Verejné obstarávanie 2020

„Veľká“ novela zákona o verejnom obstarávaní je v platnosti už viac ako rok. Ako vyzerá jej aplikačná prax s odstupom roka a aké zmeny nám prináša rok 2020? O tom bude pojednávať v poradí už II. ročník EPI konferencie, ktorého program bude zostavený tak, aby oboznámil verejných obstarávateľov, záujemcov, uchádzačov, ako aj odbornú verejnosť s novými pravidlami a poskytol im komplexné informácie o tom, ako postupovať pri verejnom obstarávaní v roku 2020.

Forma produktu
Konferencia
Miesto konania
Grandhotel Praha, Tatranská Lomnica
Dátum konania
24. - 25. 9. 2020
Autor
JUDr. Róbert Majchrák, JUDr. Ivan Holič, Mgr. Michal Garaj, JUDr. Zuzana Krajčovičová, Mgr. Ján Kapec, Mgr. Branislav Hudec, Mgr. Pavel Herman, Mgr. Ondrej Čurilla
Bez DPH S DPH
Konferencia Verejné obstarávanie 2020 (Tatranská Lomnica) 24. - 25. 9. 2020 240,00 € 288,00 €
+ -
Online stream 24. – 25. 9. 2020 150,00 € 180,00 €
+ -

Verejné obstarávanie 2020

„Veľká“ novela zákona o verejnom obstarávaní je v platnosti už viac ako rok. Ako vyzerá jej aplikačná prax s odstupom roka a aké zmeny nám prináša rok 2020? O tom bude pojednávať v poradí už II. ročník EPI konferencie, ktorého program bude zostavený tak, aby oboznámil verejných obstarávateľov, záujemcov, uchádzačov, ako aj odbornú verejnosť s novými pravidlami a poskytol im komplexné informácie o tom, ako postupovať pri verejnom obstarávaní v roku 2020.
Pokiaľ vám situácia neumožňuje zúčastniť sa konferencie fyzicky na mieste, môžete sledovať podujatie naživo formou ONLINE STREAMU. .

Rovnako ako minulý rok, aj tentokrát bude prebiehať podujatie v Grandhoteli Praha**** v Tatranskej Lomnici, ktorý sa pýši skvelou gastronómiou, jedinečnými wellness službami a je zasadený do jednej z najkrajších častí slovenských hôr.

Prednášajúci:

Mgr. Katarína Hreusová, Moderátorka konferencie/Vedúca oddelenia verejného obstarávania na Úrade pre verejné obstarávanie
JUDr. Róbert Majchrák, Úrad pre verejné obstarávanie, legislatívno-právny odbor
Mgr. Ondrej Čurilla, HAVEL & PARTNERS, vedúci advokát
JUDr. Ivan Holič, Úrad pre verejné obstarávanie, vedúci oddelenia, legislatívno-právny odbor
JUDr. Zuzana Krajčovičová, Úrad pre verejné obstarávanie, riaditeľka kancelárie Rady úradu
Mgr. Ján Kapec, Senior advokát Havel & Partners
Mgr. Branislav Hudec, Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR
Mgr. Pavel Herman, Ministerstvo pre miestny rozvoj Českej republiky
Mgr. Michal Garaj, Vedúci oddelenia verejného obstarávania, Mesto Bratislava
(Prednášajúcich, ktorí potvrdili svoju účasť priebežne doplňujeme.)

Program konferencie

1. deň
  • 9:30 – 10:30 hod. - Registrácia účastníkov s občerstvením
  •  10:30 – 10:40 hod. - Otvorenie konferencie

I. blok prednášok - Aktuálna a pripravovaná legislatíva vo verejnom obstarávaní pre rok 2020
  • 10:40 – 11:00 hod. - Legislatívna úprava a jej planované zmeny v roku 2020 (JUDr. Róbert Majchrák)
  • 11:00 – 11:30 hod. - Metodické usmernenia ÚVO - to najzaujímavejšie (JUDr. Ivan Holič)
  •  11:30 – 12:00 hod. - Najnovšie rozhodnutia rady ÚVO (JUDr. Zuzana Krajčovičová)
  •  12:00 – 12:20 hod. - Chystané změny zákona o zadávání veřejných zakázek v České republice (Mgr. Pavel Herman)
  •  12:20 – 12:30 hod. - Pár slov o EPI – Ekonomický a právny systém (www.epi.sk)
  •  12:30 – 13:30 hod. - Obed

II. blok prednášok - Odporúčania a vybrané prípadové štúdie VO
  • 13:30 – 14:00 hod. - Názov prednášky doplníme čoskoro
  • 14:00 – 14:30 hod. - Názov prednášky doplníme čoskoro
  • 14:30 – 15:00 hod. - Prípravné trhové konzultácie v praxi (Mgr. Katarína Hreusová)
  • 15:00 – 15:20 hod. - TOP 5 aktualít zo zadávacej a rozhodovacej praxe ČR, relevantných pre SR (Mgr. Ondrej Čurilla; Mgr. Ján Kapec)
  •  15:20 – 15:40 hod. - Prestávka s občerstvením
  •  15:40 – 17:00 hod. - Panelová diskusia so všetkými prednášajúcimi
  • 19:00 hod. - Spoločná večera

