- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Register partnerov verejného sektora z pohľadu verejného obstarávateľa
Register partnerov verejného sektora z pohľadu verejného obstarávateľa
Uznávaná odborníčka nielen pre oblasť verejného obstarávania Ing. Helena Polónyi vám na školení vysvetlí, čo je register partnerov verejného sektora a komu je určený. Prezradí, akých transakcií, verejných zdrojov či majetku sa týka, kto je jeho partnerom i to, aké má partner povinnosti. Dozviete sa aj to, kto je oprávnená osoba, aké sú jej povinnosti, ako prebieha registračné konanie a kto môže podať návrh na zápis, zmenu alebo výmaz údajov.
Register partnerov verejného sektora z pohľadu verejného obstarávateľa
Cieľová skupina: školenie je určené pre všetkých, ktorí pôsobia v oblasti verejného obstarávania na strane verejných obstarávateľov a obstarávateľov aj záujemcov/uchádzačov.
Všeobecne o registri:
- Čo je to register partnerov verejného sektora?
- Komu je register partnerov verejného sektora určený?
- Materiálna publicita údajov zapísaných v registri
Rozsah záväznosti
- Akých transakcií, verejných zdrojov či majetku sa RPVS týka?
- Na koho sa zákon nevzťahuje?
- Nepovinný zápis do registra
Partner verejného sektora a oprávnená osoba
- Kto je partner verejného sektora?
- Aké povinnosti má partner verejného sektora?
- Kto je to oprávnená osoba?
- Ako je upravený vzťah PVS a oprávnenej osoby?
- Aké má povinnosti oprávnená osoba?
- Vylúčenie oprávnenej osoby
- Výmaz oprávnenej osoby
Konečný užívateľ výhod
- Pravidelné overovanie identifikácie KÚV
- Ako sa preukazuje KÚV?
Konanie
- Ako prebieha registračné konanie?
- Kto môže podať návrh na zápis, zmenu alebo výmaz údajov?
- Aké sú povinné prílohy návrhu na zápis?
Sankcie
- Aké sankcie hrozia subjektom verejného sektora?
Diskusia
HARMONOGRAM:
08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
09.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou
Účastnícky poplatok obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.
ORGANIZAČNÉ POKYNY: Miesto konania: 15.3.2017, Žilina - Poradca podnikateľa, spol. s.r.o., M. Rázusa 23A/8336 (mapa) Partneri: