Webináre

Zobrazenie:
Zoradiť:
Stránky:

Ročné PROFIvzdelávanie

Potrebujete sa školiť viackrát do roka? S ročným predplatným na Profivzdelavanie.sk získate na vzhliadnutie viac ako 200 webinárov naživo. Predplatné obsahuje webináre z oblasti daní, účtovníctva, miezd, personalistiky, verejnej správy a ostatnej legislatívy. Ak vám nevyhovuje termín webinára, jednoducho si ho pozriete zo záznamu. Na stiahnutie máte navyše školiace materiály, vzory a iné bonusy. Vďaka online chatu, nie ste ukrátení ani o príležitosť odborne sa poradiť s lektorom. Pýtajte sa na všetko, čo vás zaujíma – školia vás tí najlepší z najlepších.

Rok vydania:
2021-2024
Forma produktu:
Ročný online prístup
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa

468 € s DPH 390 € bez DPH

+ -

Smernica o obehu účtovných dokladov — návod, ako ju spracovať v roku 2024

Ak čakáte kontrolu alebo potrebujete novelizovať či spracovať smernicu o obehu účtovných dokladov, tento webinár je práve pre vás. Lektorom je finančný kontrolór PhDr. Jozef Sýkora, MBA, ktorý vám pomôže takúto smernicu správne zostaviť. Pozrieme sa na došlé a vyšlé faktúry, pokladničné doklady, žiadanky a objednávky. K nim má pre vás lektor pripravené viaceré vzory, a to vzor smernice o účtovníctve, o obehu účtovných dokladov, o vedení pokladnice a ďalšie iné. Na webinári vám lektor vysvetlí, aké chyby zistil u kontrolovaných subjektov osôb a ako ich opraviť alebo sa im úplne vyhnúť. Vyhradený bude priestor aj na vaše otázky, ktoré vám lektor zodpovie ešte počas webinára.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
21. 6. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
PhDr. Jozef Sýkora, MBA

84 € s DPH 70 € bez DPH

Vyberte variant

Výnimky zo zverejňovania — praktické tipy od kontrolóra pre rok 2024

Chcete sa dozvedieť, aké informácie sa nezverejňujú na webovom sídle subjektu verejnej správy, prípadne v Centrálnom registri zmlúv a ako ich správne anonymizovať? Pripravili sme pre vás webinár, kde získate overené informácie priamo od kontrolóra vo verejnej správe PhDr. Jozefa Sýkoru, MBA. Priblíži vám, aké informácie sa nezverejňujú podľa zákona o slobode a GDPR, ktoré z údajov musíte prekryť a takisto, ktoré doklady sa nemusia/nemôžu zverejniť.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
12. 7. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
PhDr. Jozef Sýkora, MBA

Ako spracovať stanovisko hlavného kontrolóra k návrhu záverečného účtu za rok 2023

Máte otázky ohľadom spracovania stanoviska hlavného kontrolóra k návrhu záverečného účtu za rok 2023? Neviete si rady, ako správne spracovať návrh a ako ho zverejniť alebo predložiť v súlade so zákonom? Potom sa prihláste na náš webinár, kde sa dozviete všetko potrebné. Lektorom je finančný kontrolór PhDr. Jozef Sýkora, MBA, ktorý vám rád zodpovie vaše otázky. Neváhajte sa preto pýtať na všetko, čo vás zaujíma. Okrem toho vám lektor vysvetlí, ako správne zverejniť návrh záverečného účtu, kto ho zostavuje, či sa overuje základnou finančnou kontrolou, či musí obsahovať aj prílohy, ako v ňom zahrnúť dotácie, či musíte priložiť aj účtovnú závierku a mnoho ďalšieho.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
10. 6. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
PhDr. Jozef Sýkora, MBA

84 € s DPH 70 € bez DPH

Vyberte variant

Pripravovaná novela zákona o verejnom obstarávaní v roku 2024 — aké atraktívne novinky zavedie?

Zoznámte sa s pripravovanou novelou zákona o verejnom obstarávaní na webinári s Mgr. Katarínou Hreusovou, ktorá pracuje na odbore metodiky a regionálnych centier na ÚVO. Novela, ktorá už stihla prejsť medzirezortným pripomienkovým konaním (č. LP/2024/51), prináša viacero zaujímavých noviniek. Jej cieľom je zrýchliť procesy a odbúrať nadmernú byrokraciu. Zníži sa administratívna záťaž, navrhuje sa zjednotenie pravidiel pre podlimitné zákazky a zákazky s nízkou hodnotou zlúčením týchto kategórií a zjednotením pravidiel zadávania zákaziek, znížia sa pokuty a tiež sa zjednodušia procesné úkony.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
27. 6. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
Mgr. Katarína Hreusová

84 € s DPH 70 € bez DPH

Vyberte variant

Novela infozákona – 10 najväčších problémov a praktické rady na rok 2024

Získajte praktické rady, ako riešiť či úplne sa vyhnúť 10 najčastejším problémom pri uplatňovaní infozákona v praxi. Lektorom je advokát Mgr. Vladimír Pirošík, ktorý vám priblíži, ako efektívne chrániť citlivé informácie či obchodné tajomstvo, ako efektívne vybaviť infožiadosti, ako požiadať o nazretie do administratívneho spisu a ktoré informácie sú tajné, ako správne sprístupňovať opakované použitie informácií (OPI) podľa novely, ako sa brániť v prípade šikanóznych infožiadostí a mnoho ďalšieho.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
24. 5. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
Mgr. Vladimír Pirošík

84 € s DPH 70 € bez DPH

Vyberte variant

Pravidlá fungovania školského klubu detí v roku 2024

Hľadáte komplexný prehľad o fungovaní školského klubu detí (ŠKD) v roku 2024? Náš webinár vám prináša aktuálne informácie o legislatívnom rámci, právach a povinnostiach, organizácii a riadení klubu, ako aj o spolupráci s rodičmi a inými subjektmi. Dozviete sa, kto zodpovedá za obsah a priebeh tejto činnosti, aké sú pravidlá prechodu detí zo školy do ŠKD, aká je štruktúra a obsah tohto výchovného programu, aká pedagogická dokumentácia sa vedie, kto je povinný platiť príspevok na ŠKD a aká je jeho výška, aké sú požiadavky na kvalifikáciu vychovávateľa a pedagogického asistenta, ako sa odmeňuje ich práca, kto je zodpovedný za poskytovanie zdravotnej starostlivosti v ŠKD a oveľa viac. Témou vás prevedie vyhľadávaný odborník PhDr. Marek Havrila, PhD.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
15. 5. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
PhDr. Marek Havrila PhD.

84 € s DPH 70 € bez DPH

Vyberte variant

Whistleblowing v praxi – zodpovedné osoby, prešetrovanie oznámení a možnosti ochrany v roku 2024


Zákon o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti, tzv. whistleblowing, sa podstatne rozšíril v uplynulom roku 2023. Ďalšie významné zmeny má záujem zaviesť aj nová vláda. V tomto webinári vám vysvetlíme legislatívne požiadavky ľudskou rečou, vďaka čomu budete vedieť jednoduchšie nastaviť efektívny systém oznamovania vo vašej organizácii. Naučíte sa, ako sa postaviť k prijatému oznámeniu a kvalifikovať oznámené skutočnosti, koho vybrať za zodpovednú osobu a aké má kompetencie.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
20. 5. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
JUDr. Filip Petrinec, PhD.

