- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Pokladnica e-kasa klient od 1. januára 2020 – zmeny, povinnosti, nastavenia a požiadavky - Ing. Petronela Mastihubová
Pokladnica e-kasa klient od 1. januára 2020 – zmeny, povinnosti, nastavenia a požiadavky - Ing. Petronela Mastihubová
Cieľom tohto školenia je zoznámiť vás s novou formou evidencie prijatých tržieb, tzv. online registračnou pokladnicou „e-kasa klient“ a pripraviť vás na jej bezproblémové používanie v nasledujúcom účtovnom období.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Bratislava | 12.12.2019 | 0,01 € | 0,01 € |
Pokladnica e-kasa klient od 1. januára 2020 – zmeny, povinnosti, nastavenia a požiadavky - Ing. Petronela Mastihubová
Ako bonus získa každý účastník školenia zdarma:
- Služby daňovej a mzdovej pohotovosti – odborníci odpovedajú na vaše otázky počas 30 dní
Všeobecne o zákone
Zadefinovanie pokladnice e-kasa klient
- Koniec používania elektronickej registračnej pokladnice
- Používanie on-line registračnej pokladnice
- Používanie virtuálnej registračnej pokladnice
Nové požiadavky na pokladnice e-kasa klient
- Technické požiadavky pre výrobcov, dovozcov a distribútorov pre on-line registračné pokladnice
- Technické požiadavky pre virtuálne registračné pokladnice
Vedenie evidencie tržieb v režime on-line a off-line
- Používanie on-line registračnej pokladnice s internetovým signálom a bez internetového signálu
- Používanie virtuálnej registračnej pokladnice s internetovým signálom a bez internetového signálu
Výnimky zo zasielania údajov z on-line registračnej pokladnice
- Výnimky v prípade nepokrytia predajného miesta internetovým signálom
Certifikácia zariadení on-line registračnej pokladnice
- Nový certifikačný orgán
- Certifikácia pokladničného programu a chráneného dátového úložiska
- Nový proces certifikácie
Uvedenie on-line registračnej pokladnice do prevádzky
- on-line registračnú pokladnicu nemusí uvádzať do prevádzky servisná organizácia
Propodnikateľské opatrenia
- Zrušenie povinnosti mať servisnú organizáciu
- Nepoužívanie knihy pokladnice
- Zrušenie náhradnej evidencie paragónmi
- Zrušenie povinnosti vyhotovovať uzávierky
Zabezpečenie a prepadnutie on-line registračnej pokladnice
- V prípade pozmeňovania údajov v on-line registračnej pokladnici
- V prípade pozmeňovania údajov zasielaných do systému e-kasa
Začiatok používania on-line registračnej pokladnice a virtuálnej registračnej pokladnice pre podnikateľov
- Používanie on-line registračnej pokladnice najskôr od 1. apríla 2019 a najneskôr od 1. júla 2019 – všetci podnikatelia, ktorí používajú elektronické registračné pokladnice v súčasnosti
- Používanie pokladnice e-kasa klient od 1. apríla 2019 – podnikatelia, ktorí začínajú svoju podnikateľskú činnosť od 1. apríla 2019
- Odloženie ukladania pokút za porušenie do 31. decembra 2019
Diskusia
HARMONOGRAM:
08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
09.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou
Účastnícky poplatok 90 € s DPH obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.
Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 8 eur na celý deň.
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.