Webináre

Zobrazenie:
Zoradiť:
Stránky:

2 - dňový webinár: Mzdy pre začiatočníkov

Na webinári s Júliou Pšenkovou si krok po kroku prejdeme všetky činnosti spojené s vedením mzdovej učtárne v praxi. Poznáte jednotlivé mzdové zákony aj tlačivá a výkazy, ktoré je nevyhnutné v súvislosti s evidenciou zamestnancov, s poisťovňami a s daňovým úradom vyplňovať. Na webinári sa naučíte taktiež sami vyhotoviť ročné zúčtovanie preddavkov na daň či vypočítať mzdy a odvody.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
Júlia Pšenková

168,00 € s DPH 140,00 € bez DPH

Vyberte variant

Mzdy pre pokročilých 2021 (2-dňový webinár)

Webinár s Júliou Pšenkovou je určený najmä pre tých, ktorí sa potrebujú naučiť zvládať náročnejšie činnosti zo mzdovej agendy. Na webinári poznáte všetky náležitosti spojené so zamestnávaním štatutárov, špecifiká jednotlivých dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, ako aj podmienky a pravidlá pre poskytovanie peňažných a nepeňažných benefitov (napr. 13. a 14. platy, príspevky na rekreáciu, používanie služobného motorového vozidla na súkromné účely a pod.) .

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
Júlia Pšenková

168,00 € s DPH 140,00 € bez DPH

Vyberte variant

Zverejňovanie faktúr a objednávok v čase COVID-19 z pohľadu kontrolóra v územnej samospráve

Webinár s Jozefom Sýkorom (kontrolór v územnej samospráve) má za cieľ objasniť vám, čo všetko – dokedy – na ako dlho – a akým spôsobom je aktuálne subjekt verejnej správy povinný uverejniť na svojom webovom sídle. S ohľadom na súčasný krízový stav si prejdeme všetky aktuálne otázky, ktoré sa týkajú jednak ochrany údajov, ako aj dodržania formálnych a časových náležitostí či výnimiek zo zverejňovania.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
PhDr. Jozef Sýkora, MBA

84,00 € s DPH 70,00 € bez DPH

Vyberte variant

Personalistika komplexne

Na dvojdňovom webinári s Ing. Martinou Švaňovou sa naučíte všetko, čo potrebujete vedieť pre správne vedenie personálnej agendy – a to od náboru zamestnanca pre všetky druhy pomerov, cez vyhotovenie a podpísanie pracovnej zmluvy, vedenie personálnej dokumentácie o zamestnancovi z pohľadu príslušných zákonov, rozvrhnutie pracovného času, GDPR povinnosti, monitorovanie zamestnancov, až po spôsoby a náležitosti skončenia pracovného pomeru či riešenia možných disciplinárnych sporov. Počas webinára vás navyše pripravíme aj na možnú kontrolu zo strany inšpekcie práce.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
Ing. Martina Švaňová

168,00 € s DPH 140,00 € bez DPH

Vyberte variant

Mzdy pre začiatočníkov

Na webinári s Martionou Švaňovou sa naučíte všetko, čo potrebujete vedieť pre správne vedenie mzdovej agendy – a to od spracovania miezd zamestnancov zamestnaných na všetky druhy pomerov, cez vyhotovenie ročného zúčtovania preddavkov na daň, spracovanie štvrťročných prehľadov o zrazených a odvedených preddavkov dane z príjmov, prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov na Sociálnu poisťovňu a zdravotné poisťovne, spracovanie mesačných výkazov sociálneho a zdravotného zabezpečenia, až po vyplňovanie ďalších povinných výkazov či archiváciu povinných dokumentov.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
Ing. Martina Švaňová

84,00 € s DPH 70,00 € bez DPH

Vyberte variant

Personalistika pre začiatočníkov 2021

Na webinári s Ing. Martinou Švaňovou sa naučíte všetko, čo potrebujete vedieť pre správne vedenie personálnej agendy – a to od náboru zamestnanca pre všetky druhy pomerov, cez vyhotovenie a podpísanie pracovnej zmluvy, vedenie personálnej dokumentácie o zamestnancovi z pohľadu príslušných zákonov, rozvrhnutie pracovného času, GDPR povinnosti, monitorovanie zamestnancov, až po spôsoby a náležitosti skončenia pracovného pomeru či riešenia možných disciplinárnych sporov.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
Ing. Martina Švaňová

