- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Konferencie
- >>
- Pracovné právo 2022
Pracovné právo 2022
Oblasť pracovného práva čakajú v tomto roku revolučné zmeny. Udejú sa transpozíciou smernice Európskej únie, ktorej výsledkom je očakávaná novela Zákonníka práce.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Fyzická účasť v Grandhoteli Praha**** | 5. - 6.5.2022 | 240,00 € | 288,00 € | |
Online stream | 5. - 6.5.2022 | 150,00 € | 180,00 € |
Pracovné právo 2022
Na III. ročníku EPI konferencie Pracovné právo 2022 sa môžete tešiť na prednášajúcich, medzi ktorými sa predstavia: samotní tvorcovia legislatívy, vedúci zástupcovia zamestnávateľov (AZZZ SR, APZ) a zamestnancov (OZ KOVO), Národný inšpektorát práce a spoločnosť TREXIMA. Zamerajú sa na pálčivé problémy týkajúce sa pripravovanej novely Zákonníka práce a novej smernice Európskej únie, ktoré významne vstupujú do tém rodinnej politiky.
Okrem bohatej ponuky prednášok vás čaká aj niekoľko panelových diskusií. Nenechajte si ujsť možnosť získať odpovede na otázky, ktoré vás zaujímajú v oblasti pripravovanej legislatívy priamo od jej tvorcov a expertov z praxe.
Konferencia je realizovaná pod záštitou Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky a Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
Prestížne podujatie od Poradcu podnikateľa sa koná 5. – 6. 5. 2022 v Grand Hoteli Praha**** v Tatranskej Lomnici.
Vystúpia na ňom viacerí významní odborníci a dotknuté subjekty z praxe. Medzi nimi napríklad aj JUDr. et Mgr. Jozef Toman, PhD., z Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, doc. JUDr. Marcel Dolobáč, PhD., vedúci Katedry pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, ďalej zástupcovia inštitúcií, ako sú Národný inšpektorát práce, Asociácia zamestnávateľských zväzov a združení SR, Odborový zväz KOVO a ďalší.
Čo vás čaká?
- Pracovné právo očami zákonodarcov aj predstaviteľov z praxe
- Panelová diskusia ako priestor na odborné konzultácie
- Miesto, ktoré vás prenesie do rozprávkových čias Tatier
Prednášajúci
Mená prednášajúcich priebežne dopĺňame.
- Juraj Káčer, Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, štátny tajomník
- JUDr. et Mgr. Jozef Toman, PhD., Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, riaditeľ odboru zodpovedný za oblasť právnej úpravy pracovnoprávnych vzťahov
- doc. JUDr. Marcel Dolobáč, PhD., Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, vedúci Katedry pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia
- JUDr. Lucia Sabová Danková, Národný inšpektorát práce, riaditeľka Odboru pracovnoprávnych vzťahov
- Mgr. Andrej Lasz, Asociácia priemyselných zväzov a dopravy, generálny sekretár vyššieho zamestnávateľského zväzu
- JUDr. Ing. Matej Šebesta, MBA, Asociácia zamestnávateľských zväzov a združení SR
- Mgr. Kamil Košík, Národný inšpektorát práce, štátny radca, Odbor pracovnoprávnych vzťahov
- JUDr. Daniel Širhal, MBA, Asociácia zamestnávateľských zväzov a združení SR (AZZZ SR), výkonný riaditeľ
- Ing. František Foltán, TREXIMA, špecialista úseku štatistík a prognózovania
- doc. JUDr. Viktor Križan, PhD., Trnavská univerzita v Trnave I Právnická fakulta
- JUDr. Mária Kasanová, Odborový zväz KOVO, právnička
- JUDr. Nikola Jaborníková, Úrad na ochranu oznamovateľov protispoločenskej činnosti, právny odbor
- Ing. František Foltán, TREXIMA I špecialista úseku štatistík a prognózovania
Program konferencie
Deň 1. - 5. 5. 2022 | ||
09,30 - 10,30 | Registrácia účastníkov s občerstvením | |
10,30 - 10,45 | Otvorenie konferencie z Ministerstva práce sociálnych vecí a rodiny SR | Juraj Káčer |
I. blok prednášok | Prierez legislatívnymi zmenami Zákonníka práce v roku 2022 | |
10,45 - 11,30 | Zosúladenie pracovného a rodinného života a ďalšie aktuálne veci v pracovnom práve | JUDr.et Mgr. Jozef Toman, PhD. |
11,30 - 12,15 | Aktuálne otázky založenia a skončenia pracovného pomeru (aj) vo svetle novely ZP | doc. JUDr. Marcel Dolobáč, PhD. |
