- Úvod
- >>
- Vzdelávanie
- >>
- Odborné školenia
- >>
- Zadávanie podlimitnej zákazky, zákazky s nízkou hodnotou a zákazky financované z fondov EÚ vrátane kontrolného mechanizmu
Zadávanie podlimitnej zákazky, zákazky s nízkou hodnotou a zákazky financované z fondov EÚ vrátane kontrolného mechanizmu
Verejné obstarávanie so sebou nesie rozsiahlu problematiku, ktorá vás vždy môže niečím novým prekvapiť. Školenie je určené všetkým osobám, ktoré pôsobia alebo chcú pôsobiť v oblasti verejného obstarávania na strane verejných obstarávateľov a obstarávateľov, uchádzačov/záujemcov, ale i ďalším, ktorí majú o oblasť verejného obstarávania a s ňou spojenú aplikáciu v praxi záujem.
Bez DPH | S DPH | |||
---|---|---|---|---|
Žilina | 10.9.2020 | 70 € | 84 € |
Zadávanie podlimitnej zákazky, zákazky s nízkou hodnotou a zákazky financované z fondov EÚ vrátane kontrolného mechanizmu
Korona Safe:
- Priebeh registrácie s náležitým odstupom
- Meranie teploty pri vstupe do priestorov
- Dezinfekcia a ďalšie hygienické opatrenia v priestoroch
- Odstup a sedenie podľa aktuálne platných nariadení
- Hygienické opatrenia pri podávaní cateringu
Ako bonus získa každý účastník školenia zdarma:
- Služby daňovej a mzdovej pohotovosti – odborníci odpovedajú na vaše otázky počas 30 dní
- Priebeh zákazky
- Základné postupy verejného obstarávateľa – finančné limity
- Opis predmetu zákazky
- Predpokladaná hodnota zákazky a spôsob jej určenia
- Výzva na predkladanie ponúk, súťažné podklady
- Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní
- Určenie podmienok účasti
- Technická alebo odborná spôsobilosť
- Spôsoby preukazovania podmienok účasti
- Stanovenie kritérií na vyhodnotenie ponúk
- Spôsoby vyhodnocovania ponúk
- Návrh zmluvy – povinná súčasť SP
- Vysvetľovanie/dopĺňanie do súťažných podkladov
- Žiadosť o nápravu proti podmienkam súťaže
- Predkladanie ponúk/ otváranie ponúk
- Zriadenie komisie
- Konflikt záujmov
- Vyhodnocovanie a vysvetľovanie podmienok účasti
- Vyhodnocovanie a vysvetľovanie ponúk
- Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk
- Uzavretie zmluvy/register partnerov verejného sektora
- Oznámenie o výsledku verejného obstarávania
- Vyhotovenie referencie
- Súhrnná správa o zákazkách s nízkymi hodnotami
- Dokumentácia z verejného obstarávania (archivácia 10 rokov)
- Sociálne hľadisko vo verejnom obstarávaní od 1.1.2020
HARMONOGRAM:
8.30 – 9.00 prezentácia účastníkov školenia
9.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedová prestávka
12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou
Účastnícky poplatok obsahuje cenu 1-dňového školenie, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.
Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 8 eur na celý deň.
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Miesto konania: 9.9.2020, Bratislava - ZRUŠENÉ - Hotel Saffron, Školská 5 (mapa) 10.9.2020, Žilina - Poradca podnikateľa, spol. s.r.o., M. Rázusa 23A/8336 (mapa)