84,00 € s DPH 70,00 € bez DPH

Vyberte variant

Mikrodaňovník – zdaňovanie príjmov FO z podnikania

Na školení s daňovou špecialistkou Ing. Valériou Jarinkovičovou sa budeme podrobne zaoberať daňovými výdavkami, ktoré znižujú základ dane fyzickej osobe, ktorá má príjmy z podnikania alebo inej samostatne zárobkovej činnosti. Cieľom webinára je podrobne vás previesť jednak daňovými a nedaňovými výdavkami, ako aj špecifickými účtovnými prípadmi v JÚ a uzávierkovými účtovnými operáciami.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
Ing. Valéria Jarinkovičová

84,00 € s DPH 70,00 € bez DPH

Vyberte variant

PANDEMICKÉ DOTÁCIE – podmienky ich nároku a zostavenie žiadosti, daňový a účtovný pohľad

Webinár má za cieľ pomôcť účastníkom zorientovať sa v možnej pandemickej podpore zo strany štátu, informovať ich o podmienkach nároku a zároveň im poskytnúť návod, ako zažiadať o dotácie – či už ide o dotácie na nájomné, pomoc v cestovnom ruchu alebo pomoc na podporu zamestnanosti a SZČO. Na webinári sa dozviete odpovede na otázky, kto je oprávnený na získanie dotácie, dokedy, v akej výške, akým spôsobom je potrebné o pomoc požiadať, aký objem finančných prostriedkov je možné touto pomocou získať alebo aké sú základné pravidlá pre poskytnutie dotácie.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
Ing. Vladimír Ozimý, JUDr. Jozef Lukajka, PhD.

120,00 € s DPH 100,00 € bez DPH

Vyberte variant

Ochrana osobných údajov pri prevádzkovaní eshopov

Viete, že v pláne kontrol na rok 2021 zo strany Úradu na ochranu osobných údajov sú e-shopy? Na webinári s JUDr. Marcelou Macovou, PhD. sa dozviete: čo bude úrad kontrolovať, aké základy a pravidlá musia dodržať e-shopy z pohľadu ochrany osobných údajov, ako vypracovať GDPR bezpečnostnú dokumentáciu, ako skladovať a zabezpečiť osobné údaje o zákazníkoch, ako nastaviť bezpečnostný projekt pre marketing, newslettre a súťaže, prípadne ako zabezpečiť software či iné procesy.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
JUDr. Marcela Macová, PhD.

84,00 € s DPH 70,00 € bez DPH

Vyberte variant

Monitorovanie priestorov z pohľadu GDPR

Webinár s JUDr. Marcelou Macovou, PhD. vám prináša komplexný a ucelený pohľad na problematiku monitorovania priestorov z pohľadu GDPR. Okrem príslušnej legislatívy, spoznáte tiež povinnosti prevádzkovateľov, lehoty uchovávania videozáznamov a taktiež situácie, na ktoré sa Nariadenie GDPR nevzťahuje. Po absolvovaní webinára budete mať jasno v tom, ktoré priestory môžu byť monitorované kamerami, za akých podmienok, a ktoré priestory by nemali byť monitorované vôbec.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
JUDr. Marcela Macová, PhD.

84,00 € s DPH 70,00 € bez DPH

Vyberte variant

GDPR – legislatívne zmeny v roku 2021, aktuálne problémy a priebeh úradnej kontroly v praxi

Na koho si posvieti tento rok Úrad na ochranu osobných údajov?Ako takáto kontrola prebieha v praxi? Máte zapracované všetky najnovšie pravidlá ochrany osobných údajov, ktoré pribudli v roku 2020, resp. ešte v roku 2019? K problematike spracúvania osobných údajov organizujeme praktický webinár s JUDr. Marcelou Macovou, PhD., na ktorom vás komplexne prevedieme aktuálnym aj pripravovaným znením zákona, základnými pravidlami spracúvania osobných údajov, najčastejšími chybami, ako aj bezpečnostnými opatreniami a dokumentami, ktoré musíte mať vo firme zabezpečené.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
JUDr. Marcela Macová, PhD.

