Manažment a podnikanie

Zobrazenie:
Zoradiť:

Forma produktu Všetko

Autor Všetko

Zákon o ochrane spotrebiteľa, Zákon o reklame (2015)

podľa právneho stavu k 20. 1. 2015 (Úplne znenia zákonov 9/2015)

Rok vydania:
2015
Väzba:
mäkká väzba
Forma produktu:
Tlačená publikácia
Vydavateľstvo:
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.

2,13 € 1,21 € s DPH 1,78 € 1,01 € bez DPH

+ -

Základy marketingovej komunikácie

Kniha podchycuje všechny aspekty marketingové komunikace - reklama, PR...

ISBN:
978-80-89447-11-4
EAN kód:
9,788089447
Rok vydania:
2009
Počet strán:
232
Formát:
A5
Väzba:
mäkká väzba
Vydanie:
prvé
Vydavateľstvo:
Eurokódex, s. r. o.
Autor:
Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret

13,04 € 7,82 € s DPH 11,85 € 7,11 € bez DPH

+ -

Psychodiagnostika manažérov, 1. vydanie

Kniha prináša aktuálne informácie o možnostiach diagnostiky manažérov a pre manažérov. Obsahuje údaje o aktuálnych metódach a možnostiach interpretácie výsledkov. Ide o metódy štandardizované pre účely pracovnej a organizačnej psychológie s overenými psychometrickými vlastnosťami a zjavnou validitou testovania.

ISBN:
978-80-8155-013-3
EAN kód:
9,79E+12
Rok vydania:
2013
Počet strán:
152
Formát:
A5
Väzba:
mäkká väzba
Vydanie:
prvé
Forma produktu:
Tlačená publikácia
Vydavateľstvo:
Eurokódex, s. r. o.
Autor:
Teodor Kollárik, Elena Lisá, Alojz Ritomský

11,00 € 7,43 € s DPH 10,00 € 6,75 € bez DPH

+ -

Kreatívni ekonomika - vybrané právní, ekonomické, masmédiální a informatizační aspekty

Otvára nové možnosti pre hľadanie vzájomných súvislostí štyroch, minimálne v rámci študijných odboroch, oddelených predmetov, a to ekonomiky, práva, masmédií a informatiky, pričom akoby latentne (ale zároveň veľmi citeľne) tu pôsobí „piaty element“, a to umenie. 

ISBN:
978-80-89447-20-6
EAN kód:
9,79E+12
Rok vydania:
2010
Počet strán:
216
Väzba:
mäkká väzba
Vydanie:
prvé
Vydavateľstvo:
Eurokódex, s. r. o.
Autor:
Jitka Kloudová a kolektív

13,39 € 2,31 € s DPH 12,17 € 2,10 € bez DPH

+ -

Sociálni kompetence

Kniha je souhrnem základních informací především z psychologie, které jsou určeny pro studenty managementu a ekonomie ale také pro manažery, ekonomy a podnikatele v hospodářské praxi.

ISBN:
978-80-88931-90-4
EAN kód:
9,79E+12
Rok vydania:
2008
Počet strán:
208
Väzba:
mäkká väzba
Vydanie:
prvé
Vydavateľstvo:
Eurokódex, s. r. o.
Autor:
Milan Mikuláštík

22,64 € 13,58 € s DPH 20,58 € 12,35 € bez DPH

+ -