Finančná analýza v kontrolingu, kalkulácia a cenotvorba (2-dňové školenie)

Počas dvoch dní prakticky orientovaného seminára sa zdokonalíte v dôležitých finančno-ekonomických pojmoch, takže Vaše analýzy, návrhy i rozhodnutia budú prinášať vyšší ekonomický efekt pre Vašu ...

Forma produktu
Školenie
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor
Dr. Milan Veščičík
Bez DPH S DPH
Žilina 25. – 26. 9. 2017 160,00 € 192,00 €

Finančná analýza v kontrolingu, kalkulácia a cenotvorba (2-dňové školenie)

Počas dvoch dní prakticky orientovaného seminára sa zdokonalíte v dôležitých finančno-ekonomických pojmoch, takže Vaše analýzy, návrhy i rozhodnutia budú prinášať vyšší ekonomický efekt pre Vašu firmu.
Seminár je určený najmä finančným a obchodným manažérom, vedúcim ekonomických úsekov, pracovníkom kontrolingu a ďalším podnikovým špecialistom zodpovedným za kalkulácie a cenotvorbu. Pre skúsených pracovníkov poskytne inšpirácie, absolventom prinesie pohľad do podnikovej praxe. Majitelia firiem a manažéri pochopia princípy finančnej analýzy, kalkulácií a cenotvorby a ich rozhodnutia budú prinášať vyšší ekonomický prospech.

1. deň

  • Ktoré parametre a súvislosti o svojej firme musí poznať každý finančný manažér?
  • Ako rýchlo odhadnúť problémy a ohrozenia firmy z účtovných výkazov?
  • Ktoré finančné ukazovatele sú dôležité pre majiteľa, ktoré pre banku a pre iných partnerov?
  • Aká je obvyklá hierarchia ukazovateľov a kedy sa mení?
  • Ako sa vypočíta trhová hodnota firmy a ako ju možno ovplyvniť?
  • Ktoré z moderných metód a finančných ukazovateľov (NPV, EVA, ...) a ako sú využiteľné v praxi?
  • Použiť pre FC priamo údaje z účtovníctva, alebo je vhodné ich upraviť?

2. deň

  • Aké sú správne ciele kalkulácií a aké cenotvorby?
  • Ako čo najpresnejšie vypočítať náklady na výrobok alebo službu?
  • Ktorú kalkulačnú metódu je kedy vhodné použiť?
  • Je vhodné zakalkulovať do ceny všetky firemné náklady?
  • Prečo nestačí sledovať zisk iba za produkty?
  • Ako merať náklady na zákazníkov a ako zisk?
  • Ako ovplyvní výška ceny dosiahnutý zisk?
  • Kedy a ako poskytovať zľavy, aby boli v súlade s cenovým cieľom a nepoškodili budúcnosť?
  • Aké ciele a výkonnostné ukazovatele stanoviť našim predajcom, aby priniesli maximálny prospech?

HARMONOGRAM:
08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
09.00 – 11.00 prednáška
12.00 – 13.00 obedňajšia prestávka
12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou

Účastnícky poplatok 192 € obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.

                                 
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia. 


Miesto konania: 3 - 4. 5. 2017, Bratislava - Hotel Saffron, Školská 5(mapa)
Miesto konania: ZMENA TERMÍNU - nový termín 25. – 26. 9. 2017, Žilina - Poradca podnikateľa, spol. s.r.o., M. Rázusa 23A/8336(mapa)