84,00 € s DPH 70,00 € bez DPH

Vyberte variant

Ochrana osobných údajov v personálnej, mzdovej a účtovnej agende v roku 2021

Pre zamestnancov personálnych, mzdových a účtovných oddelení pripravujeme webinár, na ktorom sa zorientujú v aktuálnych povinnostiach a tiež pravidlách ochrany osobných údajov. Spolu s lektorkou JUDr. Marcelou Macovou, PhD., si podrobne prejdeme všetky fázy a procesy spracúvania osobných údajov zamestnancov – od prijatia životopisov až po likvidáciu všetkých osobných údajov zamestnancov, s ktorými bol ukončený pracovný pomer.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
JUDr. Marcela Macová, PhD.

84,00 € s DPH 70,00 € bez DPH

Vyberte variant

Zákonník práce – zámer novej legislatívy a jej implementácia do praxe

Cieľom webinára je poskytnúť účastníkom informácie o novele Zákonníka práce (účinnosť od 1. 3. 2021) tak povediac „priamo z kuchyne“, kde nové uznesenia boli schválené. O tieto informácie sa s vami podelí JUDr.et Mgr. Jozef Toman, PhD., ktorý pôsobí na Ministerstve práce, sociálnych vecí a rodiny SR ako riaditeľ odboru zodpovedný za oblasť právnej úpravy pracovnoprávnych vzťahov – vrátane Zákonníka práce.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
JUDr.et Mgr. Jozef Toman, PhD.

60,00 € s DPH 50,00 € bez DPH

Vyberte variant

INCOTERMS® 2020

Na webinári s Ing. Tiborom Vojtkom sa detailne oboznámite s novými medzinárodnými pravidlami pre výklad obchodných podmienok (International Commercial Terms), ktoré v praxi nadobúdajú účinnosť od 1. 1. 2020. Ako účastník získate všetky nevyhnutné informácie potrebné pre uzatváranie obchodov a pre uskutočnenie obchodných transakcií pri nákupe, predaji a preprave svojich produktov.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
Ing. Tibor Vojtko

96,00 € s DPH 80,00 € bez DPH

Vyberte variant

Zákon o odpadoch a vykonávacie predpisy - zmeny od 1.1.2021

V priebehu roka 2021 nadobudli účinnosť ďalšie rozsiahle zmeny v zákone o odpadoch. Práve táto rýchlo meniaca sa oblasť prináša firmám, ako aj subjektom verejnej správy a samosprávy nespočetné množstvo povinností, ktoré sa od roku 2016 neustále menia. Veľké zmeny, ako zdraženie obalov pre výrobcov, nové definície a pojmy, doplnenie nových cieľov recyklácie komunálneho odpadu, cieľov recyklácie odpadov z obalov či ďalšie nariadenia, ktoré zasiahnu mnohých podnikateľov, by mali pribudnúť už čoskoro.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
Ing. Peter Gallovič

84,00 € s DPH 70,00 € bez DPH

Vyberte variant

2 - dňový webinár: DPH komplexne vrátane povinností viažucich sa k fakturácii

Počas tohto dva dni trvajúceho webinára si s Ing. Vladimírom Ozimým podrobne prejdeme všetky povinnosti a náležitosti viažuce sa k fakturácií DPH – a to počas súčasného núdzového stavu, aj počas bežného režimu. Súčasťou webinára je i praktická ukážka fakturácie, ktorú môžete využiť ako vzor pri svojej praxi. Po absolvovaní webinára budete mať jasno v tom, kedy vám vzniká povinnosť vyhotoviť faktúru, do kedy ju musíte vyhotoviť, ako dlho ju uchovávať alebo aké náležitosti faktúra musí obsahovať jednak z hľadiska zákona o DPH, ako aj z hľadiska zákona o účtovníctve a Obchodného zákonníka.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
Ing. Vladimír Ozimý

168,00 € s DPH 140,00 € bez DPH

Vyberte variant

Daňová závierka 2020 v čase koronakrízy – vyplnenie daňového priznania, odpisovanie majetku, daňové a nedaňové výdavky