84 € s DPH 70 € bez DPH

Vyberte variant

Mzdy pre začiatočníkov v roku 2024

Ste nováčikom v mzdovej agende? Pripravili sme pre vás praktický 2-dňový webinár, v ktorom vás naučíme spracovať mzdy, viesť mzdovú evidenciu, spracovať dochádzku, komunikovať s úradmi či spracovať ročné zúčtovanie preddavkov. Oboznámite sa s príplatkami, nadčasmi, aktuálnymi sadzbami, prekážkami v práci, odstupným a odchodným, dohodami, povinnosťami voči Sociálnej poisťovni a zdravotným poisťovniam, daňovými bonusmi a ďalšími oblasťami zo mzdovej oblasti. Lektorkou je vyhľadávaná odborníčka Júlia Pšenková, ktorá má pre vás pripravené vzory aj príklady z praxe.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
2. 7. - 3. 7. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
Júlia Pšenková

216 € s DPH 180 € bez DPH

Vyberte variant

Medzinárodné zamestnávanie a vysielanie zamestnancov do zahraničia v roku 2024

Ak sa chystáte zamestnať cudzinca či vyslať svojho zamestnanca do zahraničia, potom si určite nenechajte ujsť webinár s Júliou Pšenkovou. Vo webinári vám poskytne všetky dôležité informácie, ktoré potrebujete poznať skôr, ako začnete. Na webinári si predstavíme, ktoré rôzne formy vysielania legislatíva povoľuje a aké najčastejšie chyby zamestnávatelia robia. Dozviete sa viac o mzdových nárokoch, sociálnom a zdravotnom poistení, daniach a cestovných náhradách. Povieme si, aké sú práva a povinnosti zamestnanca, ale aj vás ako zamestnávateľa. Na webinári si navyše ukážeme, ako by mali správne vyzerať zmluvy a ako postupovať pri žiadaní o vystavenie PD A1 pre prácu v zahraničí.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
20. 6. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
Júlia Pšenková

108 € s DPH 90 € bez DPH

Vyberte variant

Mesačné spracovanie miezd pre zdravotnú a Sociálnu poisťovňu v roku 2024

Hľadáte praktický návod, ako postupovať pri mesačnom spracovaní miezd pre zdravotnú a Sociálnu poisťovňu? Potom si nenechajte ujsť náš webinár s Júliou Pšenkovou. Naučí vás správne vypočítať vymeriavací základ, poistné a vyplniť výkazy. Dozviete sa tiež, aké sú aktuálne sadzby poistného, aké sú vaše oznamovacie povinnosti a ako postupovať pri prerušení poistenia či jeho vylúčení.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
6. 5. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
Júlia Pšenková

84 € s DPH 70 € bez DPH

Vyberte variant

Zamestnanecké benefity – ako minimalizovať daňové a odvodové zaťaženie v roku 2024

Naučte sa efektívne využívať benefity pre vašich zamestnancov a minimalizujte daňové a odvodové zaťaženie. Na webinári s Júliou Pšenkovou sa dozviete, ako tieto a ďalšie benefity nastaviť v súlade s daňovými a odvodovými predpismi: príspevky na rekreáciu, odmeny, prémie, firemný automobil, odstupné a odchodné, firemný mobil a podobne.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
22. 5. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
Júlia Pšenková

84 € s DPH 70 € bez DPH

Vyberte variant

Cestovné náhrady v roku 2024

V roku 2024 nastalo viacero zmien v oblasti cestovných náhrad. Stúpli sumy stravného pre všetky časové pásma a zvýšila sa minimálna suma príspevku zamestnávateľa na stravovanie. Okrem toho sa zvýšili aj limity pre preplatenie ubytovania či sadzby kilometrovného pre osobné motorové vozidlá. V tomto webinári vás Júlia Pšenková oboznámi s novými sumami cestovných náhrad a s ich aplikáciou v praxi. Na príkladoch vám ukáže, ako prepočítať kurz a ako správne vyplniť formulár A1 pre prácu v zahraničí.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
6. 6. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
Júlia Pšenková