12,15 - 12,20 | Pár slov o EPI – Ekonomický a právny systém | Renáta Šrámková |
12,20 - 13,20 | Obed | |
13,20 - 13,50 | Vysielanie zamestnancov do zahraničia – pracovné podmienky, povinnosti zamestnávateľov a výkon kontrol | JUDr. Lucia Sabová Danková |
13,50 - 14,20 | Najčastejšie porušenia predpisov konštatovaných pri výkone inšpekcie práce | Mgr. Kamil Košík |
14,20 - 14,50 | Kurzarbeit | doc. JUDr. Viktor Križan, PhD. |
14,50 - 15,20 | Interné oznamovacie systémy - výzvy pre zamestnávateľov vo svetle novej legislatívy | JUDr. Nikola Jaborníková |
15,20 - 15,45 | Prestávka s občerstvením | |
15,45 - 16,30 | Panelová diskusia - Najčastejšie otázky a odpovede súvisiace s prijatými legislatívnymi zmenami | |
16,30 - 17,00 | Panelová diskusia - Nové formy organizácie pracovného času | |
19,00 | Spoločná večera pre prítomných účastníkov | |
Deň 2. - 6. 5. 2022 | ||
II. blok prednášok | Aplikovanie ustanovení a inštitútov pracovného práva v praxi | |
09,00 - 09,35 | Realizácia pracovného práva v praxi z pohľadu zamestnancov | JUDr. Mária Kasanová |
09,35 - 10,05 | Kam sa podeli zamestnanci? | Mgr. Andrej Lasz |
10,05 - 10,35 | Smernice o rovnováhe medzi pracovným a súkromným životom rodičov a o predvídateľných pracovných podmienkach a ich vplyv na pracovnoprávnu legislatívu v SR | JUDr. Ing. Matej Šebesta, MBA. |
10,35 - 11,05 | Pracovné a mzdové podmienky v SR | Ing. František Foltán |
11,05 - 11,25 | Prestávka s občerstvením | |
11,25 - 12,15 | Panelová diskusia - Ďalšie požiadavky zamestnancov a zamestnávateľov na pracovnú legislatívu | |
12,15 | Obed a ukončenie konferencie |
*Program priebežne dopĺňame.
Povedali o nás
- „Mala som príležitosť zúčastniť sa konferencie Pracovné právo 2020/2021 organizované spoločnosťou Poradca podnikateľa.Čo sa týka celkového dojmu, konferencia pôsobila vyvážene a profesionálne. Z pohľadu účastníka online konferencie oceňujem najmä technickú nenáročnosť prístupu, teda, že nebolo potrebné inštalovať žiadne ďalšie softvérové aplikácie a že v pozvánke pre účastníka bola možnosť si pripojenie otestovať pred začatím samotnej konferencie na „neostro“. Ako účastník ďalej oceňujem to, že program, prezentované materiály a záznamy z prenosu boli k dispozícii a bolo možné sa k nim kedykoľvek vrátiť. Mierne nekomfortne na mňa pôsobilo, že pri prepínaní z prenosu na program sa vysielanie zastavilo a musela som ho spúšťať na novo. Profesionalitu dojmu z konferencie zvýšila prítomnosť moderátorky počas celého programu. Do budúcnosti by som odporúčala zvážiť dĺžku časových okien pre jednotlivých prezentujúcich, pretože poskytnutý čas bol pre mnohé témy nedostatočný a moderátorka musela účastníkov upozorňovať na ukončenie vstupu, čo pre účastníka bolo skôr rušivým momentom. Čo sa týka výberu prezentujúcich, páčilo sa mi zloženie a teda, že boli zastúpení tak predstavitelia zamestnávateľov, zamestnancov (odborová organizácia)a zástupcovia vládnych inštitúcií, právnici.“ (Martina Horničáková, HR & ER Manager, GLOVIS SLOVAKIA, s. r. o)
- „Pokračujte v tom, čo robíte, robíte to super. :-)“ (Anonymný účastník konferencie)
- „Bola som veľmi spokojná.“ (Anonymný účastník konferencie)
- „Ďakujem, bolo to priebežne veľmi odborne zvládané.“ (Anonymný účastník konferencie)
Účastnícky poplatok zahŕňa
Pre fyzických účastníkov:
- Fyzická účasť na odbornom programe
- Videozáznam z podujatia na 30 dní
- Online pracovné materiály na 30 dní
- Obed a ďalšie občerstvenie počas konferencie
- Spoločná večera pre prítomných účastníkov
- 10 % zľava na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope zakon.sk
Pre online účastníkov:
- Online účasť na odbornom programe
- Videozáznam z podujatia na 30 dní
- Online pracovné materiály na 30 dní
- 10 % zľava na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope zakon.sk
Informácie pre záujemcov o ubytovanie
Upozorňujeme, že v cene vstupenky nie je zahrnuté ubytovanie. Účastníci konferencie si môžu rezervovať ubytovanie v Grandhoteli Praha**** vo Vysokých Tatrách.
Cena ubytovania po zľave je nasledovná:
Izba CLASSIC | Izba MODERN | Izba CLASSIC s výhľadom | |||
1 osoba/noc | 2 osoby/noc | 1 osoba/noc | 2 osoby/noc | 1 osoba/noc | 2 osoby/noc |
85 € | 95 € | 85 € | 95 € | 95 € | 105 € |
Ubytovanie zahŕňa:
- Raňajky formou bufetu
- 3-hodinový vstup do wellness a fitness centra (1x za pobytový deň)
- Papuče a župan na izbách
- Parkovanie
Rezervácia ubytovania:
- Ubytovanie v termíne od 5. – 6. 5. 2022 je možné rezervovať na e-mailovej adrese promocode@tmr.sk.
- Pre uplatnenie zľavy na ubytovanie do obsahu e-mailu uveďte, že rezerváciu vykonávate v rámci účasti na podujatí od spoločnosti Poradca podnikateľa a tiež promokód: PP22
- V prípade akýchkoľvek problémov s rezerváciou, prípadne stornovaním alebo uhradením ubytovania môžete v čase od 9:00 do 14:00 (PO – PI) kontaktovať zákaznícku podporu na tel. čísle: +421 910 535 871, +421 911 119 501.
Dôležité upozornenie
V prípade, že budete chcieť faktúru ako právnická osoba, prosíme, aby ste dodržali jeden z nasledujúcich postupov:
- Platba na fyzickú osobu (nepodnikateľa)
V prípade, že je pre vás prijateľný a postačujúci doklad o zaplatení na fyzickú osobu (nepodnikateľa), môžete realizovať platbu priamo pri rezervácii.
- Platba na právnickú osobu/fyzickú osobu (podnikateľa)
V prípade, že máte záujem o daňový doklad vo forme faktúry vystavenej v prospech právnickej osoby alebo fyzickej osoby (podnikateľa), ste povinný o tejto skutočnosti informovať hotel ešte predtým, než rezerváciu uhradíte platobnou kartou, alebo ešte predtým, než zadáte bankový platobný príkaz na úhradu, a to s uvedením presných a správnych fakturačných údajov právnickej osoby (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v obchodnom registri, bankové spojenie) alebo fyzickej osoby (podnikateľa) (obchodné meno, miesto podnikania, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v živnostenskom alebo inom registri, bankové spojenie). Zmena fakturačných údajov po realizácii platby za pobyt alebo po príchode do hotela už nie je možná.
Upozornenie o digitálnom zaznamenávaní konferencie
V rámci oprávnených záujmov prevádzkovateľa, ktorým je spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 31 592 503, S-EPI, s. r. o., Martina Rázusa 23A/8336, 010 01 Žilina, IČO: 36 014 991, EUROKÓDEX, s. r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 44 871 3842, bude o účastníkoch a zaujímavých momentoch podujatia v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) všeobecného nariadenia o ochrane údajov vyhotovená fotodokumentácia a videozáznamy, ktoré môžu byť následne použité na propagáciu aktivít prevádzkovateľa. Napriek tomu, že vyhotovenie uvedenej dokumentácie nie je podmienené súhlasom dotknutej osoby, rešpektujeme váš prípadný nezáujem o snímanie vašej osoby.
V uvedenom prípade informujte pri registrácii niektorú z našich referentiek alebo nám svoju námietku zašlite na e-mailovú adresu sinska@pp.sk. Viac informácií o zásadách ochrany osobných údajov nájdete v časti Podmienky spracovania osobných údajov.
Miesto konania konferencie
Grandhotel Praha****
Tatranská Lomnica 8, 059 60
GPS súradnice: 49.1698035,20.2779903,17