Nové pravidlá na kontrolu COVID-19 na pracovisku od 12. 11. 2021

Máte otázky k novej právnej úprave, ktorá s účinnosťou od 12.11. 2021 obmedzuje zamestnancom vstup na pracovisko bez preukázania očkovania proti ochoreniu COVID-19, potvrdenia o prekonaní ochorenia alebo negatívneho výsledku testu? Webinár s JUDr. Jozefom Lukajkom, PhD. vám z pohľadu zamestnávateľa napomôže zorientovať sa v tomto mimoriadnom opatrení, pričom vám poskytne tiež všetky potrebné odpovede – napr., kto a za akých okolností môže vstúpiť na pracovisko, ako je to s novým usmernením, ktoré umožňuje zamestnávateľovi nevpustiť zamestnanca na pracovisko a klasifikovať to ako prekážku na strane zamestnanca (t.j. bez náhrady mzdy).

Forma produktu
Webinár
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
Autor
JUDr. Jozef Lukajka, PhD.
Bez DPH S DPH
Webinár 29.11.2021 29.11.2021 50,00 € 60,00 €

Nové pravidlá na kontrolu COVID-19 na pracovisku od 12. 11. 2021

Máte otázky k novej právnej úprave, ktorá s účinnosťou od 12.11. 2021 obmedzuje zamestnancom vstup na pracovisko bez preukázania očkovania proti ochoreniu COVID-19, potvrdenia o prekonaní ochorenia alebo negatívneho výsledku testu? Webinár s JUDr. Jozefom Lukajkom, PhD. vám z pohľadu zamestnávateľa napomôže zorientovať sa v tomto mimoriadnom opatrení, pričom vám poskytne tiež všetky potrebné odpovede – napr., kto a za akých okolností môže vstúpiť na pracovisko, ako je to s novým usmernením, ktoré umožňuje zamestnávateľovi nevpustiť zamestnanca na pracovisko a klasifikovať to ako prekážku na strane zamestnanca (t.j. bez náhrady mzdy).
Čo v prípade, ak výkon práce zamestnanca nevyhnutne potrebuje, ako spracúvať nové doklady z pohľadu ochrany osobných údajov, ako upraviť interné smernice a dokumenty zamestnávateľa, ako organizovať prácu a podobne sa tiež dozviete. Vzhľadom na to, že nová právna úprava otvára aj celý rad ďalších otázok, budete môcť v rámci diskusie konzultovať individuálne prípady, ktoré v týchto dňoch potrebujete nevyhnutne vyriešiť.

Webinár vám poskytne aj množstvo ďalších praktických informácií, napr. ako pracovať s elektronickým podpisom, ako realizovať výmenu účtovných záznamov, ako budú prebiehať daňové kontroly alebo ako správne vypracovať povinný interný predpis na uchovávanie účtovnej dokumentácie a aký dátový nosič pre tieto účely môže účtovná jednotka využiť.

Ako prebieha webinár a technické podmienky pre sledovanie nájdete TU.

Bonusy

Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu

Videozáznam z webinára na 30 dní

Program webinára

 - nové ustanovenia Zákonníka práce

- aké doklady môže zamestnávateľ akceptovať

alternatívy zamestnávateľa, ak zamestnanec nepredloží doklady

- prekážka v práci na strane zamestnanca / zamestnávateľa

- predpoklady na priznanie a nepriznanie náhrady mzdy

spracúvanie údajov a informácií o zaočkovaných a nezaočkovaných zamestnancoch

- najčastejšie praktické problémy a riešenia

- diskusia


Harmonogram webinára
09:00 - 11:00 – prednáška spojená s diskusiou