108 € s DPH 90 € bez DPH

Vyberte variant

Nakladanie s verejnými prostriedkami subjektmi mimo verejnej správy v roku 2024

Ste zodpovední za nakladanie s verejnými prostriedkami? Na tomto webinári vám finančný kontrolór PhDr. Jozef Sýkora, MBA, vysvetlí rozpočtové pravidlá a poskytne k nim praktické návody. Dozviete sa, čo všetko sú verejné prostriedky, aké sú ich špecifiká a ako vykonať ich kontrolu. Zaoberať sa budeme grantmi, preddavkami, ako aj dotáciami. Zároveň si povieme, ako ich správne vyúčtovať. Webinár je určený pre občianske združenia, právnické osoby, súkromné školy, neziskové organizácie a iné spoločnosti.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
2. 5. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
PhDr. Jozef Sýkora, MBA

84 € s DPH 70 € bez DPH

Vyberte variant

Základná finančná kontrola v personálnej a mzdovej agende v roku 2024 – pre verejnú správu

Čo všetko sa v personálnej a mzdovej agende overuje základnou finančnou kontrolou a ako takúto kontrolu správne vykonať? Nenechajte si ujsť príležitosť získať praktické návody priamo od finančného kontrolóra PhDr. Jozefa Sýkoru, MBA. V tomto webinári vám vysvetlí, ako overiť pracovnú zmluvu, čo musíte overiť základnou finančnou kontrolou, aké vyjadrenie treba uviesť pri výkone základnej finančnej kontroly, ako sa overujú dohody a dodatky k zmluvám, ako správne uviesť dátum a podpis, či musí personálny úsek uvádzať osobné čísla zamestnancov, alebo aj to, kto môže zastúpiť zamestnanca a vedúceho zamestnanca.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
31. 5. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
PhDr. Jozef Sýkora, MBA

84 € s DPH 70 € bez DPH

Vyberte variant

GDPR pre začiatočníkov v roku 2024

Ste nováčikom v oblasti ochrany osobných údajov? Ako správne aplikovať do praxe všeobecné zásady, dozaista pochopíte na webinári s lektorkou JUDr. Marcelou Macovou, PhD., ktorá je aktuálne najvyhľadávanejšou odborníčkou na problematiku GDPR. Na tomto interaktívnom webinári, počas ktorého sa môžete pýtať na všetko, čo vás zaujíma, si rozoberieme všetko od súhlasov dotknutých osôb, povinností voči zamestnancom, vzťahov so sprostredkovateľmi a tretími stranami, prenosu osobných údajov až po samotný priebeh kontroly. Ukážeme si, ako správne vypracovať povinnú dokumentáciu, smernice, záznamy o spracovateľských činnostiach a ako nastaviť kamery či fotografovanie.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
8. 7. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
JUDr. Marcela Macová, PhD.

108 € s DPH 90 € bez DPH

Vyberte variant

9 najčastejších otázok a odpovedí v štatistike INTRASTAT v roku 2024

Naučte sa s istotou zvládať INTRASTAT. Na tomto webinári sa zameriame na 9 najčastejších otázok a odpovedí, s ktorými sa stretávajú firmy pri vykazovaní vnútroúniového obchodu s tovarom. Dozviete sa, ako správne colne zatriediť tovar, aké dodacie podmienky INCOTERMS používať, ako sa vykazujú trojstranné a reťazové obchody, ako sa vykazuje tovar na call-off stock sklad, ako vykázať tovar s inštaláciou a montážou, kto je spravodajská jednotka pri viacerých subjektoch a mnoho ďalšieho. Súčasne upozorníme na najčastejšie chyby a povieme si, ako sa im vyhnúť.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
27. 8. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
Monika Šašalová

84 € s DPH 70 € bez DPH

Vyberte variant

Flexibilita pracovného času – limity, možnosti, riešenia pre zamestnávateľa a zmeny v roku 2024

Nemáme prácu pre zamestnanca, môžeme ho preradiť na inú prácu, ako je uvedená v zmluve? Náš odberateľ zrušil objednávku výroby, koľko máme platiť zamestnancom, keď pre nich nemáme prácu? Môžeme zmeniť zamestnancom zmluvu na kratší pracovný čas? Môžeme dať zamestnancovi pracovné voľno s náhradou mzdy, ktoré si zamestnanec odpracuje neskôr? Na každú takúto otázku existuje viac možností a odpovedí. Súčasné možnosti zamestnávateľa pri nastavení pracovného času vám bližšie popíše advokát JUDr. Jozef Lukajka, PhD., ktorý v minulosti roky pôsobil na inšpektoráte práce.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
20. 9. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
JUDr. Jozef Lukajka, PhD.