2. deň
III. blok prednášok - Eurofondová problematika a kontrakt manažment

  • 9:00 – 9:30 hod. - Eurofondy vs VO
  • 9:30 – 10:00 hod. - Zjednodušenia v systéme kontroly eurofondových zákaziek a výhľad do nového programového obdobia 2021-2027 (Mgr. Branislav Hudec)
  • 10:00 – 11:00 hod. - Dynamický nákupný systém (Mgr. Katarína Hreusová)
  • 11:00 – 11:20 hod. - Prestávka s občerstvením
  • 11:20 – 13:00 hod. - Panelová diskusia so všetkými prednášajúcimi
  • 13:00 - Obed a ukončenie konferencie


* Spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o. si vyhradzuje právo na zmenu programu.


Informácie pre záujemcov o ubytovanie

V cene vstupenky nie je zahrnuté ubytovanie. Účastníci konferencie majú nárok na zľavnené ubytovanie v Grandhotel Praha**** v Tatranskej Lomnici. Upozorňujeme vás, že kapacita ubytovania je obmedzená a preto vás prosíme, aby ste si ubytovanie rezervovali čo najskôr.

Cena ubytovania po zľave je nasledovná:

Izba CLASSIC Izba MODERN 
1 osoba / noc2 osoby / noc1 osoba / noc2 osoby / noc
85 €95 €85 €95 €

Doplňujúce informácie:

  • Raňajky sú zahrnuté v cene pobytu.
  • Príplatok za izbu s výhľadom je 10 €.

Rezervácia ubytovania:

Ubytovanie v termíne od 24. – 25. 9. 2020 je možné rezervovať na e-mailovej adrese promocode@tmr.sk, kde uveďte zľavový kód VOGHP. Rezerváciu vykonávate v rámci účasti na podujatí od spoločnosti Poradca podnikateľa.
V prípade akýchkoľvek problémov s rezerváciou, prípadne stornovaním alebo uhradením ubytovania môžete v čase od 9:00 do 14:00 (PO – PI) kontaktovať zákaznícku podporu na tel. čísle +421910 535 871.

Dôležité upozornenie:
V prípade, že budete chcieť faktúru ako právnická osoba, prosíme, aby ste dodržali jeden z nasledujúcich postupov:
1. Platba na fyzickú osobu (nepodnikateľa)
V prípade, že je pre vás prijateľný a postačujúci doklad o zaplatení na fyzickú osobu (nepodnikateľa), môžete realizovať platbu priamo pri rezervácii.
2. Platba na právnickú osobu/fyzickú osobu (podnikateľa)
V prípade, že máte záujem o daňový doklad vo forme faktúry vystavenej v prospech právnickej osoby alebo fyzickej osoby (podnikateľa), ste povinný o tejto skutočnosti informovať hotel ešte predtým, než rezerváciu uhradíte platobnou kartou, alebo ešte predtým, než zadáte bankový platobný príkaz na úhradu, a to s uvedením presných a správnych fakturačných údajov právnickej osoby (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v obchodnom registri, bankové spojenie) alebo fyzickej osoby (podnikateľa) (obchodné meno, miesto podnikania, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v živnostenskom alebo inom registri, bankové spojenie). Zmena fakturačných údajov po realizácii platby za pobyt alebo po príchode do hotela už nie je možná.


Čo zahŕňa vstupenka?

  • bezplatné služby daňovej a mzdovej pohotovosti až na 30 dní
  • účasť na odbornom programe
  • rozsiahle pracovné materiály
  • obed a ďalšie občerstvenie počas konferencie
  • voucher na bezplatný mesačný prístup k manažérskemu portálu ezisk.sk
  • 10 % zľava na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope zakon.sk

Miesto konania konferencie:

Grandhotel Praha**** 
059 60, Tatranská Lomnica 8, Vysoké Tatry
GPS súradnice: 49.169877, 20.280169


UPOZORNENIE!

V rámci oprávnených záujmov prevádzkovateľa, ktorým je spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 31 592 503, S-EPI, s. r. o., Martina Rázusa 23A/8336, 010 01 Žilina, IČO: 36 014 991, EUROKÓDEX, s. r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 44 871 3842, bude o účastníkoch a zaujímavých momentoch podujatia v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) všeobecného nariadenia o ochrane údajov vyhotovená fotodokumentácia a videozáznamy, ktoré môžu byť následne použité na propagáciu aktivít prevádzkovateľa. Napriek tomu, že vyhotovenie uvedenej dokumentácie nie je podmienené súhlasom dotknutej osoby, rešpektujeme váš prípadný nezáujem o snímanie vašej osoby. V uvedenom prípade informujte pri registrácii niektorú z našich referentiek alebo nám svoju námietku zašlite na e-mailovú adresu sinska@pp.sk. Viac informácií o zásadách ochrany osobných údajov nájdete v časti Spracovanie osobných údajov.