- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Finančná analýza v kontrolingu, kalkulácia a cenotvorba (2-dňové školenie)
Finančná analýza v kontrolingu, kalkulácia a cenotvorba (2-dňové školenie)
Počas dvoch dní prakticky orientovaného seminára sa zdokonalíte v dôležitých finančno-ekonomických pojmoch tak, že vaše analýzy, návrhy i rozhodnutia budú prinášať vyšší ekonomický efekt pre vašu firmu. Seminár je určený najmä finančným a obchodným manažérom, vedúcim ekonomických úsekov, pracovníkom kontrolingu a ďalším podnikovým špecialistom zodpovedným za kalkulácie a cenotvorbu. Pre skúsených pracovníkov poskytne inšpirácie, absolventom prinesie pohľad do podnikovej praxe.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Bratislava | 13.- 14. 5. 2021 | 160 € | 192 € | |
Žilina | 27.- 28. 5. 2021 | 160 € | 192 € | |
<a href="https://www.zakon.sk/eshop/seminar-financna-analyza-v-case-koronakrizy-kalkulacie-a-cenotvorba/p-1571701.xhtml" target="_blank">Online webinár</a> |
Finančná analýza v kontrolingu, kalkulácia a cenotvorba (2-dňové školenie)
Majitelia firiem a manažéri pochopia princípy finančnej analýzy, kalkulácií a cenotvorby a ich rozhodnutia budú prinášať vyšší ekonomický prospech.
Školenie budeme zároveň vysielať aj ONLINE. Prihlásiť sa môžete TU.
Ako bonus získa každý účastník školenia zdarma:
- Odborné poradenstvo s lektorom počas školenia
- Videoškolenie k danej problematike
Obsah školenia
1. deň
- Ktoré parametre a súvislosti o svojej firme musí poznať každý finančný manažér?
- Ako rýchlo odhadnúť problémy a ohrozenia firmy z účtovných výkazov?
- Ktoré finančné ukazovatele sú dôležité pre majiteľa, ktoré pre banku a pre iných partnerov?
- Aká je obvyklá hierarchia ukazovateľov a kedy sa mení?
- Ako sa vypočíta trhová hodnota firmy a ako ju možno ovplyvniť?
- Ktoré z moderných metód a finančných ukazovateľov (NPV, EVA, ...) a ako sú využiteľné v praxi?
- Použiť pre FC priamo údaje z účtovníctva, alebo je vhodné ich upraviť?
2. deň
- Aké sú správne ciele kalkulácií a aké cenotvorby?
- Ako čo najpresnejšie vypočítať náklady na výrobok alebo službu?
- Ktorú kalkulačnú metódu je kedy vhodné použiť?
- Je vhodné zakalkulovať do ceny všetky firemné náklady?
- Prečo nestačí sledovať zisk iba za produkty?
- Ako merať náklady na zákazníkov a ako zisk?
- Ako ovplyvní výška ceny dosiahnutý zisk?
- Kedy a ako poskytovať zľavy, aby boli v súlade s cenovým cieľom a nepoškodili budúcnosť?
- Aké ciele a výkonnostné ukazovatele stanoviť našim predajcom, aby priniesli maximálny prospech?
Harmonogram školenia
08:30 – 09:00 - prezentácia účastníkov školenia
09:00 – 11:00 - prednáška
11:00 – 12:00 - obedňajšia prestávka
12:00 – 15:00 - prednáška spojená s diskusiou
Účastnícky poplatok 192 € obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.
Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 8 eur na celý deň.
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.