84 € s DPH 70 € bez DPH

Vyberte variant

Zamestnávateľ verzus zamestnanec v roku 2024 – disciplína, výpoveď, náhrada škody a vzory

Zamestnávateľ môže pri skončení pracovného pomeru spraviť naoko zanedbateľnú chybu, ktorá ho však v konečnom dôsledku môže stáť prehru v súdnom spore a náhradu mzdy zamestnancovi až za 36 mesiacov. Pri nedodržaní výpovednej doby zo strany zamestnanca môže naopak zamestnávateľ žiadať náhradu škody, ktorá mu tým vznikla (napr. výrobná linka kvôli absencii v práci „stála“ a podobne). Na webinári vám advokát JUDr. Jozef Lukajka, PhD., poskytne návody, ako riešiť rôzne situácie z praxe, správne uložiť upozornenie na porušovanie pracovnej disciplíny, skončiť pracovný pomer, vymôcť náhradu škody a podobne tak, aby ste predišli zbytočným súdnym sporom a pokutám. Ako účastník navyše dostanete celú vzorovú dokumentáciu potrebnú pre pracovnoprávne vzťahy.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
8. 11. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
JUDr. Jozef Lukajka, PhD.

84 € s DPH 70 € bez DPH

Vyberte variant

Kolektívne vyjednávanie v roku 2024

Účelom webinára s JUDr. Martinom Vavrom je predovšetkým oboznámiť strany kolektívneho vyjednávania so základnou právnou úpravou, obsahom kolektívnej zmluvy a jednotlivými fázami a priebehom takéhoto vyjednávania. Spoznáte tu rovnako tak písané, ako i nepísané pravidlá pre kolektívne vyjednávanie v roku 2024, ktorého cieľom je úprava pracovných podmienok – vrátane mzdových podmienok, podmienok zamestnávania a tiež vzťahov medzi zamestnávateľmi (alebo ich organizáciami) a zamestnancami (alebo ich organizáciami). Lektor zároveň pôsobí ako odborný zamestnanec v jednej z najväčších odborových organizácií v Slovenskej republike, a preto sa môžete spoľahnúť na overené rady z praxe.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
5. 9. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
JUDr. Martin Vavro

84 € s DPH 70 € bez DPH

Vyberte variant

Ako efektívne viesť rokovania obecného zastupiteľstva a poradiť si s častými chybami v roku 2024

Webinár s doc. JUDr. Jozefom Tekelim, PhD., je určený pre starostov, poslancov a zamestnancov obecných úradov, ktorí sa chcú naučiť efektívne a správne viesť rokovania obecného zastupiteľstva. Dozviete sa, ako sa stanovuje harmonogram a aké sú lehoty na zvolanie zasadnutia, kto je oprávnený zvolať zastupiteľstvo a aké náležitosti musí obsahovať pozvánka, aké body môže program obsahovať a ako ho schváliť, prípadne ako ho možno doplniť počas rokovania. Zaoberať sa budeme aj obsahom uznesení, ich schvaľovaním, ale aj odvolaním sa proti nim. V neposlednom rade si povieme, aké sú úlohy predsedu a zapisovateľa zastupiteľstva a v akých prípadoch je možné rokovanie prerušiť alebo ukončiť.

Forma produktu:
Webinár
Dátum konania:
3. 6. 2024
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa
Autor:
Doc. JUDr. Jozef Tekeli, PhD.

84 € s DPH 70 € bez DPH

Vyberte variant
Stránky: