- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Dodávatelia a ich účasť vo verejnom obstarávaní
Dodávatelia a ich účasť vo verejnom obstarávaní
Pre dodávateľov tovarov, služieb či stavebných prác, pripravujeme pod vedením Mgr. Kataríny Hreusovej praktický webinár, počas ktorého sa zorientujú v celom procese verejného obstarávania. Zaoberať sa budeme vyhľadávaním verejných zákaziek vyhlásených v SR, online otváraním ponúk, vyhotovením súťažných podkladov, povinnosťami súvisiacimi s uzatvorením zmluvy, ako aj špecifickejšímo spojitosťami, napr. revíznymi postupmi, samoočisťovacím mechanizmom či konfliktom záujmov.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Žilina | 5.11.2020 | 70 € | 84 € |
Dodávatelia a ich účasť vo verejnom obstarávaní
Ostrieľaná lektorka, ktorá bude webinár viesť, pôsobí zároveň ako vedúca oddelenia VO na Úrade pre verejné obstarávanie, a preto hneď z prvej ruky získate celý rad praktických informácií, napríklad:
- ako vám vie pomôcť zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov,
- ako zvýšiť svoje šance na úspech v jednotlivých súťažiach,
- na čo si dať pozor pri súťažných podkladoch,
- kedy stačí predložiť čestné vyhlásenie,
- aké sú požiadavky na predmet zákazky,
- ktoré systémy na el. komunikáciu sú v SR najpoužívanejšie,
- ako sa brániť proti nezákonnému postupu verejného obstarávateľa
- a mnoho ďalších.
Začínajúci i pokročilý dodávatelia určite uvítajú taktiež praktickú ukážku, ako vyplniť jednotný európsky formulár (JED), ktorého zostavenie v praxi často spôsobuje značné problémy.
Korona Safe:
- Meranie teploty pri vstupe do priestorov
- Priebeh registrácie s náležitým odstupom
- Dezinfekcia a ďalšie hygienické opatrenia v priestoroch
- Odstup a sedenie podľa aktuálne platných nariadení
- Hygienické opatrenia pri podávaní cateringu
Ako bonus získa každý účastník školenia zdarma:
- Služby daňovej a mzdovej pohotovosti – odborníci odpovedajú na vaše otázky počas 30 dní
Program
- Vymedzenie jednotlivých subjektov vo verejnom obstarávaní
- Druhy zákaziek z hľadiska finančných limitov
- Priebeh zákazky
- Prípravné trhové konzultácie, stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky
- Konflikt záujmov
- Dokumenty k príprave ponuky
- Vysvetľovanie súťažných podkladov
- Podmienky účasti a ich preukázanie
- Ako vyplniť Jednotný európsky formulár (JED)
- Kedy stačí predložiť čestné vyhlásenie
- Formy zapojenia dodávateľov do verejného obstarávania
- Predkladanie ponúk, otváranie ponúk
- Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti, vysvetľovanie, vylúčenie uchádzača
- Samoočisťovací mechanizmus
- Vyhodnocovanie ponúk, vysvetľovanie uchádzačov, vylúčenie ponuky
- Mimoriadne nízka ponuka
- Dva rovnaké návrhy na plnenie kritérií v ponuke
- Revízne postupy - ako sa brániť proti nezákonnému postupu verejného obstarávateľa
- Uzatvorenie zmluvy, zápis v RPVS
- Vystavenie referencie, resp. ako postupovať ak verejný obstarávateľ referenciu nevystaví
Harmonogram:
8.30 – 9.00 - prezentácia účastníkov školenia9.00 – 11.00 - prednáška11.00 – 12.00 - obedová prestávka12.00 – 15.00 - prednáška spojená s diskusiou
Účastnícky poplatok obsahuje cenu 1-dňového školenie, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed. Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Miesto konania: 5.11.2020, Žilina - Poradca podnikateľa, spol. s.r.o., M. Rázusa 23A/8336, Žilina (mapa)