- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Aktuálne pravidlá a trendy pre správu registratúry a archív organizácie v roku 2021
Aktuálne pravidlá a trendy pre správu registratúry a archív organizácie v roku 2021
Na školení priamo so zamestnancami Štátneho archívu v Bratislave sa naučíte efektívne pracovať s registratúrou vo vašej spoločnosti. Získate tu podrobný prehľad o tom, aké dokumenty – do kedy – za akých podmienok treba uchovávať a ako sa zmenili vaše povinnosti pri správe registratúry v roku 2021. Vďaka nadobudnutým schopnostiam budete vedieť plynulo plniť všetky povinnosti pôvodcov registratúry, postupovať pri odbornej správe neelektronických i elektronických záznamov, pri evidovaní, tvorbe, ukladaní, hodnotení a vyraďovaní záznamov, ako aj pri tvorbe registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Trenčín | 24.6.2021 | 70 € | 84 € |
Aktuálne pravidlá a trendy pre správu registratúry a archív organizácie v roku 2021
Školenie v Bratislave s pánom lektorom Mgr. Danielom Kurucárom, v Trenčíne s pani lektorkou Mgr. Janou Bauerovou, PhD.
Školenie je určené subjektom verejnej správy a podnikateľskej sféry, konkrétne správcom registratúry a archivárom, pracovníkom podateľne a sekretariátov, zamestnancom na úseku ľudských zdrojov, manažérom systémov riadenia podľa noriem radu ISO, interným audítorom manažérskych systémov riadenia kvality, zamestnancom hospodárskych správ, ako aj ďalším odborným zamestnancom.
Korona Safe:
- Meranie teploty pri vstupe do priestorov
- Priebeh registrácie s náležitým odstupom
- Dezinfekcia a ďalšie hygienické opatrenia v priestoroch
- Odstup a sedenie podľa aktuálne platných nariadení
- Hygienické opatrenia pri podávaní cateringu
Bonusy
Odborné poradenstvo s lektorom počas školenia
Videoškolenie k danej problematike
Obsah
- Platné právne predpisy pre správu registratúry – vrátane posledných schválených noviel
- Práva a povinnosti pôvodcov registratúry
- Správa registratúry – terminológia, systémy, manipulačné úkony vrátane práce s elektronickými záznamami
- Hodnotenie a vyraďovanie záznamov, odovzdávanie archívnych dokumentov do archívu
- Tvorba registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu
Harmonogram školenia
08:30 – 09:00 - prezentácia účastníkov školenia
09:00 – 11:00 - prednáška
11:00 – 12:00 - obedňajšia prestávka
12:00 – 15:00 - prednáška spojená s diskusiou
Účastnícky poplatok 84 € s DPH obsahuje: cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.
Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 8 eur na celý deň.
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Miesto konania: 21.6.2021, Bratislava - Hotel Saffron, Školská 5 (mapa) 24.6.2021, Trenčín - Hotel Magnus, Považská ulica 1706, Trenčín (mapa)