VIP diskusná akcia pre personalistov – Horúce témy v personalistike

Ste personalistom alebo ste úzko spojený s touto problematikou? Aj v lete sme si pre vás pripravili školenie, kde vás lektorky JUDr. Alena Huťanová a JUDr. Marcela Macová, PhD., prevedú horúcimi témami personalistiky. Pozrieme na aktuálne oblasti, ktoré nás v dohľadnej dobe čakajú, poradíme vám v otázke výberu, získavania a prenajímania zamestnancov a chýbať nebude ani súčasná téma GDPR.

Forma produktu
Školenie
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa
Autor
JUDr. Marcela Macová, PhD., JUDr. Alena Huťanová
Bez DPH S DPH
Bratislava 27.7.2017 60 € 72 €

VIP diskusná akcia pre personalistov – Horúce témy v personalistike

Ste personalistom alebo ste úzko spojený s touto problematikou? Aj v lete sme si pre vás pripravili školenie, kde vás lektorky JUDr. Alena Huťanová a JUDr. Marcela Macová, PhD., prevedú horúcimi témami personalistiky. Pozrieme na aktuálne oblasti, ktoré nás v dohľadnej dobe čakajú, poradíme vám v otázke výberu, získavania a prenajímania zamestnancov a chýbať nebude ani súčasná téma GDPR.
Školenie je určené pre personalistov, vedúcich zamestnancov, majiteľov spoločností a všetkých, ktorých táto problematika zaujíma.

1. prednáška JUDr. Marcela Macová, PhD.:

Ochrana osobných údajov je stále aktuálnejšou témou. Očami popredného slovenského odborníka JUDr. Marcely Macovej sa pozrieme na oblasti, ktorým aktuálne musíme venovať pozornosť, lebo na nás v dohľadnej dobe čakajú. Samozrejme nevynecháme horúcu tému GDPR.

2. prednáška JUDr. Alena Huťanová:

Máte problém s výberom a získavaním zamestnancov?
Plánujete zamestnávať alebo si prenajímať cudzincov?
O podmienkach, povinnostiach, ale aj úskaliach a problémoch s tým spojených vám porozpráva skúsená lektorka JUDr. Alena Huťanová.
Z vyššie uvedeného vyplýva, že témou príspevku budú „Podmienky zamestnávania občanov EÚ, cudzincov a ďalšie možnosti, ako získať budúcich zamestnancov".
 

HARMONOGRAM:
08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
09.00 – 10.30 prednáška
10.30 – 11.00 občerstvenie
11.00 – 12.30 prednáška
12:30 – 14:00 diskusia

Organizátor si vyhradzuje právo podľa počtu prihlásených účastníkov zmeniť miesto konania VIP akcie na hotel v Bratislave.

Účastnícky poplatok obsahuje cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.

ORGANIZAČNÉ POKYNY: Miesto konania: 27.7.2017, Bratislava - Astrová 2/A (1. poschodie), Bratislava - Ružinov (mapa)