2- dňový webinár: Finančná analýza v kontrolingu, kalkulácia a cenotvorba

Počas dvoch dní prakticky orientovaného seminára sa zdokonalíte v dôležitých finančno-ekonomických pojmoch tak, že vaše analýzy, návrhy i rozhodnutia budú prinášať vyšší ekonomický efekt pre vašu firmu.Seminár je určený najmä finančným a obchodným manažérom, vedúcim ekonomických úsekov, pracovníkom kontrolingu a ďalším podnikovým špecialistom zodpovedným za kalkulácie a cenotvorbu. Pre skúsených pracovníkov poskytne inšpirácie, absolventom prinesie pohľad do podnikovej praxe.

Forma produktu
Webinár
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor
Dr. Milan Veščičík
Bez DPH S DPH
Webinár 27.- 28. 5. 2021 27.- 28. 5. 2021 160,00 € 192,00 €
+ -

2- dňový webinár: Finančná analýza v kontrolingu, kalkulácia a cenotvorba

Počas dvoch dní prakticky orientovaného seminára sa zdokonalíte v dôležitých finančno-ekonomických pojmoch tak, že vaše analýzy, návrhy i rozhodnutia budú prinášať vyšší ekonomický efekt pre vašu firmu.Seminár je určený najmä finančným a obchodným manažérom, vedúcim ekonomických úsekov, pracovníkom kontrolingu a ďalším podnikovým špecialistom zodpovedným za kalkulácie a cenotvorbu. Pre skúsených pracovníkov poskytne inšpirácie, absolventom prinesie pohľad do podnikovej praxe.

Ako prebieha webinár a technické podmienky pre sledovanie nájdete TU.

Ako bonus získa každý účastník:

  • Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu
  • Videozáznam z webinára na 30 dní

Obsah webinára

1. deň

  • Ktoré parametre a súvislosti o svojej firme musí poznať každý finančný manažér?
  • Ako rýchlo odhadnúť problémy a ohrozenia firmy z účtovných výkazov?
  • Ktoré finančné ukazovatele sú dôležité pre majiteľa, ktoré pre banku a pre iných partnerov?
  • Aká je obvyklá hierarchia ukazovateľov a kedy sa mení?
  • Ako sa vypočíta trhová hodnota firmy a ako ju možno ovplyvniť?
  • Ktoré z moderných metód a finančných ukazovateľov (NPV, EVA, ...) a ako sú využiteľné v praxi?
  • Použiť pre FC priamo údaje z účtovníctva, alebo je vhodné ich upraviť?

2. deň

  • Aké sú správne ciele kalkulácií a aké cenotvorby?
  • Ako čo najpresnejšie vypočítať náklady na výrobok alebo službu?
  • Ktorú kalkulačnú metódu je kedy vhodné použiť?
  • Je vhodné zakalkulovať do ceny všetky firemné náklady?
  • Prečo nestačí sledovať zisk iba za produkty?
  • Ako merať náklady na zákazníkov a ako zisk?
  • Ako ovplyvní výška ceny dosiahnutý zisk?
  • Kedy a ako poskytovať zľavy, aby boli v súlade s cenovým cieľom a nepoškodili budúcnosť?
  • Aké ciele a výkonnostné ukazovatele stanoviť našim predajcom, aby priniesli maximálny prospech?

Harmonogram webinára
09:00 – 11:00 - prednáška
11:00 – 12:00 - obedňajšia prestávka
12:00 – 15:00 - prednáška spojená s diskusiou