• Úvod
  • >>
  • Vzdelávanie
  • >>
  • Odborné školenia
  • >>
  • Zadávanie podlimitnej zákazky, zákazky s nízkou hodnotou a zákazky financované z fondov EÚ vrátane kontrolného mechanizmu

Zadávanie podlimitnej zákazky, zákazky s nízkou hodnotou a zákazky financované z fondov EÚ vrátane kontrolného mechanizmu

Verejné obstarávanie so sebou nesie rozsiahlu problematiku, ktorá vás vždy môže niečím novým prekvapiť. Školenie je určené všetkým osobám, ktoré pôsobia alebo chcú pôsobiť v oblasti verejného obstarávania na strane verejných obstarávateľov a obstarávateľov, uchádzačov/záujemcov, ale i ďalším, ktorí majú o oblasť verejného obstarávania a s ňou spojenú aplikáciu v praxi záujem.

Forma produktu
Školenie
Vydavateľstvo
Poradca podnikateľa
Autor
Mgr. Katarína Hreusová
Bez DPH S DPH
Žilina 10.9.2020 70 € 84 €

Zadávanie podlimitnej zákazky, zákazky s nízkou hodnotou a zákazky financované z fondov EÚ vrátane kontrolného mechanizmu

Verejné obstarávanie so sebou nesie rozsiahlu problematiku, ktorá vás vždy môže niečím novým prekvapiť. Školenie je určené všetkým osobám, ktoré pôsobia alebo chcú pôsobiť v oblasti verejného obstarávania na strane verejných obstarávateľov a obstarávateľov, uchádzačov/záujemcov, ale i ďalším, ktorí majú o oblasť verejného obstarávania a s ňou spojenú aplikáciu v praxi záujem.

Korona Safe:

  • Priebeh registrácie s náležitým odstupom
  • Meranie teploty pri vstupe do priestorov
  • Dezinfekcia a ďalšie hygienické opatrenia v priestoroch
  • Odstup a sedenie podľa aktuálne platných nariadení
  • Hygienické opatrenia pri podávaní cateringu

Ako bonus získa každý účastník školenia zdarma:

  • Služby daňovej a mzdovej pohotovosti – odborníci odpovedajú na vaše otázky počas 30 dní
    • Priebeh zákazky
    • Základné postupy verejného obstarávateľa – finančné limity
    • Opis predmetu zákazky
    • Predpokladaná hodnota zákazky a spôsob jej určenia
    • Výzva na predkladanie ponúk, súťažné podklady
    • Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní
    • Určenie podmienok účasti
    • Technická alebo odborná spôsobilosť
    • Spôsoby preukazovania podmienok účasti
    • Stanovenie kritérií na vyhodnotenie ponúk
    • Spôsoby vyhodnocovania ponúk
    • Návrh zmluvy – povinná súčasť SP
    • Vysvetľovanie/dopĺňanie do súťažných podkladov
    • Žiadosť o nápravu proti podmienkam súťaže
    • Predkladanie ponúk/ otváranie ponúk
    • Zriadenie komisie
    • Konflikt záujmov
    • Vyhodnocovanie a vysvetľovanie podmienok účasti
    • Vyhodnocovanie a vysvetľovanie ponúk
    • Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk
    • Uzavretie zmluvy/register partnerov verejného sektora
    • Oznámenie o výsledku verejného obstarávania
    • Vyhotovenie referencie
    • Súhrnná správa o zákazkách s nízkymi hodnotami
    • Dokumentácia z verejného obstarávania (archivácia 10 rokov)
    • Sociálne hľadisko vo verejnom obstarávaní od 1.1.2020

     

    HARMONOGRAM:
    8.30 – 9.00 prezentácia účastníkov školenia

    9.00 – 11.00 prednáška

    11.00 – 12.00 obedová prestávka

    12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou

     

     

    Účastnícky poplatok obsahuje cenu 1-dňového školenie, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.

    Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 8 eur na celý deň.

    Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.

    Miesto konania: 9.9.2020, Bratislava - ZRUŠENÉ - Hotel Saffron, Školská 5 (mapa) 10.9.2020, Žilina - Poradca podnikateľa, spol. s.r.o., M. Rázusa 23A/8336 (mapa)