• Úvod
  • >>
  • Verejné obstarávanie 2024

Verejné obstarávanie 2024

Piaty ročník EPI konferencie Verejné obstarávanie vám prináša unikátny prienik pohľadov na legislatívne zmeny vo svete verejného obstarávania. Program sa bude venovať aktuálnym témam v roku 2024, ktoré si vypočujete z úst niekoľkých odborníkov.

V rámci programu sme pozvali zástupcov z MIRRI SR, UVO, Ministerstva dopravy SR, Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, Zväzu stavebných podnikateľov Slovenska, OZ Okrúhly stôl obstarávania, Ministerstva spravodlivosti SR, advokátskych kancelárií a mnohých ďalších.

Forma produktu
Konferencia
Miesto konania
Hotel Patria****, Štrbské Pleso
Dátum konania
13. - 14. 02. 2024
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa
Verejné obstarávanie 2024 Bez DPH S DPH
Fyzická účasť - Hotel Patria****, Štrbské Pleso
Online prenos
Fyzická účasť - Hotel Patria****, Štrbské Pleso
Online prenos

Verejné obstarávanie 2024

Piaty ročník EPI konferencie Verejné obstarávanie vám prináša unikátny prienik pohľadov na legislatívne zmeny vo svete verejného obstarávania. Program sa bude venovať aktuálnym témam v roku 2024, ktoré si vypočujete z úst niekoľkých odborníkov.

V rámci programu sme pozvali zástupcov z MIRRI SR, UVO, Ministerstva dopravy SR, Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, Zväzu stavebných podnikateľov Slovenska, OZ Okrúhly stôl obstarávania, Ministerstva spravodlivosti SR, advokátskych kancelárií a mnohých ďalších.
Živý priebeh konferencie budeme súbežne vysielať i online, preto si program môžete vypočuť z kancelárie alebo z pohodlia svojho domova.

Prednášajúci

  • Marian Jaššo, Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR ǀ sekcia ekonomiky, projektov a verejného obstarávania ǀ generálny riaditeľ
  • Branislav Hudec, Úrad pre verejné obstarávanie ǀ sekcia metodiky a vzdelávania ǀ generálny riaditeľ
  • Jozef Božik, Združenie miest a obcí Slovenska ǀ predseda
  • Adam Nociar, Ministerstvo spravodlivosti SR ǀ rezortná implementačná jednotka ǀ generálny riaditeľ
  • Ondrej Matej, Inštitút pre dopravu a hospodárstvo ǀ riaditeľ
  • Pavol Kováčik, Zväz stavebných podnikateľov Slovenska ǀ prezident
  • Terézia Nagyová, OZ Okrúhly stôl obstarávania ǀ predsedníčka správnej rady ǀ  manažérka pre verejné obstarávanie
  • Anna Juráková, Úrad pre verejné obstarávanie SR ǀ odbor informačných a komunikačných technológií a vestníka ǀ vedúca oddelenia vestníka
  • Vladimír Kordoš, AK Stentors ǀ advokát a partner ǀ konkurzný správca ǀ rozhodca rozhodcovského súdu SAK
  • Martin Boržík, CEO Tender One ǀ SmartinG
  • Miroslav Chlipala, BCH Advokáti Chlipala | riadiaci partner a advokát
  • Martin Hoffmann, Úrad vlády SR ǀ oddelenia elektronizácie procesov verejného obstarávania ǀ vedúci
  • Ľubomír Kubička, Úrad pre verejné obstarávanie SR ǀ útvar predsedu ǀ referent
  • Patricia Tóthová, Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR ǀ odbor verejného obstarávania ǀ riaditeľka
  • Roman Hulák, Doprastav, a.s. ǀ zástupca obchodno-technického riaditeľa
  • Andrej Mikláš, Keraming, a.s. ǀ právnik
  • Katarína Hreusová, Úrad pre verejné obstarávanie SR ǀ odbor metodiky a regionálnych centier

Program konferencie

1. deň - Utorok 13. 2. 2024

09:00 - 10:00 - Registrácia účastníkov s občerstvením
10:00 - 10:10 - Otvorenie konferencie (Michaela Pastorková)
10:10 - 10:20 - Úvodný príhovor (Marian Jaššo, Jozef Božik)

1. blok - Legislatívny rámec zmien v roku 2024
10:20 - 10:40 - Novela zákona o verejnom obstarávaní (Patricia Tóthová) 
10:40 - 11:20 - Navrhované zmeny zákona o verejnom obstarávaní (Branislav Hudec)
11:20 - 11:40 - Aké je verejné obstarávanie na Slovensku v súčasnosti a aké môžeme očakávať v roku 2024? (Ondrej Matej)
11:40 - 12:00 - Ako obstarávať umelú inteligenciu? (Miroslav Chlipala)
12:00 - 12:10 - EPI právny systém - www.epi.sk
12:10 - 13:30 - OBED
13:30 - 14:30 - Panelová diskusia | Vybrané problémové oblasti novely zákona o verejnom obstarávaní (Patricia Tóthová, Branislav Hudec, Ľubomír Kubička, Jozef Božik, Ondrej Matej, Miroslav Chlipala)
14:20 - 15:00 - Prestávka s občerstvením