Spolu s daňovým poradcom Ing. Vladimírom Ozimým si krok po kroku objasníme všetky pravidlá aj náležitosti spojené s daňovou závierkou za rok 2020. Prejsť si môžete všetko od legislatívnych pravidiel, cez položky vplývajúce na úpravu základu dane u právnickej osoby, dôležité lehoty, daňové a nedaňové výdavky, asignančnú daň, princípy odpisovania majetku, opravu základu dane, sankcie, až po samotné vyplnenie daňového priznania.
V rámci programu si tiež uvedieme príklad, ako „nesprávne“ viesť účtovníctvo právnickej osoby a s tým súvisiaci dopad na základ dane.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
Ing. Vladimír Ozimý

84,00 € s DPH 70,00 € bez DPH

Vyberte variant

Vymáhanie pohľadávok v praxi – zabezpečenie, postup a možnosti + VZORY

Situácie, kedy Vám obchodný partner alebo zákazník nezaplatí faktúru, mešká so splatnosťou, žiada o odklad a pod. sa stávajú bežnou súčasťou podnikania. Spoločnosť alebo podnikateľ by v súčasnej dobe mal pri nakladaní so svojim majetkom určite vedieť ako najjednoduchšie zabezpečiť pohľadávku, zabrániť omeškaniu so splatnosťou alebo prípadnou nevymožiteľnosťou dlhu a ako správne a efektívne postupovať pri vymáhaní pohľadávky/dlhu. Na webinári Vás prevedieme praktickou stránkou vymáhania pohľadávok s príkladmi z praxe.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
JUDr. Jozef Lukajka, PhD.

84,00 € s DPH 70,00 € bez DPH

Vyberte variant

Riziká a povinnosti podnikateľov, konateľov a riaditeľov firiem v roku 2021

Manažéri, riaditelia, vedúci oddelení a pod. si častokrát neuvedomujú, aké následky môže mať ich konanie navonok a vo vnútri spoločnosti. Ich rozhodnutie o vedení/nevedený interných smerníc, podpísaní dokumentu, odsúhlasení transakcie a pod. môže viesť k trestu odňatia slobody, pokute, prehratému súdnemu sporu a pod. Na tomto webinári Vás prevedieme základnými povinnosťami, správnymi postupmi a vysvetlíme akému konaniu by ste sa mali určite vyhnúť. Poskytneme vzory s návodmi, aby ste minimalizovali možnosti trestného stíhania, pokuty, náhrady škody a pod.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
JUDr. Jozef Lukajka, PhD.

84,00 € s DPH 70,00 € bez DPH

Vyberte variant

Zamestnávateľ vs. zamestnanec v roku 2021- disciplína, výpoveď a náhrada škody + VZORY

Zákonná úprava pracovnoprávnych vzťahoch sa v posledných mesiacoch viackrát zmenila aj v súvislosti s ochorením COVID-19. Zamestnávatelia častokrát upozorňovali zamestnancov na porušenie pracovnej disciplíny a končili pracovný pomer z dôvodov, ktoré nemajú oporu v zákonoch a naopak v situáciách, kde to bolo možné, tak neučinili. Aj na prvý pohľad zanedbateľná chyba pri skončení pracovného pomeru, môže v konečnom dôsledku stáť prehru v súdnom spore a náhradu mzdy zamestnancovi za 36 mesiacov. Vedeli ste, že zamestnávateľ môže vymáhať škodu, ak zamestnanec nezotrvá u zamestnávateľa počas výpovednej doby?

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
JUDr. Jozef Lukajka, PhD.

84,00 € s DPH 70,00 € bez DPH

Vyberte variant

Sprievodca finančnou kontrolou a jej novelizáciou v roku 2021 – pre ekonómov

Pod vedením PhDr. Jozefu Sýkoru,MBA (finančný kontrolór) pre vás organizujeme webinár, ktorý je zároveň praktickým sprievodcom pre zamestnancov úseku ekonomiky a účtovníctva pri výkone finančnej kontroly. V zmysle zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (t. j. dvoch už účinných noviel zákona) a pripravovanej novely s plánovanou účinnosťou od marca 2021 si krok po kroku vysvetlíme, ako postupovať pred a počas výkonu finančnou kontrolou.

Forma produktu:
Webinár
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor:
PhDr. Jozef Sýkora, MBA

84,00 € s DPH 70,00 € bez DPH

Vyberte variant
Stránky: