eCommerce Conference 2017 - Ako to robia úspešní

Pre úspešné zavŕšenie druhého dňa konferencie sme sa rozhodli zostaviť prednášky tak, aby ste mohli čerpať informácie, rady a nápady od najúspešnejších firiem na trhu.

Rok vydania
1/2018
Forma produktu
Videoškolenie
Dĺžka
67 minút
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa
Autor
Michal Turčan, Andrea Slaná
Bez DPH S DPH
Videoškolenie online 20 € 24 €

eCommerce Conference 2017 - Ako to robia úspešní

Pre úspešné zavŕšenie druhého dňa konferencie sme sa rozhodli zostaviť prednášky tak, aby ste mohli čerpať informácie, rady a nápady od najúspešnejších firiem na trhu.
V prvej prednáške nám Michal Turčan z Webglobe - Yegon porozpráva nielen o najčastejších rizikových faktoroch podnikania na internete, ale taktiež sa dozviete ,,z prvej ruky" to, ako úspešné založiť e-shop, kde začať, koľko do neho investovať, akým spôsobom využívať zdroje a ktoré nevyhnutné faktory treba zohľadniť na úspešné naštartovanie. Čo je to krabicové riešenie? Vieme ho využiť v náš prospech, ak áno, ako? Nebola by to konferencia o e-commerce bez zeleného alzáčika, ktorý nás prenasleduje asi všade. Za Alzu.sk prijala naše pozvanie Andrea Slaná, ktorá nám porozprávala ako správne cieliť reklamu, aké sú súčasné trendy v e-commerce svete, ale aj to aké inovácie je potrebné aplikovať do našej praxe, aby sme ,,nezaspali" na mieste.

  • Neviditeľná tvár eshopu – webhosting
  • Trendy, inovácie a princípy v e-commerce







Súčasťou videoškolenia sú aj pracovné materiály.