka pre online účasť zahŕňa:

  • Konferenčný balíček pre príjemné sledovanie streamu, ktorý dostanete kuriérom
  • Videozáznam z podujatia na 30 dní
  • Online účasť na odbornom programe
  • Online pracovné materiály na 30 dní
  • Voucher na bezplatný mesačný prístup k manažérskemu portálu ezisk.sk
  • 10 % zľava na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom e-shope zakon.sk
  • Voucher s 10 % zľavou na ročný prístup k portálu www.bezpecnostvpraxi.sk

Informácie pre záujemcov o ubytovanie

Upozorňujeme, že v cene vstupenky nie je zahrnuté ubytovanie. Účastníci konferencie si môžu rezervovať ubytovanie s 20 % zľavou v Hoteli Grand Jasná****.

Cena ubytovania po zľave je nasledovná:

Štandard izbaDELUX izba
1 osoba/noc2 osoby/noc1 osoba/noc2 osoby/noc
75 €85 €75 €85 €

Rezervácia ubytovania

  • Ubytovanie v termíne od 27. – 28. 9. 2021 je možné rezervovať na e-mailovej adrese promocode@tmr.sk.
  • Pre uplatnenie zľavy na ubytovanie do obsahu e-mailu uveďte, že rezerváciu vykonávate v rámci účasti na podujatí od spoločnosti Poradca podnikateľa a tiež promokód:OHGHJ
  • V prípade akýchkoľvek problémov s rezerváciou, prípadne stornovaním alebo uhradením ubytovania môžete v čase od 9:00 do 14:00 (PO – PI) kontaktovať zákaznícku podporu na tel. čísle: +421 910 535 871+421 911 119 501

Dôležité upozornenie

V prípade, že budete chcieť faktúru ako právnická osoba, prosíme, aby ste dodržali jeden z nasledujúcich postupov:

  1. Platba na fyzickú osobu (nepodnikateľa)

V prípade, že je pre vás prijateľný a postačujúci doklad o zaplatení na fyzickú osobu (nepodnikateľa), môžete realizovať platbu priamo pri rezervácii.

  1. Platba na právnickú osobu/fyzickú osobu (podnikateľa)

V prípade, že máte záujem o daňový doklad vo forme faktúry vystavenej v prospech právnickej osoby alebo fyzickej osoby (podnikateľa), ste povinný o tejto skutočnosti informovať hotel ešte predtým, než rezerváciu uhradíte platobnou kartou, alebo ešte predtým, než zadáte bankový platobný príkaz na úhradu, a to s uvedením presných a správnych fakturačných údajov právnickej osoby (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v obchodnom registri, bankové spojenie) alebo fyzickej osoby (podnikateľa) (obchodné meno, miesto podnikania, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v živnostenskom alebo inom registri, bankové spojenie). Zmena fakturačných údajov po realizácii platby za pobyt alebo po príchode do hotela už nie je možná.


Korona Safe

  • Priebeh registrácie s náležitým odstupom
  • Meranie teploty pri vstupe do priestorov
  • Dezinfekcia a ďalšie hygienické opatrenia v priestoroch
  • Odstup a sedenie podľa aktuálne platných nariadení
  • Hygienické opatrenia pri podávaní cateringu

Upozornenie o digitálnom zaznamenávaní konferencie

V rámci oprávnených záujmov prevádzkovateľa, ktorým je spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 31 592 503, S-EPI, s. r. o., Martina Rázusa 23A/8336, 010 01 Žilina, IČO: 36 014 991, EUROKÓDEX, s. r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 44 871 3842, bude o účastníkoch a zaujímavých momentoch podujatia v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) všeobecného nariadenia o ochrane údajov vyhotovená fotodokumentácia a videozáznamy, ktoré môžu byť následne použité na propagáciu aktivít prevádzkovateľa. Napriek tomu, že vyhotovenie uvedenej dokumentácie nie je podmienené súhlasom dotknutej osoby, rešpektujeme váš prípadný nezáujem o snímanie vašej osoby.

V uvedenom prípade informujte pri registrácii niektorú z našich referentiek alebo nám svoj nesúhlas zašlite na e-mailovú adresu sinska@pp.sk. Viac informácií o zásadách ochrany osobných údajov nájdete v časti Podmienky spracovania osobných údajov.

Adresa organizátora

Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Úsek Profivzdelávanie
Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina

Miesto konania konferencie

Hotel Grand Jasná**** 
031 01 Demänovská Dolina 71
GPS súradnice: 48.970689, 19.580561