- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Správa registratúry aktuálne a prakticky
Správa registratúry aktuálne a prakticky
AKO SI ZAUTOMATIZOVAT E-GOVERNMENT Máte už implementovaný IS na správu registratúry alebo uvažujete o tomto kroku? Chcete sa dozvedieť viac o zavedení účinnej podpory Vášho úradovania? Ako ste zvládli elektronické úradovanie po zavedení povinnosti zabezpečovať výkon verejnej moci elektronicky v novembri 2016? Aká je súčasná prax a realita v elektronickej komunikácii Vášho subjektu? Na tieto otázky dostanete odpoveď na našom seminári, samozrejme spolu s návodom ako maximálne efektívne zvládnuť prechod na e-úradovanie vo Vašom subjekte.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Košice | 11.4.2018 | 65 € | 78 € |
Správa registratúry aktuálne a prakticky
Máte už implementovaný IS na správu registratúry alebo uvažujete o tomto kroku? Chcete sa dozvedieť viac o zavedení účinnej podpory Vášho úradovania?
Ako ste zvládli elektronické úradovanie po zavedení povinnosti zabezpečovať výkon verejnej moci elektronicky v novembri 2016? Aká je súčasná prax a realita v elektronickej komunikácii Vášho subjektu? Na tieto otázky dostanete odpoveď na našom seminári, samozrejme spolu s návodom ako maximálne efektívne zvládnuť prechod na e-úradovanie vo Vašom subjekte.
Seminár je určený pre:
- subjekty štátnej správy - ústredné orgány štátnej správy, štátne RO a PO
- subjekty územnej samosprávy - obce, vyššie územné celky a nimi zriadené RO a PO
- školy, školské zariadenia
- podnikateľské subjekty /ktoré budú do svojich e-schránok dostávať dokumenty od orgánov verejnej moci a následne ich budú musieť vedieť spracovávať/
- správcov registratúry
- asistentky, sekretárky, zamestnancov na úseku ľudských zdrojov, archivárov, zamestnancov hospodárskych správ, IT zamestnancov
- tých, ktorí komunikujú s klientmi elektronicky, prijímajú alebo vytvárajú elektronické dokumenty alebo práve uvažujú nad zavedením elektronickej správy dokumentov.
Cieľ seminára:
Vzhľadom k vysoko aktuálnej téme- e-Government v praxi, sme pre Vás pripravili praktický seminár z oblasti správy dokumentov a registratúr, na ktorom sa dozviete všetky relevantné a aktuálne informácie
- o integrácii elektronických schránok s IS na správu registratúry,
- o novinkách v štandardoch pre IS na správu registratúry,
- o najefektívnejšej forme vedenia správy registratúry,
- o kritériách kladených na certifikované SW produkty v oblasti správy dokumentov,
- o možnostiach bezpečného uloženia elektronických dokumentov,
- a o všetkých dôležitých prvkoch, o ktorých potrebujete byť informovaný (á), aby ste mohli riadne a bezchybne vykonávať svoje pracovné úlohy.
Všetky praktické zručnosti a spôsob akým je možné zautomatizovať mnohé úkony v rámci e-Governmentu budú prezentované priamo na certifikovanom informačnom systéme na správu registratúry SW spoločnosti TEMPEST.
Absolvent seminára získa aj možnosť priameho kontaktu a komunikácie s tvorcom právnych predpisov v oblasti správy dokumentov a tiež možnosť na priame uplatnenie svojich pripomienok a námetov z praxe.
- Legislatívny rámec výkonu
- Integrácia IS na správu registratúry s e-schránkou
- Špecifické procesy spracovania e-podaní a e-úradných vybavení v podmienkach IS na správu registratúry (praktické ukážky)
- Automatizované procesy spracovania preddefinované v IS na správu registratúry (praktické ukážky)
- Hodnoverné ukladanie dokumentov prostredníctvom IS na správu registratúry
- Elektronické vyraďovacie konanie
- Diskusia
HARMONOGRAM:
08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
09.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
12.00 – 14.00 prednáška spojená s diskusiou
Účastnícky poplatok 78 € s DPH zahŕňa: cenu školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Miesto konania: 11. 4. 2017, Košice - Kultúrno - spoločenské centrum, Jedlíkova 7, Košice /oproti OC OPTIMA/ (mapa)