2. blok - Obstarávanie stavebných prác (tipy a rady od malej rekonštrukcie po diaľnice), výber zmluvného vzoru a najčastejšie problémy
15:00 - 15:10 - Udržateľné verejné obstarávanie stavebných projektov (Pavol Kováčik)
15:10 - 15:20 - Aplikačná prax pri výklade vybraných ustanovení zákona o verejnom obstarávaní z pohľadu záujemcu/uchádzača (Roman Hulák)
15:20 - 15:30 - Vybrané problémové podmienky účasti uchádzačov, mimoriadne nízka ponuka (Andrej Mikláš)
15:30 - 15:40 - Využitie zmluvných štandardov FIDIC pri verejnom obstarávaní (Vladimír Kordoš)
15:40 - 17:00 - Panelová diskusia ku 2. bloku (Pavol Kováčik, Roman Hulák, Andrej Mikláš, Vladimír Kordoš)
17:00 - 17:05 - Krst knihy Praktická príručka efektívneho verejného obstarávania
19:00 - Večera

2. deň - Streda 14. 2. 2024

09:00 - 09:10 - Otvorenie druhého dňa konferencie (Michaela Pastorková)

3. blok - Deliť, či nedeliť zákazku, to je otázka!
09:10 - 09:30 - Príklady dovoleného a nedovoleného delenia zákaziek očami metodiky Úradu pre verejné obstarávanie (Branislav Hudec)
09:30 - 09:40 - Kde sú hranice posudzovania delenia/nedelenia zákaziek? (Terézia Nagyová)
09:40 - 09:50 - Umelá inteligencia - nevyhnutná a nevyhnuteľná budúcnosť verejného obstarávania (v kontexte problematiky rozdeľovania zákaziek, koncesií alebo súťaží návrhov) (Adam Nociar)
09:50 - 10:00 - Umenie zlúčiť a rozdeliť v správnom čase (Martin Boržík)
10:00 - 10:40 - Panelová diskusia ku 3. bloku (Branislav Hudec, Terézia Nagyová, Adam Nociar, Martin Boržík)
10:40 - 11:00 - Prestávka s občerstvením

4. blok - Aplikačné skúsenosti s povinným používaním elektronickej platformy
11:00 - 11:20 - Praktické rady pre používateľov EPVO (Martin Hoffmann)
11:20 - 11:30 - Praktické rady pre používateľov IS eForms (Anna Juráková)
11:30 - 11:40 - Verejné obstarávanie v kontexte eForms (Katarína Hreusová)
11:40 - 12:40 - Panelová diskusia ku 4. bloku (Martin Hoffmann, Anna Juráková, Katarína Hreusová)
12:40 - 12:50 - Ukončenie konferencie - záverečný príhovor a poďakovanie
12:50 - Obed

Účastnícky poplatok zahŕňa

Pre fyzických účastníkov:

  • Fyzickú účasť na odbornom programe
  • Videozáznam z podujatia na 30 dní
  • Online pracovné materiály na 30 dní
  • Obedy, večera a ďalšie občerstvenie počas konferencie
  • 10 % zľava na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope zakon.sk
 

Pre online účastníkov:

  • Videozáznam z podujatia na 30 dní
  • Online účasť na odbornom programe
  • Online pracovné materiály na 30 dní
  • 10 % zľavu na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope zakon.sk
 

Informácie pre záujemcov o ubytovanie

Upozorňujeme, že v cene vstupenky nie je zahrnuté ubytovanie. Účastníci konferencie si môžu rezervovať ubytovanie v Hoteli Patria****.

Cena ubytovania po zľave je nasledovná:

izba štandard izba lux
1 osoba/noc   2 osoby/noc 1 osoba/noc 2 osoby/noc
85,00 € 102,00 € 104,00 € 130,00 €
 

V cene ubytovania je zahrnuté: raňajky formou bufetu, DPH, vstup do plaveckého bazéna, vstup do wellness centra, papuče a župan na izbách, fitnes, stolný tenis, internet a parkovanie zdarma.

Rezervácia ubytovania:

  • Ubytovanie v termíne od 13. – 14. 02. 2024 je možné rezervovať e-mailom na adresu: recepcia@hotelpatria.sk
  • Pre uplatnenie zľavy pre účastníkov konferencie sa registrujte s názvom promokódu VO24
  • Rezervácia je možná na základe dostupných kapacít.
 

Upozornenie o digitálnom zaznamenávaní konferencie

V rámci oprávnených záujmov prevádzkovateľa, ktorým je spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 31 592 503, S-EPI, s. r. o., Martina Rázusa 23A/8336, 010 01 Žilina, IČO: 36 014 991, EUROKÓDEX, s. r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 44 871 3842, bude o účastníkoch a zaujímavých momentoch podujatia v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) všeobecného nariadenia o ochrane údajov vyhotovená fotodokumentácia a videozáznamy, ktoré môžu byť následne použité na propagáciu aktivít prevádzkovateľa. Napriek tomu, že vyhotovenie uvedenej dokumentácie nie je podmienené súhlasom dotknutej osoby, rešpektujeme váš prípadný nezáujem o snímanie vašej osoby.

V uvedenom prípade informujte pri registrácii niektorú z našich referentiek alebo nám svoju námietku zašlite na e-mailovú adresu sinska@pp.sk. Viac informácií o zásadách ochrany osobných údajov nájdete v časti Podmienky spracovania osobných údajov.

Kontakt

Informácie o vstupenkách / on-line prenose:

Tel: +421 41 70 53 414, +421 41 70 53 888

Email: sinska@pp.sk, sluzby@profivzdelavanie.sk

Informácie o konferencii:

Lívia Krištofová – event manažérka

Mobil.: +421 918 450 986

Tel.: +421 41 7053 269

Email: kristofova@pp.sk

Adresa organizátora:

Poradca podnikateľa, spol. s r. o.

Úsek Profivzdelávanie

Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina

Miesto konania konferencie:

Hotel Patria****

Štrbské Pleso 33, Vysoké Tatry 059 85

GPS súradnice: 49.1244726,20.0567271