- Úvod
- >>
- Správa registratúry vo firmách v roku 2023 – elektronická a neelektronická komunikácia a archivovanie záznamov
Správa registratúry vo firmách v roku 2023 – elektronická a neelektronická komunikácia a archivovanie záznamov
Ste podnikateľom a potrebujete sa naučiť pracovať so správou registratúry? Na webinári s lektorkou PhDr. Veronikou Novákovou sa zoznámite s povinnosťami právnických osôb, najčastejšími chybami, ako aj aktuálnymi trendmi na Slovensku. Lektorka vám poradí pri výbere vhodného informačného systému na správu registratúry a poskytne užitočné návody. Len za štyri hodiny sa naučíte vytvárať neelektronické/elektronické záznamy a kombinované spisy, zaraďovať spisy do vecných skupín, odovzdávať záznamy s trvalou hodnotou do archívov, vytvárať preberacie protokoly, vyraďovať záznamy, vypracovať registratúrny poriadok a registratúrny plán, ako aj pracovať v systéme e-Government.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Webinár | 28.4.2023 | 70 € | 86,10 € |
Správa registratúry vo firmách v roku 2023 – elektronická a neelektronická komunikácia a archivovanie záznamov
Ako prebieha webinár a technické podmienky pre sledovanie nájdete TU.
Bonusy
- Odborné poradenstvo s lektorom počas školenia
- Videozáznam z webinára na 30 dní
Obsah webinára
- Novela zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach (zmena okruhu pôvodcov registratúry s povinnosťou na vypracovanie registratúrneho poriadku, zmena pri podávaní návrhov na vyradenie podľa zákona č. 364/2020 Z. z. – účinnosť od 1. januára. 2021)
- Povinnosti právnických osôb pri správe registratúry, ktoré žiadajú o vydanie potvrdenia o priemyselnej bezpečnosti, alebo právnických osôb, ktoré majú platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti
- Vyhláška č. 49/2019 Z. z. (novela vyhlášky Ministerstva vnútra SR č. 410/2015 Z. z. o podrobnostiach výkonu správy registratúry orgánov verejnej správy) – zmeny v registratúrnych poriadkoch v praxi
- Evidovanie a ukladanie elektronických a listinných záznamov, informačné systémy na správu registratúry (najčastejšie nedostatky)
- e-Government a správa záznamov (zásady, možnosti, prax, agendové systémy základné pravidlá a možnosti tvorby)
- Tvorba neelektronického, elektronického a kombinovaného spisu
- Zaradenie spisov do vecných skupín, registratúrny plán (najčastejšie chyby)
- Označovanie a ukladanie zmlúv v registratúre
- Ukladanie elektronických a neelektronických spisov v príručnej registratúre
- Vyraďovanie záznamov a elektronické vyraďovacie konanie (povinnosti verejnej správy)
- Odovzdávanie záznamov s trvalou hodnotou do archívov a preberacie konanie
- Diskusia
Harmonogram webinára
9:00 - 11:00 - prednáška
11:00 - 11:30 - obedňajšia prestávka
11:30 - 13:30 - prednáška spojená s diskusiou