- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Finančná analýza v kontrolingu, kalkulácia a cenotvorba 2022
Finančná analýza v kontrolingu, kalkulácia a cenotvorba 2022
Na 2-dňovom webinári s RNDr. Milanom Veščičíkom sa zdokonalíte v dôležitých finančných ukazovateľoch, trhovej hodnote aj v nákladoch vo svojej firme až natoľko, že vaše analýzy, návrhy i rozhodnutia prinesú vyšší ekonomický efekt pre vašu firmu. Školenie je určené najmä finančným a obchodným manažérom, vedúcim ekonomických úsekov, pracovníkom kontrolingu či iným podnikovým špecialistom zodpovedným za kalkulácie a cenotvorbu. Pre skúsených pracovníkov poskytne inšpirácie, absolventom prinesie pohľad do podnikovej praxe.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Bratislava | 30.6.-1.7.2022 | 180 € | 216 € |
Finančná analýza v kontrolingu, kalkulácia a cenotvorba 2022
Seminár je určený najmä riaditeľom, finančným a obchodným manažérom, pracovníkom kontrolingu a ďalším podnikovým špecialistom zodpovedným za kalkulácie a cenotvorbu. Pre skúsených pracovníkov poskytne inšpirácie, absolventom prinesie pohľad do podnikovej praxe. Majitelia firiem a manažéri pochopia princípy finančnej analýzy, kalkulácií a cenotvorby a ich rozhodnutia budú prinášať vyšší ekonomický prospech.
Korona Safe:
- Meranie teploty pri vstupe do priestorov
- Priebeh registrácie s náležitým odstupom
- Dezinfekcia a ďalšie hygienické opatrenia v priestoroch
- Odstup a sedenie podľa aktuálne platných nariadení
- Hygienické opatrenia pri podávaní cateringu
Bonusy
Odborné poradenstvo s lektorom počas školenia
Videoškolenie k danej problematike
Obsah školenia
- Ktoré finančné parametre a súvislosti o svojej firme musí poznať každý finančný manažér?
- Ako rýchlo odhadnúť problémy a ohrozenia firmy z účtovných výkazov?
- Ktoré finančné ukazovatele sú dôležité pre majiteľa, ktoré pre banku a pre iných partnerov?
- Aká je obvyklá hierarchia ukazovateľov a kedy sa mení?
- Ako sa vypočíta trhová hodnota firmy a ako ju možno ovplyvniť?
- Použiť pre kontroling priamo údaje z účtovníctva alebo je vhodné ich upraviť?
- Aké sú správne ciele kalkulácií a aké cenotvorby?
- Ako čo najpresnejšie vypočítať náklady na výrobok, službu alebo zákazku?
- Ktorú kalkulačnú metódu je kedy vhodné použiť?
- Je vhodné zakalkulovať do ceny všetky podnikové náklady?
- Prečo nestačí sledovať zisk iba za produkty?
- Ako merať náklady na zákazníkov a ako zisk?
- Ako ovplyvní výška ceny dosiahnutý zisk?
- Kedy a ako poskytovať zľavy, aby boli v súlade s cenovým cieľom a nepoškodili budúcnosť?
- Aké ciele a výkonnostné ukazovatele stanoviť našim predajcom, aby priniesli maximálny prospech?
8:30 - 9:00 - prezentácia účastníkov školenia
9:00 - 11:00 - prednáška
11:00 - 12:00 - obedňajšia prestávka
12:00 - 15:00 - prednáška spojená s diskusiou