Efektívna kalkulácia a cenotvorba pre zvyšovanie zisku vašej firmy

Získajte konkurenčnú výhodu tým, že sa zdokonalíte v oblasti kalkulácie a cenotvorby, vďaka čomu budete schopní efektívne stanovovať ceny výrobkov a služieb, riadiť náklady a dosiahnuť tak vyšší zisk vo vašej firme. Na webinári vás lektor Milan Veščičík naučí stanoviť reálne finančné ciele a čo najpresnejšie vypočítať náklady na výrobok či službu. Ukážeme si, ako merať náklady na zákazníkov a ako merať ich zisk. Zaoberať sa budeme tiež poskytovaním zľavy – povieme si, kedy je vhodné poskytnúť zľavu a v akej výške tak, aby nemala negatívny vplyv na vaše podnikanie.

Forma produktu
Webinár
Dátum konania
12. 6. 2024
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa
Autor
RNDr. Milan Veščičík
Bez DPH S DPH
Webinár 12. 6. 2024 90 € 108 €
+ -

Efektívna kalkulácia a cenotvorba pre zvyšovanie zisku vašej firmy

Získajte konkurenčnú výhodu tým, že sa zdokonalíte v oblasti kalkulácie a cenotvorby, vďaka čomu budete schopní efektívne stanovovať ceny výrobkov a služieb, riadiť náklady a dosiahnuť tak vyšší zisk vo vašej firme. Na webinári vás lektor Milan Veščičík naučí stanoviť reálne finančné ciele a čo najpresnejšie vypočítať náklady na výrobok či službu. Ukážeme si, ako merať náklady na zákazníkov a ako merať ich zisk. Zaoberať sa budeme tiež poskytovaním zľavy – povieme si, kedy je vhodné poskytnúť zľavu a v akej výške tak, aby nemala negatívny vplyv na vaše podnikanie.

Ako prebieha webinár a technické podmienky pre sledovanie nájdete TU.

Bonusy

  • Odborné poradenstvo s lektorom počas školenia
  • Videozáznam z webinára na 30 dní

Obsah webinára

  1. Aké sú správne ciele kalkulácií a aké cenotvorby?
  2. Ako čo najpresnejšie vypočítať náklady na výrobok alebo službu?
  3. Ktorú kalkulačnú metódu je kedy vhodné použiť?
  4. Je vhodné zakalkulovať do ceny všetky firemné náklady?
  5. Prečo nestačí sledovať zisk iba za produkty?
  6. Ako merať náklady na zákazníkov a ako zisk?
  7. Ako ovplyvní výška ceny dosiahnutý zisk?
  8. Kedy a ako poskytovať zľavy, aby boli v súlade s cenovým cieľom a nepoškodili budúcnosť?
  9. Aké ciele a výkonnostné ukazovatele stanoviť našim predajcom, aby priniesli maximálny prospech?
 

Harmonogram webinára

9:00 - 14:30 - prednáška spojená s diskusiou