Aktuálne pravidlá a trendy pre správu registratúry a archív organizácie v roku 2020

Naučte sa efektívne pracovať so správou registratúry vo vašej spoločnosti a získajte tak podrobný prehľad o tom, aké dokumenty máte, kde sú, do kedy tam budú alebo aké legislatívne pravidlá sa v roku 2020 sa na nich vzťahujú.

Na školení s Mgr. Janou Bauerovou, PhD. alebo Mgr. Danielom Kurucárom, ktorí sú zamestnancami Štátneho archívu v Bratislave, získate nielen detailný prehľad o zákonných povinnostiach, ale najmä praktické odporúčania, ako v praxi efektívnejšie zvládnuť všetky činnosti spojené so správou registratúry v praxi.

Forma produktu
Školenie
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor
Mgr. Jana Bauerová, PhD., Mgr. Daniel Kurucár
Bez DPH S DPH
Trenčín 27.4.2020 70,00 € 84,00 €
+ -
Bratislava 28.4.2020 70,00 € 84,00 €
+ -

Aktuálne pravidlá a trendy pre správu registratúry a archív organizácie v roku 2020

Naučte sa efektívne pracovať so správou registratúry vo vašej spoločnosti a získajte tak podrobný prehľad o tom, aké dokumenty máte, kde sú, do kedy tam budú alebo aké legislatívne pravidlá sa v roku 2020 sa na nich vzťahujú.

Na školení s Mgr. Janou Bauerovou, PhD. alebo Mgr. Danielom Kurucárom, ktorí sú zamestnancami Štátneho archívu v Bratislave, získate nielen detailný prehľad o zákonných povinnostiach, ale najmä praktické odporúčania, ako v praxi efektívnejšie zvládnuť všetky činnosti spojené so správou registratúry v praxi.

Vďaka nadobudnutým schopnostiam budete vedieť plynulo plniť všetky povinnosti pôvodcov registratúry, postupovať pri odbornej správe neelektronických i elektronických záznamov, pri tvorbe, ukladaní, hodnotení a vyraďovaní záznamov, ako aj pri tvorbe registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu.

Školenie je určené subjektom verejnej správy a podnikateľskej sféry, konkrétne správcom registratúry, prípadne ich vedúcim, pracovníkom IT oddelení, predstaviteľom manažmentu manažérskych systémov riadenia podľa noriem radu ISO, interným audítorom manažérskych systémov riadenia kvality, asistentkám, zamestnancom na úseku ľudských zdrojov, sekretárkam, archivárom, zamestnancom hospodárskych správ, ako aj ďalším odborným zamestnancom.

 

Školenie v Bratislave s pánom lektorom Mgr. Danielom Kurucárom, v Trenčíne s pani lektorkou Mgr. Janou Bauerovou, PhD. 


Ako bonus získa každý účastník školenia zdarma:

  • Služby daňovej a mzdovej pohotovosti – odborníci odpovedajú na vaše otázky počas 30 dní
  • Platné právne predpisy pre správu registratúry – vrátane posledných schválených noviel 
  • Práva a povinnosti pôvodcov registratúry
  • Správa registratúry – terminológia, systémy, manipulačné úkony vrátane práce s elektronickými záznamami 
  • Hodnotenie a vyraďovanie záznamov, odovzdávanie archívnych dokumentov do archívu 
  • Tvorba registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu

 

HARMONOGRAM:
8.30 – 9.00 prezentácia účastníkov školenia
9.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou

Účastnícky poplatok 84 € s DPH obsahuje: cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.

Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 8 eur na celý deň.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.


Miesto konania:
27. 4. 2020, Trenčín - Hotel Magnus, Považská ulica 1706, Trenčín (mapa)
28. 4. 2020, Bratislava - Hotel Saffron, Školská 5 (mapa)