Verejné obstarávanie 2024

V poradí už V. ročník EPI konferencie Verejné obstarávanie vám prináša unikátny prienik pohľadov na aktuálne zmeny vo svete verejného obstarávania. Bude sa niesť v duchu delenia/nedelenia zákazky a súvisiacimi otáznikmi. Nepremeškajte príležitosť získať aktuálne informácie priamo od tvorcov legislatívy, pohľad zástupcov samospráv a v neposlednom rade riadiacich orgánov.

Forma produktu
Konferencia
Miesto konania
Hotel Patria****, Štrbské Pleso
Dátum konania
13. - 14. 02. 2024
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa
Bez DPH S DPH
Fyzická účasť - Hotel Patria****, Štrbské Pleso 13. - 14. 02. 2024 350 € 420 €
+ -
Online prenos 13. - 14. 02. 2024 230 € 276 €
+ -

Verejné obstarávanie 2024

V poradí už V. ročník EPI konferencie Verejné obstarávanie vám prináša unikátny prienik pohľadov na aktuálne zmeny vo svete verejného obstarávania. Bude sa niesť v duchu delenia/nedelenia zákazky a súvisiacimi otáznikmi. Nepremeškajte príležitosť získať aktuálne informácie priamo od tvorcov legislatívy, pohľad zástupcov samospráv a v neposlednom rade riadiacich orgánov.

V rámci 5 blokov sa budeme venovať tiež témam ako obstarávanie stavebných prác, aplikačné výhody/problémy pri používaní elektronickej platformy. Pozrieme sa aj na základný manuál pre verejného obstarávateľa.

Pokiaľ sa nemôžete konferencie zúčastniť osobne, môžete sledovať priamy prenos z konferencie aj online.

Prednášajúci

  • Adam Nociar, Ministerstvo spravodlivosti SR ǀ Rezortná implementačná jednotka ǀ generálny riaditeľ
  • Terézia Nagyová, OZ Okrúhly stôl obstarávania ǀ predsedníčka správnej rady ǀ  manažérka pre verejné obstarávanie
  • Vladimír Kordoš, AK Stentors ǀ advokát a partner ǀ konkurzný správca ǀ rozhodca rozhodcovského súdu SAK
  • Martin Boržík, CEO Tender One ǀ SmartinG

Program konferencie

1. blok - Legislatívny rámec zmien v roku 2023 | 2024
2. blok - Obstarávanie stavebných prác (tipy a rady od malej rekonštrukcie po diaľnice), výber zmluvného vzoru a najčastejšie problémy
3. blok - Deliť, či nedeliť zákazku, to je otázka!
4. blok - Základný manuál verejného obstarávateľa k zákazkám s nízkou hodnotou
5. blok - Aplikačné skúsenosti s povinným používaním elektronickej platformy

Účastnícky poplatok zahŕňa

Pre fyzických účastníkov:

  • Fyzickú účasť na odbornom programe
  • Videozáznam z podujatia na 30 dní
  • Online pracovné materiály na 30 dní
  • Obedy, večera a ďalšie občerstvenie počas konferencie
  • 10 % zľava na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope zakon.sk
 

Pre online účastníkov:

  • Videozáznam z podujatia na 30 dní
  • Online účasť na odbornom programe
  • Online pracovné materiály na 30 dní
  • 10 % zľavu na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope zakon.sk
 

Informácie pre záujemcov o ubytovanie

Upozorňujeme, že v cene vstupenky nie je zahrnuté ubytovanie. Účastníci konferencie si môžu rezervovať ubytovanie v Hoteli Patria****.

Cena ubytovania po zľave je nasledovná:

izba štandard izba lux
1 osoba/noc   2 osoby/noc 1 osoba/noc 2 osoby/noc
85,00 € 102,00 € 104,00 € 130,00 €
 

V cene ubytovania je zahrnuté: raňajky formou bufetu, DPH, vstup do plaveckého bazéna, vstup do wellness centra, papuče a župan na izbách, fitnes, stolný tenis, internet a parkovanie zdarma.

Rezervácia ubytovania:

  • Ubytovanie v termíne od 13. – 14. 02. 2024 je možné rezervovať e-mailom na adresu: recepcia@hotelpatria.sk
  • Pre uplatnenie zľavy pre účastníkov konferencie sa registrujte s názvom promokódu VO24
 

Upozornenie o digitálnom zaznamenávaní konferencie

V rámci oprávnených záujmov prevádzkovateľa, ktorým je spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 31 592 503, S-EPI, s. r. o., Martina Rázusa 23A/8336, 010 01 Žilina, IČO: 36 014 991, EUROKÓDEX, s. r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 44 871 3842, bude o účastníkoch a zaujímavých momentoch podujatia v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) všeobecného nariadenia o ochrane údajov vyhotovená fotodokumentácia a videozáznamy, ktoré môžu byť následne použité na propagáciu aktivít prevádzkovateľa. Napriek tomu, že vyhotovenie uvedenej dokumentácie nie je podmienené súhlasom dotknutej osoby, rešpektujeme váš prípadný nezáujem o snímanie vašej osoby.

V uvedenom prípade informujte pri registrácii niektorú z našich referentiek alebo nám svoju námietku zašlite na e-mailovú adresu sinska@pp.sk. Viac informácií o zásadách ochrany osobných údajov nájdete v časti Podmienky spracovania osobných údajov.

Kontakt

Informácie o vstupenkách / on-line prenose:

Tel: +421 41 70 53 414, +421 41 70 53 888

Email: sinska@pp.sk, sluzby@profivzdelavanie.sk

Informácie o konferencii:

Lívia Krištofová – event manažérka

Mobil.: +421 918 450 986

Tel.: +421 41 7053 269

Email: kristofova@pp.sk

Adresa organizátora:

Poradca podnikateľa, spol. s r. o.

Úsek Profivzdelávanie

Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina

Miesto konania konferencie:

Hotel Patria****

Štrbské Pleso 33, Vysoké Tatry 059 85

GPS súradnice: 49.1244726,20.0567271