- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Webináre
- >>
- Efektívna kalkulácia a cenotvorba pre zvyšovanie zisku vašej firmy
Efektívna kalkulácia a cenotvorba pre zvyšovanie zisku vašej firmy
Získajte konkurenčnú výhodu tým, že sa zdokonalíte v oblasti kalkulácie a cenotvorby, vďaka čomu budete schopní efektívne stanovovať ceny výrobkov a služieb, riadiť náklady a dosiahnuť tak vyšší zisk vo vašej firme. Na webinári vás lektor Milan Veščičík naučí stanoviť reálne finančné ciele a čo najpresnejšie vypočítať náklady na výrobok či službu. Ukážeme si, ako merať náklady na zákazníkov a ako merať ich zisk. Zaoberať sa budeme tiež poskytovaním zľavy – povieme si, kedy je vhodné poskytnúť zľavu a v akej výške tak, aby nemala negatívny vplyv na vaše podnikanie.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Webinár | 12. 6. 2024 | 90 € | 108 € |
Efektívna kalkulácia a cenotvorba pre zvyšovanie zisku vašej firmy
Získajte konkurenčnú výhodu tým, že sa zdokonalíte v oblasti kalkulácie a cenotvorby, vďaka čomu budete schopní efektívne stanovovať ceny výrobkov a služieb, riadiť náklady a dosiahnuť tak vyšší zisk vo vašej firme. Na webinári vás lektor Milan Veščičík naučí stanoviť reálne finančné ciele a čo najpresnejšie vypočítať náklady na výrobok či službu. Ukážeme si, ako merať náklady na zákazníkov a ako merať ich zisk. Zaoberať sa budeme tiež poskytovaním zľavy – povieme si, kedy je vhodné poskytnúť zľavu a v akej výške tak, aby nemala negatívny vplyv na vaše podnikanie.
Ako prebieha webinár a technické podmienky pre sledovanie nájdete TU.
Bonusy
- Odborné poradenstvo s lektorom počas školenia
- Videozáznam z webinára na 30 dní
Obsah webinára
- Aké sú správne ciele kalkulácií a aké cenotvorby?
- Ako čo najpresnejšie vypočítať náklady na výrobok alebo službu?
- Ktorú kalkulačnú metódu je kedy vhodné použiť?
- Je vhodné zakalkulovať do ceny všetky firemné náklady?
- Prečo nestačí sledovať zisk iba za produkty?
- Ako merať náklady na zákazníkov a ako zisk?
- Ako ovplyvní výška ceny dosiahnutý zisk?
- Kedy a ako poskytovať zľavy, aby boli v súlade s cenovým cieľom a nepoškodili budúcnosť?
- Aké ciele a výkonnostné ukazovatele stanoviť našim predajcom, aby priniesli maximálny prospech?
Harmonogram webinára
9:00 - 14:30 - prednáška spojená s diskusiou