Verejné obstarávanie pre začiatočníkov - obstarávateľov

Online seminár

Nielen pre začínajúcich verejných obstarávateľov sme pripravili praktický 2-dňový online seminár, počas ktorého sa s vami lektorka Mgr. Silvia Jančová podelí o svoje know-how z problematiky verejného obstarávania. Po absolvovaní seminára budete plne schopný spraviť potrebný prieskum trhu a určiť predpokladanú hodnotu zákazky, vypracovať súťažné podklady a následne vyhlásiť verejné obstarávanie, zabezpečiť komunikáciu s uchádzačmi, s riadiacimi orgánmi či Úradom pre verejné obstarávanie, dohliadať nad celým procesom a prípravou zmluvných vzťahov s úspešným uchádzačom, ako aj spracovať a viesť kompletnú dokumentáciu v zmysle zákona.

Forma produktu
Webinár
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor
Mgr. Silvia Jančová
Bez DPH S DPH
Online seminár 4.-5.8.2020 120,00 € 144,00 €

Verejné obstarávanie pre začiatočníkov - obstarávateľov

Nielen pre začínajúcich verejných obstarávateľov sme pripravili praktický 2-dňový online seminár, počas ktorého sa s vami lektorka Mgr. Silvia Jančová podelí o svoje know-how z problematiky verejného obstarávania. Po absolvovaní seminára budete plne schopný spraviť potrebný prieskum trhu a určiť predpokladanú hodnotu zákazky, vypracovať súťažné podklady a následne vyhlásiť verejné obstarávanie, zabezpečiť komunikáciu s uchádzačmi, s riadiacimi orgánmi či Úradom pre verejné obstarávanie, dohliadať nad celým procesom a prípravou zmluvných vzťahov s úspešným uchádzačom, ako aj spracovať a viesť kompletnú dokumentáciu v zmysle zákona.
Počas dvoch dní budeme mať možnosť venovať sa danej problematike detailne, a preto sa môžete tešiť aj na množstvo praktických informácií, ako napríklad, kedy treba zákazky spojiť do jednej a kedy naopak rozdeliť zákazku na časti a mnoho ďalších.

Ako prebieha online seminár a technické podmienky pre sledovanie nájdete TU.

 

Ako bonus získa každý účastník:

  • Služby daňovej a mzdovej pohotovosti počas 30 dní
  • Záznam z webinára počas 30 dní


Program seminára:

1. Deň:

  • Základné  povinnosti, princípy  vo verejnom obstarávaní, základné pojmy
  • Pravidlá výpočtu predpokladanej hodnoty zákazky
  • Aktuálne platné finančné limity  a podľa toho stanovenie postupu
  • Stanovenie a vyhodnotenie podmienok účasti
  • Opis predmetu zákazky, požiadavky na predmet zákazky, súťažné podklady
  • Rozdelenie, spájanie zákaziek – kedy treba zákazky spojiť do jednej a kedy naopak rozdeliť zákazku na časti
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk – najnižšia cena a iné najbežnejšie kritériá a spôsob ich vyhodnotenia
  • Inštitút zábezpeky ponúk –  lehoty, spôsoby predkladania
  • Komisia na vyhodnotenie ponúk
  • Otváranie ponúk, vyhodnotenie ponúk, reverzné a superrevezné súťaže
  • Inštitút vysvetľovania ponúk
  • Mimoriadne nízke ponuky
  • Súčinnosť pri uzatvorení zmlúv, predzmluvné povinnosti
  • Uzavretie zmluvy, register partnerov verejného sektora

2. Deň:

  • Úprava dodatkov k zmluvám
  • Evidencia a uchovávanie dokumentácie z VO
  • Vyhotovenie referencií pre dodávateľov
  • Najčastejšie používané systémy na elektronickú komunikáciu: prehľad
  • Jednotlivé postupy zadávania zákaziek:
  • Zákazky malého rozsahu
  • Zákazky s nízkou hodnotou
  • Súhrnné správy o zákazkách, spôsob ich vypĺňania
  • Podlimitné zákazky: bez využitia el. trhoviska
  • Podlimitné zákazky: s využitím el. trhoviska (EKS)
  • Nadlimitné zákazky: verejná súťaž
  • Priame rokovacie konanie


Harmonogram seminára:
09:00 - 11:00 prednáška
11:00 - 12:00 prestávka
13:15 - 14:30 prednáška